Skocz do zawartości

E92 335D LeMans Blau: 410KM/750Nm - SPRZEDANE


tom3k90

Rekomendowane odpowiedzi

Bez przesady

Wyszlo dobrze, tylko za malo slonca, aby wyszlo jak nalezy

 

Zaciski zbyt smerfowe, przydaloby sie je w metalicu zrobic

 

Mialem pytac o rozporke, bo mam taka sama:daje cos czy tylko efekt wizualny?

 

Chcesz wiekszy camber-zapodaj przednie wahacze z m3 albo komplet dwoch na przod- trw jtc1426 + trw jtc1427

Najtaniej znalazlem na autowanda.pl czy jakos tak

Kumpel tylke te zapodal i podtsrownosc jest prawie zerowa

Drugi komplet to chyba trw jtc1423 i jtc 1424

Do tego stabilizatory eibach albo przod m3 e93 najlepiej a tyl e92 335i

Gwarantuje poprawe :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 588
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Niezmiennie ladne auto :)

 

 

Jakie bedziesz mial tarcze do tych klockow Hawk? Tez musze niedlugo zmienic caly zestaw i planuje sprobowac klock Hawk, EBC yellow juz raz przetestowal i chce cos innego

http://images68.fotosik.pl/367/113fbbf3940b185fgen.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zmienialem caly zestaw rok temu: viewtopic.php?f=158&t=280688&start=285

 

Dalem wtedy:

Tarcze rzednie: EBC Ultimax

Tarcze tylne: EBC Ultimax

Klocki przednie EBC Yellow

Klocki tylne: Hawk HPS

 

Wiec tarcze zostaja bo praktycznie nie widac zużycia a spisują sie swietnie. Teraz zmieniałem tylko klocki bo te EBC szybko sie zużyły, nie wiem czy zrobilem na nich 15k ale to pewnie przez fakt odwiedzenia toru :) Ciekawy jestem jak sie spiszą te HAWK'i aktualnie zrobiłem na nich dopiero 300km wiec jeszcze ich nie docierałem. Ale jesli chodzi o pierwsze wrazenia to jest super bardzo fajna modulacja :mrgreen:

 

@Punisherrr tak po zimie pewnie wpadna przednie wahacze z M3 :) Co do rozporki to tak daje rade jak zakladalem to odczuwalem ze jest lekko sztywniej przy mocniejszych zakretach :twisted:

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre seryjne tarcze to te z z4 35is, ale ori kosztuja chyba 2tys za sam przod

Wilq ma zamienniki ate, ale nie wiem jaka cena

Ja mam takie, ale od m135i i nawet z ok 1600kg daje rade przy hamowaniu nawet od 240, wiec mi teaki pasuja

Tylko 35is maja 348x30, a moje 340x30

 

 

Wlasnie misie wydawalo, ze jest sztywniej jak biore zakrety, ale tez czuc bardziej na budzie wszystko

Mam taka sama rozporke. Gdzie kupowales i jaka cena, jesli nie jest to tajemnica?

Jak cos mozesz na pw wyslac

 

Co do opon na 19'' to moge polecic michelin ps4s

Kumpel ma i mowi, ze trzymaja czy na mokrym czy na suchym jakbys przykleil

Trakcja praktycznie sie nie wlacza

Ja bede zakladal za jakis czas, wiec zobacze jak mi przypadna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra tarcza i dobre klocki niestety swoje kosztują ale roznica jest dramatyczna i na tym sie nie powinno oszczędzać, zwłaszcza po podniesieniu mocy auta. Ja za tarcze dalem chyba 800zl/sztuka czyli ~1600zl za os. Klocki kolejne 600/700zl... Jesli chodzi o rozporke to dalem za nia jakies grosze to jest STAFFA z aledrogo jakies 200/300zl kosztowała :roll: Co do opon to ja jestem zakochany w P-zero :) ale fakt mialem kiedys michelina i tez byly bardzo dobre :)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o EBC Yellow to bardzo fajne nie trzeba ich rozgrzewać byly bardzo fajne :) Jedna wada to szybkie zużycie tak jak wspominałem wczesniej nie wiem czy zrobiłem na nich 15k. Jesli chodzi o nowe HAWK HPS 5.0 (nie mylic z HAWK HPS bo jest to inny model) to jestem bardzo zadowolony nie mialem okazji sprawdzic ich jeszcze przy agresywnej jezdzie bo ich nie dotarlem ale przy normalnej hamuja bardzo fajnie i jak juz wspominalem jest super modulacja. Naciskasz lekko to hamuja lekko a jak depniesz to faktycznie auto staje. W ebc bylo troszke inaczej przy lekkim nacisniecu hamulca klocki juz mocno spinaly ;) Dla jednych moze to byc wada dla innych zaleta, dla mnie zdecydowana zaleta. Na forach czytalem ze klocki te lubia piszczec u mnie natomiast taki objaw jeszcze sie nie pojawil ale zrobilem na nich dopiero 400km. Jakos w nastepnym tygodniu mam w planach je dotrzec i troche mocniej pohamowac zobaczymy jak znosza takie traktowanie :)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15K na EBC Yellow? przypomnij mi zeby nigdy nie wsiadac z toba do samochodu :) mi wystarczyly na 60K... spokojnie :) trzeba tez hamowac silnikiem :) tylko prawda ze z 250 nie hamujesz silnikiem :)

