Skocz do zawartości

Dylemat zakupu BMW 8 - 10 Tysięcy


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
I nie pchać się w 15letnie zajeżdżone diesele. Jeszcze w przypadku E46 można spotkać diesela z małym przebiegiem, ale E39 to nie dotyczy raczej, a już na pewno nie sprowadzanych w większości do Polski. W Niemczech E39 z silnikiem diesela kupowało się do robienia dużych ilości km. Obecnie nawet polifta ciężko znaleźć z przebiegiem poniżej 200 tys. km. Jak są to bardzo drogie. Wg mnie powinieneś szukać E46 w kombi z małym, benzynowym silnikiem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę się napalić na markę ale jak mam kupić coś co więcej będzie hmm no własnie tylko z wyglądu ładne ale silnik zajechany to Tak to nie chce i wolę poczekać.

A jak to wygląda z przebiegami? Jaki przebieg to już praktycznie ostatnie tchnienie silnika i czy warto się sugerować przebiegiem? Osobiście wolę szczere 299 tys w dobrym jak na ten przebieg stanie niż kręcone wstecz 180... A koszty to takie podstawowe koszty roczne czyli płyny, oponki letnie/zimowe, filtry. Naprawy to już zależą jak kto auto traktuje. a interesuje mnie tzw roczny koszt stały/nieunikniony. I jak to jest z tym napędem na tył zimą? Bo jedynym autem z RWD jakim miałem zaszczyt jezdzić był Fiat 126p

A i jeszcze jedno jak jeszcze opel albo VW w kombi jakoś wyglądają tak jakoś Merce i BMW w kombi strasznie mi się nie podobają. wiem, że cena kombi jest niższa niż sedanów ale kurde tak wielkie auto mi nie jest potrzebne ale jeśli było by z kolei tańsze i w lepszym stanie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę się napalić na markę ale jak mam kupić coś co więcej będzie hmm no własnie tylko z wyglądu ładne ale silnik zajechany to Tak to nie chce i wolę poczekać.

A jak to wygląda z przebiegami? Jaki przebieg to już praktycznie ostatnie tchnienie silnika i czy warto się sugerować przebiegiem? Osobiście wolę szczere 299 tys w dobrym jak na ten przebieg stanie niż kręcone wstecz 180... A koszty to takie podstawowe koszty roczne czyli płyny, oponki letnie/zimowe, filtry. Naprawy to już zależą jak kto auto traktuje. a interesuje mnie tzw roczny koszt stały/nieunikniony. I jak to jest z tym napędem na tył zimą? Bo jedynym autem z RWD jakim miałem zaszczyt jezdzić był Fiat 126p

A i jeszcze jedno jak jeszcze opel albo VW w kombi jakoś wyglądają tak jakoś Merce i BMW w kombi strasznie mi się nie podobają. wiem, że cena kombi jest niższa niż sedanów ale kurde tak wielkie auto mi nie jest potrzebne ale jeśli było by z kolei tańsze i w lepszym stanie....

 

Nie bierz nic na siłę ja też od dłuższego czasu sam poszukuję - najważniejsze skupić się na jednym i szukać tego - ja chciałem coupe a teraz rozważam sedana - skupiam się na E46 i tak jest łatwiej, kieruj się gustem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niema co sie bac tylniego napedu zima, mnie tez kiedys straszyli ze beda problemy itp. Mieszkam w dosc gorzystym terenie w Niemczech i nigdy niemialem zadnego problemu, dobre opony i po klopocie.

x2

jak kupiłem e36 moje pierwsze RWD, to dostałem do niej opony zimowe, miały całkiem dużo "mięsa" ale był chińskie i już kilkuletnie więc nie dawały rady, na następny sezon kupiłem 4 nowe zimówki i górki już niestraszne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.