Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Kupiłem BMW e46 coupe z Felgami 18 8,5j Opony tył 225/40 przodu nie podaję bo chodzi o tył.

 

Oponka trochę wystaję za błotnik i tutaj problem...

a mianowicie przy 2 osobach jest okey ale jak wsiądzie chociaż 1 na tył obciera mi na zakrętach i na jakiś podbiciach.

 

Auto na gwincie podniesione + gumy w sprężynach

 

Czytałem coś o kącie pochylenia czy dałoby to coś jakby go minimalnie zmienił tzw negatyw?

 

a może zmiana opony na 215/40 z przodu mam 215/35? czy taka mała zmiana coś da?

PROSZĘ O OPINIĘ NA TEN TEMAT

 

Z Góry dziękuję.

Opublikowano
Tak jak pisze Śmiałyyy sprawdzić ET (ofset)

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Et sprawdzę dopiero w sobotę jak będę miał czas 100% to jest wina ET źle ktoś dobrał felgi.. Kupię niższy profil opon na tył bo i tak są do zmiany opony.
Opublikowano (edytowane)

Niestety nie chcę zmieniać felg.. ^^ Niższy profil to 2 cm różnicy a to dużo więc może coś da :)

 

Słyszałem że po takim rolowaniu szybko wychodzi rdza i tego się boję.

 

 

Ps. Ładne e46 ;)

Edytowane przez l4zer
Opublikowano
A wiesz, że koła nie mogą wystawać poza obrys auta? Trafisz kiedyś na takiego co Ci dowód za to zabierze :)
Opublikowano

http://iv.pl/images/67822417923897709311.jpg

Jak widać na tym zdjęciu to przesadnie nie wystaje..

Na początku obcierało mi nawet na prostej gdy siadła chodź 1 osoba na tył po podniesieniu o ok 2cm.. problem na prostej znikł..

Pojawia się przy 2 osobach w tyle na podbiciach i ostrych zakrętach więc myślę że profil 35 zamiast 40 by coś dał bo jednak jest to różnica 2 cm w wysokości.

Jak się mylę to trudno i tak opony na tyle od zmiany..

Opublikowano

Jak masz szpachlę to po rolowaniu będzie rdza. Weź zroluj na początek i zakonserwuj ranty. Negatyw ustaw większy dopiero jak uda Ci się uda tymi sposobami nic zmienić.

 

Et lipne to wystaje śmiały ma 255/18 a ja 245/17 i nie mamy kłopotów.

Opublikowano
Zobaczę jak zmienię opony jak to nic nie da... To wtedy pomyślę o sposobach o których mówicie i zobaczymy
Opublikowano

Tak to sprężyny tak na 100% jesteś ślepy? Kup se gwintowane sprężyny jak chcesz się bawić w regulację wysokości.

Są twardsze a o ile to chyba nikt nie wie.

 

Winowajcą są felgi i ich niewłaściwe et bo takie kupiłeś, baw się w rolowanie wycinania części błotnika, ile masz teraz negatywu? Może zwiększenie kąta pochylenia pomoże.

Opublikowano
Kupiłem całe auto z takimi felgami i z gwintowanym zawieszeniem.. Jutro sprawdzę jakie tam jest Et.. Ale sprężyny też nie są za hehee... że tak powiem skoro po prostu każdy zwój się dotyka zero luki ^^ jedynie między jednym gdzie jest guma więc wina ich też może być.
Opublikowano

To masz najlepsze gwinty pewnie na rynku, kup coś porządnego i będziesz zadowolony. Et i tak jest złe na 100% kwestia czy rolowanie plus negatyw koło 1,5 stopnia pomoże.

 

Jak to mówią BMW będziesz miał wydatki :cool2:

Opublikowano

Kwestia czy się będę w to bawił czy kupię inne. Jutro z ciekawości zdejmę to koło i sprawdzę Et :)

 

A jakie jest prawidłowe Et dla BMW e46?

 

Nie jestem pewny co mam na błotnikach niby stuka jak blacha a czy tam mnie coś nie zaskoczy przy zabawie w rolowanie nadkoli, negatyw też mi się nie widzi zjadanie opon itp itd... xD

Opublikowano

Ok dzięki może wieczorem sprawdzę jakoś nigdy mi się nie chce ściągać tej felgi :D

 

Ps o które listwy CI chodzi? że są pomieszane?

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.