Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Za bezwypadkowe nic nie zrobisz, bo to jest zgodne z prawem. Zresztą jak handlarze wystawiają auta składane z dwóch jak bezwypadkowe to ktoś ma nie zaznaczyć tej opcji, bo ma lakierowane np. drzwi?

Jak wycena była na 30k i wystrzeliło tyle poduszek to uszkodzenie nie było duże. Nie ma się tym co przejmować. Zresztą nawet takie jak na tym zdjęciu to nic wielkiego. Zero wpływu na stan techniczny i Twoje bezpieczeństwo. Zawszę mówię, że jeżeli szukasz 100% ori lakieru to kupisz właśnie taki samochód ze wstawioną ćwiartką w kolor. ASO tego nie wykryje, właściciel nie powie i jeździsz złomem pewny że trafiłeś cudeńko. Polecam wyjazd do DE, ostatnio kolega Pat90 jechał po full M Pak 320d 2012 rok 70tyś przebiegu. Netto wyszła mu ~120tyś.

 

@zent

deskę wymieniali, bo airbag pasażera strzelił. Dodatkowo lecą pasy, klema itd. i cena się nabija. 30tyś to niewielka szkoda jak na wycenę aso. Polecam zobaczyć na temat M3 kolegi gorik79, tam to jest wycena ;)

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Generalnie zgoda. Tylko, że auto powinno kosztowac max. 90-100 000 brutto, a nawet mniej :) Szukając w ten sposób powinienem brać to za 50 i zrobić za 30 :-)

Pytałem o zdjęcia ze szkody, ale oczywiście nie ma, więc - chcąc wydać takie pieniądze - jeszcze poszukam, po co ryzykować.

Opublikowano

Teraz to dowaliłeś :D Sądzisz, że skoro aso wyceniło jego naprawę na 30tyś to cena powinna spaść o jeszcze więcej? Jak pisałem KONSTRUKCJA JEST CAŁA, zero wpływu na bezpieczeństwo i stan techniczny. To auto nie różni się niczym od auta, które nie miało żadnej obcierki. Dlaczego wyceniasz go na 90tyś brutto teraz? Jedź sobie do PS albo do de i zapłacisz brutto 140 czy 150 i wtedy będziesz miał nielakierowane itd. Albo nikt Ci nie podrzuci info o szkodzie i kupisz takie auto jak pisałem 3 posty wyżej. Wszyscy by chcieli cudo samochód 2-3 letni za 40% ceny ;)

 

Masz racje, trzeba brać to za 50 i robić. Sęk w tym, że w Polsce nie ma aut powypadkowych, które stoją i nie są naciągnę, W innym wypadku od razu idą do handlarzy.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
Teraz to dowaliłeś :D Sądzisz, że skoro aso wyceniło jego naprawę na 30tyś to cena powinna spaść o jeszcze więcej? Jak pisałem KONSTRUKCJA JEST CAŁA, zero wpływu na bezpieczeństwo i stan techniczny. To auto nie różni się niczym od auta, które nie miało żadnej obcierki. Dlaczego wyceniasz go na 90tyś brutto teraz? Jedź sobie do PS albo do de i zapłacisz brutto 140 czy 150 i wtedy będziesz miał nielakierowane itd. Albo nikt Ci nie podrzuci info o szkodzie i kupisz takie auto jak pisałem 3 posty wyżej. Wszyscy by chcieli cudo samochód 2-3 letni za 40% ceny ;)

 

Masz racje, trzeba brać to za 50 i robić. Sęk w tym, że w Polsce nie ma aut powypadkowych, które stoją i nie są naciągnę, W innym wypadku od razu idą do handlarzy.

 

Dziwnie bronisz tego samochodu - jest drogi, powypadkowy i sprzedawany przez komis o bardzo niepochlebnej opinii. Nie wnikam dlaczego, ale kilka uwag:

1. nie wiesz, czy konstrukcja jest cała, zgadujesz. Auto jest po wypadku - w DE za granicę kolizji uznaje się 1000E - przy wymienianym całym przodzie i wystrzelonej poduszce chyba nie ma wątpliwości, a w ogłoszeniu nie ma o tym mowy (wręcz przeciwnie)

2. co do mojej wyceny - oczywiście że powinno kosztowac ZNACZNIE mniej - mnóstwo jest bitych 328 na allegro za 90-100 :) Poza tym, umówmy się, jeśli samochód bezwypadkowy kosztuje 100 tyś, to taki sam po wypadku i naprawie za 30 tyś. powinien kosztować również 100? Wg mnie znacznie mniej, jako powypadkowy. Zdaje się, że rynek podziela moje zdanie

3. odnośnie cen w DE - znów dane z kosmosu; nawet nie mówię o kupowaniu od handlarzy, tylko od BMW w DE, odsyłam do wyszukiwarki:

http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Index

Bez problemu znajdziemy auta za 100-110 tyś, bezwypadkowe, z podobnym wyposażeniem, tak na szybko:

http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1237661/3

http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1281074/1

http://gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1265412/5

Co do sprzedawanych w PL aut powypadkowych - nie znam się.

Opublikowano
Nie wiem po co szukasz w PL samochodu. :norty: Mała pojemność to i akcyza tanio wyniesie, a na FV też kupisz. Mając euronip nabywasz w cenie netto od tego płaciś akcyzę, a potem VAT.

 

lyzyng :cry:

Opublikowano
Teraz to dowaliłeś :D Sądzisz, że skoro aso wyceniło jego naprawę na 30tyś to cena powinna spaść o jeszcze więcej? Jak pisałem KONSTRUKCJA JEST CAŁA, zero wpływu na bezpieczeństwo i stan techniczny. To auto nie różni się niczym od auta, które nie miało żadnej obcierki. Dlaczego wyceniasz go na 90tyś brutto teraz? Jedź sobie do PS albo do de i zapłacisz brutto 140 czy 150 i wtedy będziesz miał nielakierowane itd. Albo nikt Ci nie podrzuci info o szkodzie i kupisz takie auto jak pisałem 3 posty wyżej. Wszyscy by chcieli cudo samochód 2-3 letni za 40% ceny ;)

 

Masz racje, trzeba brać to za 50 i robić. Sęk w tym, że w Polsce nie ma aut powypadkowych, które stoją i nie są naciągnę, W innym wypadku od razu idą do handlarzy.

 

Żebyś się nie zdziwił jak kupisz z PS a będzie miało malowane elementy :norty:

A tak poważnie to jest w tym co napisał kolega dużo prawdy. Na zachodzie zupełnie inaczej podchodzą do malowania elementów i drobnych stłuczek. Moja e61 miała w 2011 roku stłuczkę i uszkodzony przód. Została naprawiona w ASO BMW, posiada certyfikat naprawy zgodnie z technologią BMW i została sprzedana w 2014 roku przez dealera jako Unfallfrei.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.