Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

Wczoraj podczas zawracania "na 3" przestało mi działać wspomaganie co wiąże się z potrzebą użycia dużej siły w trakcie skręcania. Pasek się nie zerwał, poziom płynu jest OK ale jest on zimny.

 

Co może być powodem?

Edytowane przez Kowalowski89
Opublikowano
Podepnę się do tematu. U mnie występuje wycie które bardzo słychać podczas postoju i kręcenia kierownicą. Nawet najmniejszy skręt wywołuje wycie, nie zauważyłem zbytnio spadku siły wspomagania. Czy mogą być inne powody wycia niż kończąca się pompa ?
Opublikowano

U mnie nie było wycia ale dziwny dźwięk jak w filmiku (link poniżej) no ale po czasie się uspokoiło i było ok a teraz już chyba pompa padła na dobre. Ma ktoś może do sprzedania taką pompę, to chętnie odkupię?

 

Opublikowano
Dziś wymontowałem tą pompę i jest to LUK LF20, jeżeli by ktoś miał taką na sprzedaż albo wie gdzie możną ją dostać to proszę o info, bo nie widzi mi się kupować nówki w aso...
Opublikowano

Tak informacyjnie powiem co było powodem, wałek się zerwał na którym było koło pasowe, mogłem go ręką wyciągnąć bez żadnego oporu. Zamawiam nówkę, niestety zamiennik, bo o używkę to ciężko. Po "reanimacji" napisze jak się sprawuje. Poniżej zdjęcia do zniszczonej pompy.

 

http://zapodaj.net/e155ab556e54d.jpg.html

http://zapodaj.net/91aaaf8aae014.jpg.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.