Skocz do zawartości

318.Strzał mostu, pytanie o kupno


eaglent

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę się zapoznać.

viewtopic.php?f=68&t=120678

 

 

Witam,

jak w temacie, kilkanaście minut temu strzeliło w okolicach dyfra, wrzucam bieg i tylko zębatki słychać. Wcześniej było tak, że przy wrzuceniu biegu i odpuszczeniu gazu również był strzał ale mniejszy no i auto dalej jechało :) i teraz mam pytanie, jaki most mogę kupić do maszyny? 1.8i 83kW 92r silnik mój to m40, inne dyfry od 1.8 będą pasować? np od m42/43? jestem zielony aktualnie w temacie więc proszę o pomoc

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w e36 nie było mostu :mad2: NIGDY

 

tam jest podwieszony dyfer z półosiami, całkowicie inna konstrukcja, chociaż zasada działania praktycznie identyczna czyli przeniesienie momentu obrotowego z wału na koła

 

masz mały dyfer tzw. małą głowę, która występowała przy wszystkich m40, m42, m43, m44 oraz r6 m50b20 i m52b25

 

w oryginale masz dyfer o przełożeniu 3.23 (który występował tylko w m40) lub 3.45 (który wkładali do wszystkich wyżej wymienionych modeli z "małą głową")

 

dyfer w compactach jest inny, cała reszta ma taki sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, podpora praktycznie jest nowa, krzyżak nie wygląda źle, wał kręci się cały aż do dyfra i dalej lipa, półosie się tylko trzęsą zamiast kręcić. A może to być skrzynia biegów? dodam tylko, ze sprzęgło było niedawno wymieniane ale raczej to nie ono, skoro biegi wchodzą i wał się kręci.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, wychodzi na to, że to jednak nie jest wina dyfra. Kilka tygodniu temu było wymienione łożysko w tylnym lewym kole i mechanik mówił, że piasta jest już trochę uszczerbiona ale potrzebne mi było auto więc wsadził tą. Dzisiaj zlewarowałem jedną strone auta, wrzuciłem jedynke i odpaliłem półoś się kręci, a koło tylko przeskakuje. Przegubu zewnętrznego nie ma więc to musi być piasta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, wychodzi na to, że to jednak nie jest wina dyfra. Kilka tygodniu temu było wymienione łożysko w tylnym lewym kole i mechanik mówił, że piasta jest już trochę uszczerbiona ale potrzebne mi było auto więc wsadził tą. Dzisiaj zlewarowałem jedną strone auta, wrzuciłem jedynke i odpaliłem półoś się kręci, a koło tylko przeskakuje. Przegubu zewnętrznego nie ma więc to musi być piasta.

jak to nie ma przegubu zewnętrznego?? półoś ma dwa przeguby, tylko, że wewnętrzne da się wymienić, a zewnętrzne tylko razem z półosią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.