 

tarcze u mnie zarz tykna 100K i raczej dojada do 130 spokojnie; wygladaja alej jak nowe.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe no tez tak myślałem, ze wystarcza na jakieś 50k bo tyle pokazywal komputer jak byly zalozone i zrobiony byl reset :) U mnie nadmierne zużycie wyszło pewnie przez zrobienie ok 250km na torze gdzie tam były dosc mocne hamowania z prędkości 200+. Teraz jak zmieniałem klocki i zrobiłem reset to komp pokazuje 25k do wymiany :lol: Musze sprawdzic z ciekaowsci czy teraz ta warosc cos wzrosla bo jezdzilem mega delikatnie zeby dotrzec nowe klocki :)

 

Jedno co mnie mega pozytywnie zaskoczyło to fakt ze bmw przynajmniej w przypadku klocków dostosowuje przebieg do stylu jazdy a nie do faktycznie przejechanych km :) Z ciekawości sprawdzałem wlasnie jak to bedzie i przed wjadem na tor mialem klocki na 10k po jezdzie wyskoczyl serwis i zostało tylko 1000km :D

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak no torze to jak dlugo jezdzisz mozna nawet zuzyc jeden nowy komplet w ciagu dnia.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzisiaj znalazłem czas zeby cos pogrzebac przy aucie :) Juz jakis czas temu dotarl do mnie catchcan ale nie moglem sie zebrac zeby go zamontowac, niestety nie jest to zabawa p&p trzeba bylo dokupic przewody opaski i przejściówki... Niestety tez nigdzie nie znalazlem dobrego i fajnego opisu jak go zamontowac w 335d wiec musialem troche kombinowac ;)

 

Z racji ze w zestawie mialem juz przewód olejowy sr. wewnętrzna 15mm którego za nic nie szlo wcisnac na rórki gdzie wcześniej lecial przewód do dolotu (one maja 22mm). Zamówiłem wiec reduktory fmic z 19mm na 16mm i przy okazji jeszcze 2m przewodu olejowego 16mm na wypadek gdyby mialo sie okazac ze tego z zesstawu jest za malo. Na poczatku ponakładałem reduktory ale potem okazalo sie, ze z tymi reduktorami przewody robia sie troszke za długie zeby to wszystko poupychać. Bylem juz załamany, myslalem ze nic z tego nie bedzie. Po chwili zastanowienia stwierdziłem, ze sprobuje wcisnac ten nowy przewód olejowy. Jest troche bardziej miekki od tego co byl w zestawie. Po dosc ostrej walce udalo mi sie wcisnac przewodolejowy :twisted: Potem tylko przepuszczenie tego na 2 strone auta, zakup metalowej złączki w castoramie za 2.5zl i wszystko dziala. Pewnie za jakies 500km sprawdze co tam sie nazbieralo w canie bo jestem bardzo ciekawy :)

 

Jesli ktos bedzie chcial montowac u siebie cana to polecam odrazu kupic tylko 2m przewodu olejowego 16mm srednica wewnetrzna(ja niestety wiekszych nie znalazlem) i w zasadzie tyle nie trzeba zadnych redukcji :norty: A tak wyglada efekt mich 3h zmagan...

 

eW41fRz.jpg

 

LsIRmEC.jpg

 

p5N9TM4.jpg

 

ryIykUf.jpg

 

EovFAds.jpg

 

t619iqb.jpg

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Ten pierwszy temat widziałem ale wydaje mi sie ze znalazłem lepsze miejsce na cana u siebi :) Jesli chodzi o to co tam goscie opisuja to u nas w sensie autach z EU jest znacznie latwiej. Mamy tylko "rurke" ktora leci bezpośrednio do dolotu. W samochodach USA maja tam jeszcez jakis czujnik czy cos wiec maja wiekszy problem :)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dawno nic nie pisałem a troche spraw sie uzbierało :) Zaczne moze od tego ze jakis czas temu dotarly do mnie CARBONY :mrgreen:

 

- nakladka na pletwe

- nowe nerki!

