Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Posiadam e90 i mam problem.

Wcześniej miałem alufelgi 17 i auto ściągało w prawo a kierownica była podczas jazdy na wprost przekrzywiona w lewo.

Zmieniłem z przodu amortyzatory i końcówki drążków kierowniczych.

Dałem auto na geometrię, powiedziałem aby zrobili tył jak i przód wszystkie kąty itp itd.

Odbieram auto i jest tak samo jak było dalej leci w prawo a kierownica w lewo. Dałem na reklamacje, coś tam poprzestawiali i dalej to samo - stwierdzili że wina opon.

Kupiłem alufelgi 18 z oponami, założyłem - jak leciała w prawo tak leci, dałem na reklamację i powiedzieli że te opony też są coś tam coś tam..

Zawieszenie zero luzów, doradzicie coś ?

Opublikowano
Nie wiem czy to nie zbieg okoliczności, ale po ostatniej reklamacji w prawym przednim kole miałem ponad 3bar powietrza a w lewym coś koło 2bar. Ciśnienia jakiejś 4-5 dni przed oddaniem na reklamacje kontrolowałem i były jednakowe. Mam takie przypuszczenie że na geometrii mi tak celowo zrobili.
Opublikowano
nie bardzo Ci pomoge, ale moze auto było bite i dlatego sciąga? Nie masz krzywej podłużnicy lub kołyski? A to ze powietrza dopompowali to niezły walek :D
Opublikowano
Auto było uszkodzone ale z tyłu, jest zrobione profesjonalnie. Podłożnice nie były ruszone, przód 100% oryginalny.
Opublikowano
Oddaj do innego warsztatu . Tez tak miałem ze cudowali, a tak naprawdę to nie umieli sie obejść ze sprzętem i ze np do geometri do danego zawieszenia, ogumienia należy sprawdzić czy należyte jest ciśnienie opon, o odwznikach to zapomnieli całkiem itd .
Opublikowano
Nie wiem czy to nie zbieg okoliczności, ale po ostatniej reklamacji w prawym przednim kole miałem ponad 3bar powietrza a w lewym coś koło 2bar. Ciśnienia jakiejś 4-5 dni przed oddaniem na reklamacje kontrolowałem i były jednakowe. Mam takie przypuszczenie że na geometrii mi tak celowo zrobili.

Jakiś chłopski filozof myślał, że jak przepompuje koło, to będzie się mniej uginała opona i to zniweluje ściąganie.... :mad2: :mad2: . Zmień fachowców.

-------------------

Artur

Opublikowano
Chyba tak zrobię, oddam im jeszcze ostatni raz auto na reklamacje bo trochę kasy już u nich zostawiłem i jak nie zrobią to daje do kogoś innego bo to szkoda mojego czasu.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
to druciarze , jedź gdzie indziej, pełno teraz takich matołów że oddają auto z kierownicą krzywo po zrobieniu zbieżności i twierdzą że auto jest winne .... zawsze możesz założyć inny komplet na przód i będzie wiadomo czyja wina, proponuje płacić po przejechaniu się bo inaczej na poprawkach zrobią z Ciebie debila że masz rozbite auto i krzywe wahacze
Opublikowano
Jedz do kogos kto ma pojecie o geometri zawieszenia. Mialem podobny problem. Teoretycznie masz zle ustawiony tyl pewnie troche wyjezdza i temu masz ciagle katre na kierownicy i sciaganie
  • 3 lata później...
Opublikowano
Cześć, mam dokładnie ten sam problem, kierownice ciągnie mi w lewą stronę, ustawiałem geometrię w Aso mercedesa mam takie wrażenie że po ustawieniu było ok aczkolwiek auto było podatne na lekkie ściąganie kierownicy w lewo, po 1,5 miesiąca jest to odczuwalne bardziej ;/ sprawdzany zawias na dwóch stacjach amory ok, brak luzów a autem bardzo ciężko utrzymać prawidłowy tor jazdy ;/ opony felgi ok .. gdzie tu szukać problemu, auto nie było po dzwonie jeździłem 2 lata nie było problemów od roku meczę się już z tym autem ..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.