Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jasne że można za tą kasę kupić w miarę dobre BMW ale tak jak napisał Kolega wyżej - nie ma co się podpalać tylko rozsądnie podejść do zakupu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I nie pchać się w 15letnie zajeżdżone diesele. Jeszcze w przypadku E46 można spotkać diesela z małym przebiegiem, ale E39 to nie dotyczy raczej, a już na pewno nie sprowadzanych w większości do Polski. W Niemczech E39 z silnikiem diesela kupowało się do robienia dużych ilości km. Obecnie nawet polifta ciężko znaleźć z przebiegiem poniżej 200 tys. km. Jak są to bardzo drogie. Wg mnie powinieneś szukać E46 w kombi z małym, benzynowym silnikiem.
Opublikowano

Mogę się napalić na markę ale jak mam kupić coś co więcej będzie hmm no własnie tylko z wyglądu ładne ale silnik zajechany to Tak to nie chce i wolę poczekać.

A jak to wygląda z przebiegami? Jaki przebieg to już praktycznie ostatnie tchnienie silnika i czy warto się sugerować przebiegiem? Osobiście wolę szczere 299 tys w dobrym jak na ten przebieg stanie niż kręcone wstecz 180... A koszty to takie podstawowe koszty roczne czyli płyny, oponki letnie/zimowe, filtry. Naprawy to już zależą jak kto auto traktuje. a interesuje mnie tzw roczny koszt stały/nieunikniony. I jak to jest z tym napędem na tył zimą? Bo jedynym autem z RWD jakim miałem zaszczyt jezdzić był Fiat 126p

A i jeszcze jedno jak jeszcze opel albo VW w kombi jakoś wyglądają tak jakoś Merce i BMW w kombi strasznie mi się nie podobają. wiem, że cena kombi jest niższa niż sedanów ale kurde tak wielkie auto mi nie jest potrzebne ale jeśli było by z kolei tańsze i w lepszym stanie....

Opublikowano
Mogę się napalić na markę ale jak mam kupić coś co więcej będzie hmm no własnie tylko z wyglądu ładne ale silnik zajechany to Tak to nie chce i wolę poczekać.

A jak to wygląda z przebiegami? Jaki przebieg to już praktycznie ostatnie tchnienie silnika i czy warto się sugerować przebiegiem? Osobiście wolę szczere 299 tys w dobrym jak na ten przebieg stanie niż kręcone wstecz 180... A koszty to takie podstawowe koszty roczne czyli płyny, oponki letnie/zimowe, filtry. Naprawy to już zależą jak kto auto traktuje. a interesuje mnie tzw roczny koszt stały/nieunikniony. I jak to jest z tym napędem na tył zimą? Bo jedynym autem z RWD jakim miałem zaszczyt jezdzić był Fiat 126p

A i jeszcze jedno jak jeszcze opel albo VW w kombi jakoś wyglądają tak jakoś Merce i BMW w kombi strasznie mi się nie podobają. wiem, że cena kombi jest niższa niż sedanów ale kurde tak wielkie auto mi nie jest potrzebne ale jeśli było by z kolei tańsze i w lepszym stanie....

 

Nie bierz nic na siłę ja też od dłuższego czasu sam poszukuję - najważniejsze skupić się na jednym i szukać tego - ja chciałem coupe a teraz rozważam sedana - skupiam się na E46 i tak jest łatwiej, kieruj się gustem :)

Opublikowano
Niema co sie bac tylniego napedu zima, mnie tez kiedys straszyli ze beda problemy itp. Mieszkam w dosc gorzystym terenie w Niemczech i nigdy niemialem zadnego problemu, dobre opony i po klopocie.
Opublikowano
Niema co sie bac tylniego napedu zima, mnie tez kiedys straszyli ze beda problemy itp. Mieszkam w dosc gorzystym terenie w Niemczech i nigdy niemialem zadnego problemu, dobre opony i po klopocie.

x2

jak kupiłem e36 moje pierwsze RWD, to dostałem do niej opony zimowe, miały całkiem dużo "mięsa" ale był chińskie i już kilkuletnie więc nie dawały rady, na następny sezon kupiłem 4 nowe zimówki i górki już niestraszne

Opublikowano
rafal_13 e36 poezja :d stare czasy :d na 18stke od dziadka dostalem e36 328i, zeby czlowiek myslal to by nie sprzedawal :mrgreen: no ale to bylo 11 lat temu, szalalo sie wtedy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.