Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, w swoim m52 wymienialem ostatnio uszczelke podstawy filtra oleju bo ciekla, ogladalem podstawe filtra i zawor zwrotny byl juz wyrobiony :( w tym czasie gdy auto nie bylo dlugo odpalane kontrolka cisnienia oleju swiecila sie z 5-6 sek i byl w tym czasie klekot popychaczy :cry: wymienilem podstawe na uzywke lecz i ten zaworek nie trzyma idealnie ale jest poprawa, bo kontrolk swieci sie gora 2 sek lecz zdarza sie tez klekot w tym czasie na poltorej sekundy :| gdy silnik pochodzi i go zgasze poczym odpale to kontrolka znika normalnie, z zwiazku z tym mam pytanie czy grozi cos silnikowi przy takjim suchym starcie?
Opublikowano
Zarżniesz głowice prędzej czy później. Jakim olejem masz zalany silnik? Moje M50B20 jest zalane 5w40 i po dwóch miesiącach postoju bez odpalania zero jakiś stuków czy czegokolwiek niepokojącego przy odpaleniu. Kontrolka ciśnienia gaśnie jeszcze zanim sinik dobrze odpali, w momencie kiedy 'łapie'.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ... Redukcja but i odcięcie ^^
Opublikowano
silnik jest zalany olejem mobil 2000 10w40. No ale gdzie dostac taka podstawe filtra oleju nowa? albo niewyrobiona? na allegro wszystkie uzywane sa i nawet kupujac ta najdrozsza pewnie mozna sie naciac :cry:
Opublikowano
Może trzeba będzie szukać nową oczywiście uszczelki również ,przy wymianie filtra oleju też idą dwie malutkie okrągłe gumki no i co do oleju jaki masz zalany to :?: :?: :?: :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.