Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ale nie chodzi o podpore i łacznik a tlumik drgan samego dyfra

 

masz na koncu dyfra taki odważnik, to jest tłumik drgań, wkrecony na 2 sruby, widziałem przypadki ze ludzie bez tego smigają ;) jak ktos zmienil dyfrer a na szrocie ktos sobie wczesniej ten element wykrecil :wink:

 

o właśnie i tutaj mam do Ciebie pytanie to niby fachowo nazywa się tłumnik drgań dyfra takie płaskie metalowe przykręcane na dwie śruby do dyfra

 

z ciekawości jak bawiłem się z wyciem dyfra to odkręciłem to i przejechalem się bez tego i żadnej różnicy nie odczułem..

 

Dodam wycie z tyłu minęło co bylo przyczyną..cieżko powiedzieć.. wymieniłem olej w dyfrze wycie było dalej... potem wymieniłem tylne szczeki+wszystko wyczyszczone+ jadąć autem zahamowałem mocno aż slady z tylnych opon zostały

 

i wycie się zakończyło

Opublikowano

to znaczy że wycie nie pochodziło z tłumika drgań ;)

jak jego nazwa wskazuje ma on tłumić drgania a nie wycie ;)

 

--

widze ze w starszych modelach stosowano 33101428798 taki tlumik drgań na dyfrze....

@gibek2 tak jak pisałem szanse ze wibracje masz od tego są jednak bardzo małe...

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Witam mam podobny problem lecz nie na 4 i 5 tylko przy gwaltownym przyspieszniu wal bije o podloge da sie cos z tym zrobic? mechanik powiedzial ze wal nie idzie w osi tunelu HELP zaczelo sie to po wymianie poduszek silnika ( bmw 330d 2004r)
Opublikowano

Gibek sprawdź jeszcze dwie rzeczy - wał posiada w sobie tuleję metalowo - gumową, na poniższym schemacie nr 2. Po jej zdechnięciu wał może zmieniać położenie względem flanszy skrzyni biegów, i wpadać w wibracje.

 

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AP71-EUR-10-2002-E46-BMW-320d&diagId=26_0129

 

Wyważanie nic nie daje, bo przyczyną nie jest różnica mas dwóch połówek wału, tylko niecentryczne położenie względem reszty podzespołów układu napędowego.

 

Druga sprawa, to krzyżak wału - w jakim jest stanie? Bo jeśli jest minimalnie nawet zużyty, to pod obciążeniem wał także wpada w wibracje - podczas wyważania tego nie wykryjesz, chyba że krzyżak ma już luz widoczny gołym okiem. Ale częściej ma minimalne luzy, a maszyny do wyważania nie obciążają wału w zasadzie w ogóle, stąd mógł się wyważyć dobrze, a i tak źle pracuje.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gibek sprawdź jeszcze dwie rzeczy - wał posiada w sobie tuleję metalowo - gumową, na poniższym schemacie nr 2. Po jej zdechnięciu wał może zmieniać położenie względem flanszy skrzyni biegów, i wpadać w wibracje.

 

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AP71-EUR-10-2002-E46-BMW-320d&diagId=26_0129

 

 

Pod warunkiem ze ma skrzynie automatyczną bo w manualnych tego niema

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
W manualnych jest tak samo jak w automatach. Typ skrzyni nie ma znaczenia.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.