Skocz do zawartości

Moja refleksja i 2 pytania przed kupnem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Otóż jeszcze nie teraz, gdzieś tak w październiku chcę zakupić wymarzone e36 coupe i w związku z tym pochłaniam forum godzinami. Czytam posty związane nie tylko z tym konkretnym modelem, jestem uzależniony od tego forum :modlitwa:

 

Czasami jednak czytając litanie usterek i awarii w tych samochodach można dostać zawału a przynajmniej zwątpić w sens zakupu takiego auta. Na szczęście cały czas widuje BMW na naszych ulicach i pamiętam o wrażeniach z jazdy. To nie pozwala mi myśleć o zakupie żadnej innej marki (obecnie poruszam się miejskim japońskim toczydełkiem :oops: ).

 

Forum ogólnie bardzo mi się podoba i stoi na wysokim poziomie :clap:

 

Żeby nie było tak super :twisted2: - do dziś nie znalazłem jednoznaczych odpowiedzi na poniższe pytania:

1. W którym miejscu można znaleźć informacje który silnik był na łańcuszku a który na pasku? Nie chodzi mi teraz o konkretny silnik tylko o jakieś ogólne zestawienie. (I used the search!)

2. Czy za 2000-2200 EUR można w Niemcowie/Italii kupić e36 coupe w wersji 318is lub 320 i nie obawiać się, że jest to zajeżdżony złom? Czy za te cene można się spodziewać w miarę zadbanego egzemplarza, który nie odmówi posłuszeństwa na pierwszym wypadzie?

 

Pozdrawiam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do silników to polecam REALOEM.COM. wpisujesz e36 i wybierasz rodzaj silnika i patrzysz czy ma pasek czy łańcuch.

 

 

co do cen to nie wiem nie mam e36.

 

 

Co do usterkowości.... Wiele osób zagląda na fora aby znaleźć odpowiedź na problem. Chociaż nie każdy... Wejdż na orum Forda, Fiata, Seata, Saaba- to samo. Żeby prościej napisać... Jak szukasz czegoś w dziale technicznym to 90% są to usterki. Jak w galerii to zero usterek. To tak jakbyś wziął ksiązkę telefoniczną i byś stwierdził że w Wawie wszyscy mają telefon. Inaczej przeceiż by ich w książce nie było... Albo znajdź w gazecie artykuł że jakiemuś posłowi coś się udało w życiu,nie da rady, a znajdź że kogoś o coś podejrzewają... na każdej stronie:)

 

 

Pozdrawiam

 

 

P.S. nie kupuj silników m40, często przy 300tys pada wałek rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ciekawostke powiem wam że mam Citroena C2 vtr i zagladam na angileskie forym C2. Zgadniejcie co jest w dziale: Vehicle Problems & Advice

:mrgreen:

 

Pytania w stylu : dlaczego mi sie nie zamyka, dlaczego cos mi dzwoni pod kierownicą, dlaczego juz mam koniec sprzegla itd... a to sa max 2-letnie wozy :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ciekawostke powiem wam że mam Citroena C2 vtr i zagladam na angileskie forym C2. Zgadniejcie co jest w dziale: Vehicle Problems & Advice

:mrgreen:

 

Pytania w stylu : dlaczego mi sie nie zamyka, dlaczego cos mi dzwoni pod kierownicą, dlaczego juz mam koniec sprzegla itd... a to sa max 2-letnie wozy :shock:

hmm...w koncu citroen :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Unikaj M40 jak ognia.

Wałek rozrządu, dźwignie i popychacze sporo osób po kolo 200 tyś musialo wymianiać, między innymi ja.

 

 

M40 mnie nie interesuje. Mam nadzieje, ze M42 i M50 nie maja takich problemow...

 

 

:modlitwa: Realoem! I troche angielskiego mozna tez liznac ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M40 mnie nie interesuje. Mam nadzieje, ze M42 i M50 nie maja takich problemow...

 

Jak moge ci poradzic bo widze ze masz 2 silniki do wyboru

to

M42/44

+mniejsze spalanie i tu nie ma sie co czarowac

+mniej oleju przy wymianie

+mniej swiec do wymiany

+taka sama dynamika jak M50

+mnijesze oc

-nie ma dzwieku R6 co w BMW jest bardzo duzym atutem

suma sumarum torche oszczednosci jest na R4 a z tego co widze chcesz przeznaczyc 2,200 euro wiec pewnie kase liczysz.

Tłumaczenia: niemiecki, hiszpański, włoski.

Pozdrawiam

Grzesiek

http://img53.imageshack.us/img53/3782/pict6529panoramaresize8pl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liczę kase niestety. Liczę, że za ten pieniądz dostane egzemplarz w dobrym stanie, w którym będą "standardowe" inwestycje przy takim zakupie. Zastanawiam się czy z Włoch szpeja nie przywieźć tyle, że mój kolega przejechał się na włoskich mechanikach - nie chciałbym powtórki z rozrywki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy za 2000-2200 EUR można w Niemcowie/Italii kupić e36 coupe w wersji 318is lub 320 i nie obawiać się, że jest to zajeżdżony złom? Czy za te cene można się spodziewać w miarę zadbanego egzemplarza, który nie odmówi posłuszeństwa na pierwszym wypadzie?

 

nie wiem jak w italy ale w niemczech nie wydaje mi sie zebys w tych pieniazkach kupil cos godnego i zadbanego.ale zawsze mozna miec nadzieje....albo szczescie :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W innym poscie Jack325 napisał, że 320 można dostać za 10-12 tys. PLN. Chcę kupić auto za 2000-2200 EUR i liczę się z tym, że zainwestuje w niego na początek jakies 4000 PLN (opłaty, rejestracja, płyny, części i ubezpieczenie). To na początek a potem wraz z napływem $ to kto wie. Jeśli to ma być chybiona inwestycja to lepiej żebym to wiedział teraz niż być mądrym po szkodzie więc piszcie głośno i wyraźnie co o tym sądzicie. Każda opinia się liczy. Może powiniennem sie raczej zastanowić nad E30...

 

Dzięki z góry i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wloskie auta sa strasznie zaniedbane - to nie regula ale wieszkosc wlochow nie dba o wozy , jedyny plus to brak ( lub mniejsza ) - tam nie soli sie drog...

 

a doliczales koszty wyjazdu po samochod - np do monachium jest prawie 1tys km w jedna strone , musisz gdzies sie zatrzymac , zeby poszukac samochodu , a zeby znalesc to co chcesz za 2000euro bedziesz musil troche szukac ( jezeli wogole cos znajdziesz )

 

zastanow sie nad wyjazdem z kims kto sie zajmuje sprowadzaniem samochodow - jest kilku kolego na forum - wiele osob jest zadowolonych z ich uslug - organizuja transport, nocleg , doradza , maja wiedze techniczna itp ( wiadomo , ze trzebe im cos odpalic , ale jak nie znasz sie za dobrze na samochodach to bardzo dobre rozwiazanie ) ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
we wloszech nie soli sie drog. ty masz racje :) ale samochod sprowadzony z tamtad wyglada jak by stal w soli poniewaz tak jest jej wiecej z wody. Wygladaja ladnie, nie ma na nich widoczmnej rdzy, ale jak nie zakonserwujesz jej dobrze to po jednym, gora 2 sezonach w polsce zaczniesz robic blacharke. Te samochody sa zakonserwowane sola i nie ma tam takich skokow temperatu, a u nas ta cala sol dostanie zmian temperatut w przeciagu roku i wtedy sie zacznie. Ale to jets tylko moja zdanie ;)
Dla was to kilka liter, dla nas cale życie - B M W
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.