- nowy tylny spoiler

 

wszystkie graty sa karbonowe! a nie "malowane" na karbon :twisted: jedynie nerki to jest karbon + ABS (ramka jest karbonowa zebra juz normalne)

 

OpaObWI.jpg

 

Na chwile obecna zamocowałem tylko nerki i pletwe. Ze spoilerem jest troszke zabawy bardzo ciezko idzie mi odklejanie starego bo jest na kleju do szyb ;) Potrzebuje wiecej czasu zeby sie z tym rozprawic...

 

QStYqbF.jpg

wnjubKb.jpg

 

y2LWDfl.jpg

XpbIkfX.jpg

 

W ostatnim czasie mialem okazje pojezdzic troche autem ktore wzbudza u mnie najwieksze zainteresowanie jako "next" Za jakis czas postaram sie napisac krotka recenzje co mi sie podobalo a co nie bo zrobilem nim jakies 350km wiec juz mozna cos tam powiedziec. Teraz 2 spy foto ;)

 

uVDgEyZ.jpg

K27SqTt.jpg

yBMYE3h.jpg

 

I jeszcze kilka innych spy foto z Austrii gdzie spotkalem calkiem zacne grono testowych aut. Tu prawdopodobnie nowe BMW 3 i BMW x3

 

iVuAR0R.jpg

hC702Uu.jpg

9LTLTX4.jpg

UIkmorc.jpg

rG7r2Gl.jpg

ddxUVEN.jpg

 

I kolejna fajna sprawa z Austrii czyli BMW DRIVING EXPERIENCE niestety nie udalo mi sie pojezdzic bo jak bylem na miejscu to nikogo od tego eventu nie bylo na miejscu :( A sadzac po sniegu w felgach widac ze bylo dobrze latane :twisted:

 

1TeGCzC.jpg

NLxuDEl.jpg

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
pozazdrościć tych wszystkich "spotkań" ;) szkoda,że u nas nie ma takiego śniegu... świetnie te felgi wyglądają wypełnione śniegiem ;) a co do Twojej rakiety to czekam na foty z umytym autem.carbonowe dodatki robią robotę :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

I kolejny raz po dłuższej przerwie czas na update bo nastąpiły pewne zmiany :twisted:

 

Zaczne od "eksploatacji" po przejechaniu ok 3.000km stwierdzilem ze wymontuje catch cana i zobacze co tam ciekawego sie nazbieralo. Efekt byl calkiem ciekawy po przelaniu, tego co bylo w catchu uzbierala sie cala zakretka oleju (a w zasadzie syfu ktory bez catcha polecialby do dolotu) Z czystym sumieniem moge polecic tego moda!

 

c0xDw0o.jpg

tuJ18yY.jpg

 

A teraz nowosci :) udalo mi sie dorwac nowe fele! 437M te same co sa montowane w M3 i M4 :twisted: Sa to kute felgi wiec ich waga jak na 19" jest calkiem calkiem:

9J ET29 - 9.9kg

10J ET40 - 10.2kg

 

w porownaniu do moich poprzednich:

9J ET32 - 11.4kg

9J ET25 - 11.5kg

 

Waga zmniejszyla sie lacznie ok. 5,6kg! Co jest dosc drastyczna redukcja jesli chodzi o mase nieresorowana :norty:

 

rWBWqDW.jpg

qnVAts4.jpg

oiCy4ma.jpg

URpXcAm.jpg

wfshxyl.jpg

 

Lepsze foty wleca jak bedzie jakas sensowna pogoda na fotki ;)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jakosc tych felg jesli chodzi o wykonanie? Po czasie schodzi ta czarna srodkowa czesc jak w 313 kolo kapsla niestety

Chce takie same kupic, tylko odnowione.

Czuc roznice w prowadzeniu, przyspieszeniu?

Wyglad na zywo pewnie kosa?

Jakie opony i jaki rozmiar?

Ja mam 225/35 przod i tyl 255/30 michelin ps4s, ale nie wiem czy nie bedzie gdzies przycierac, bo mam wieksza deko glebe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakosc wydaje sie spoko ja kupilem uzywki data produkcji 2015 i jest git nigdzie farba nie odpada jedyne co to delikatnie sa przytarte ranty ale to bede po sezonie naprawial :) Roznica w przyspieszeniu to ciezko stwierdzic jest slisko caly czas teraz ale w prowadzeniu jest lekko odczuwalna na + Przekonam sie lepiej w lecie jak wyskocze na jakis tor. Wyglad jest genialny tu jest kilka pro fotke: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1070466 to mozna sobie podejrzeć. Co do opon przednie 245/35/19 tyl 265/35/19 dokladnie takie same sa wkladane do M2 :) Nic mi nie przyciera, przednie zostawiaja delikatny slad na nadkolu od skretu ale minimalny wiec mi to nie przeszkadza :)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super :cool2:

Dzieki za odpowiedz

Wlasnie takie nabylem, ale bede zakladal jak pisalem wczesniej 225 i 255-minimum do tej szerokosci felg, takze moze nie bedzie sladu

Wyglad kozak, tak jak na 313, ale 437 sa bardziej agresywne

Najlepsze, ze juz drugi mod, ktory mamy podobny-rozporka pierwsza i tez przypadek, tak jak te felgi

 

Plany na m2 zacne, bo to maly wariat, ale dla mnie troche za maly

E92 jest idealne, chociaz przydaloby sie -50kg i byloby super

 

 

Polecalem wahacze z m3-zamienniki trw

Zalozylem tydzien temu dwie pray przednich i bylo super, ale od dwoch dni cos pukalo, jakby guma. Pomyslalem, ze twardo albo za malo wiatru w kolach.

Sprawdzilem i niesytety, ale na jednych polecialy sworznie, a na drugich tuleje.

Nie polecam zamiennikow trw, bo tak samo wysypaly mi sie laczniki z przodu po 3 dniach.

Albo trafilem jakis feler produkowany w chinach, turcji, a pakowany w EU ztaka naklejka (kupione w mister-auto.co.uk, a laczniki autodoc.co.uk).

Mam nowe amory+springi, koncowki drazkow, wiec nie wierze, ze to z mojej winy. NIe zaliczylem zadnej dziury, jezdzilem tydzien tymi samymi drogami. Bylo sztywno, ale moje stare wahacze sa w lepszym stanie niz te po kilku dnniach.

 

Lepiej dolozyc i kupic oem bmw, robione realnie przez trw, a nie tylko pakowane przez nich.

Otworzyli jakis czas temu nowa fabryke w Mlezji bodajze, wiec tak jak lemforder czy inne firmy tna koszta, co za tym idzie jakosc.

Zaplacilem za dwa komplety ok 1000zl czyli ok 200f, wiec okazja, a za oem trzeba polozyc najtaniej bez znizek 2000zl, czyli ok 400f.

Nigdy wiecej zamiennikow trw!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja slyszalem ze te TRW "zamienniki" i OEM to sa identyczne z tym ze na zamiennikach "zeszlifowywane" jest logo BMW czyli tak jakby wychodzilo jako BMW ale potem sie robi z tego zamiennik :lol: Mozesz sprawdzic na swoich starych czy czasem tak nie masz :P Albo jest tak jak mowisz trafiles na jakas lipna partie albo podróbę zamiennika ;)

 

PS. co do felg i "agresywniejszego" wygladu to w sezonie zimowym raczej sie to nie sprawdza praktycznie nikt ze znajomych nie zwrocil uwagi ze zmienilem felgi :lol: ale to chyba dlatego ze zwykle auto wyglada tak (rano bylo umyte przejechalem 100km)

 

j8vefuZ.jpg

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz widze te felgi u siebie

Style 313 wyglada ladnie, ale lagodnie

437 to felgi z pazurem,a w e92 leza lepiej niz w f80 f82

 

Trafilem na jakas lipe, bo w jednym kartonie nakretka byla w folii, a druga luzem. Karton tez nie wygladal zbyt ladnie, wiec ktos pewnie odeslal

Kupilem ori bmw, dwa razy drozej, ale chce miec spokoj.

Kumpel lata na trw z m3 juz z 4 miesiace i nia narzeka, a ja mam pecha. Wszystko w tej e92 wymieniam 2 razy

Masakra

 

Zapomnialbym-wrzucales jakies dystanse na tyl?

Jak zalozylem tylna felge, mam tylko 5mm moze 8 do oslony amora i scianki wewnetrznej nadkola. Do tego felga jakby byla schowana, wiec mysle nad wrzuceniem 10mm, aby nic od srodka nie tarlo i wygladalo agresywnie, bo przod wystaje jak widze dosc mocno w porownaniu do tylnej osi

Opona 255 zrobi ladny naciag, wiec chyba 10mm wejdzie

 

Co do spalania 13.4 to zapewne ten bagaznik na dachu powoduje takie spalanie.

Bez niego byloby z 10-11max

 

Mam jeszcze jedno pytanie:jakie klocki masz z tylu zalozone? Jakies zwykle czy tez hawk, ebc? Moje brembo piszcza jak sa zimne i dopiero zachowuja sie normalnie po paru heblowaniach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.