Skocz do zawartości

F36 - 4GC - 304KM/445Nm - na sprzedaż


GMike

Rekomendowane odpowiedzi

A tutaj wynik sprzed chwili z miasta:

tryb Comfort

na zimnym silniku

przejazd przez Gdańsk (bez korków i z lekką nogą)

 

dodam, że mam manual, ale to niby automat ma być bardziej oszczędny.

http://guitarspot.pl/images/BMW/eko2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 449
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Zastanawiam się jaki ma cel podawanie takich wyników z przejazdu na odcinku 7 km bez korków ? Mogę zrobić na takim odcinku spalanie 3.0 L ale czy to znaczy że moje auto tyle pali.. ? :wink: Edytowane przez Randall
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się jaki ma cel podawanie takich wyników z przejazdu na odcinku 7 km bez korków ? Mogę zrobić na takim odcinku spalanie 3.0 L ale czy to znaczy że moje auto tyle pali.. ? :wink:

3L na zimnej benzynie, bo przecież nie na zimnym diesel'u ?

Chętnie zobaczę :)

 

Pokazuję, że się da, nie przesadzajmy- to wciąż duże miasto, normalny ruch miejski, sygnalizacja świetlna działa, wciąż trzeba stawać, ruszać etc. Oczywiście jest total eko driving, ale da się i po rozgrzaniu silnika byłoby jeszcze lepiej. Byle zjechać do domu przed 15 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

No to udało się ustanowić rekord ecodrivera - z musu :)

 

Ale od początku - pierwsza długa trasa - Gdańsk - Holandia, 1200km:

http://guitarspot.pl/images/BMW/hol1.jpg

To nie jest samochód na długie trasy :) Tzn. dla kierowcy jest jeszcze znośne, ale pasażerowie z tyłu cierpią.

Ale ja takie trasy robię średnio raz w roku, więc swojego wyboru nie żałuję. Jeśli ktoś jeździ często takie odcinki, to 5ka conajmniej, diesel i automat. Ale to wszystkie dzieci w przedszkolu wiedzą.

Ja spędzam czas głównie w mieście i na traskach 100-200 km.

 

Z perspektywy kierowcy - fotele sportowe ok, ale jak tylko runflaty się skończą to wchodzą normalne opony, bo huk od nich męczy najbardziej.

Na autobanie jechałem średnio 180km/h i do tej prędkości szumy od opon/szyb mogłem znieść na dłuższą metę.

Testowałem też Vmax, udało się dokręcić do 235, ale to już było ryzykowne, natomiast do 220 auto zachowuje się bardzo stabilnie i prowadzi bardzo pewnie. Spalanie 11-15l/100 w takich okolicznościach ( w zależności skąd wieje) :)

Ze względu na hałas w środku, następną taką trasę robię w słuchawkach wyciszających szumy - mój patent z poprzedniego samochodu - mega komfort :)

 

Czas udało się wykręcić bdb i machnąć całą trasę na raz. Pozytywnie zaskoczyło mnie spalanie, bo po pałowaniu na A2, spodziewałem się dużo większego wyniku.

 

A teraz odcinek do Amsterdamu - 4 osoby + dziecko na pokładzie, tryb Comfort. Jak ktoś lubi ecodriving, to Holandia będzie jego mekką :)

http://guitarspot.pl/images/BMW/hol2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Jazda dosyć szybka ;)

Ale może jako jedyna osoba podam w miare realne informacje bo jak kupowałem 428i to każdy mówił ze to auto w mieście pali po 12-13 litrów i to nawet z xdrivem ..... chyba miasto wielkośći Wieliczki czy jakiejś wioski to się zgodzę ... Po Krakowie przy spokojnej jezdzie bez szaleństw to wynik 14-15 litrów więc jak mam się mordować i patrzyć na zasięg i wskazówkę to wole jezdzić na sporcie i mieć jakąś przyjemność z jazdy

Na ECO-PRO kiedyś przejechałem pół baku.... to było najbardziej zmarnowane pół baku w tym samochodzie ... wynik miałem w graniach 12 litrów ale ciężko nazwać to jazdą .

Na trasie jestem mega zaodowlony ... Warszawa-Kraków bardzo żywa jazda do 200 km/h , wyprzedzania , bawienie się biegami wyszło 10 litrów

Ale w mieście to ja naprawdę nie wiem jak komuś te silniki palą po 12 litrów . Wynik którego nigdy nie widziałem na wyświetlaczu .

W ASO się ze mnie śmieją i wiedzą że nie jest to wina auta tylko mojej nogi bo tylko za plecami slyszę " temu klientowi diesel 2.0 w e90 palił 11 litrów "

 

6,5 w trasie nigdy nie miałem , może kiedyś uda mi się jechać troszke wolniej

Ale na trasie np. Niemcy - Kraków osiągam wynik nieco ponad 10 litrów , ale to styl jazdy bardzo mieszany

Masz bardzo ciężką nogę w mojej 3.0 415 koni średnia z 5 tyś 13,2 max 22 litry przy pełnym bucie ponad 270 kmh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi w 428i GC RWD po 1500 km średnią pokazuje ok. 10l/100km – tryb comfort 60%, sport 40%, głównie miasto korki, obwodnice + jedna trasa 400 km, prędkości do 160 km/h i bez start stop. Obroty do 4500 (kilka razy zagapiłem się i podkręciłem do 5500 :) ). Zobaczymy jak będzie jak się ułoży i zacznę korzystać z całego zakresu obrotów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W końcu zamontowany wydech Supersprinta - sekcja środka + tłumik końcowy na quad i nowy dyfuzor :)

Jest dobrze, głośniej, więcej basu, jak trzeba to ryk, brak drona no i ten wygląd :)

Ucierpiał trochę komfort, ale żona nie zrobiła afery więc jest dobrze :)

 

Teraz czas na boxa.

 

No to galeryjka:

http://guitarspot.pl/images/BMW/quad/22.jpg

http://guitarspot.pl/images/BMW/quad/2.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/quad/3.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/quad/4.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/quad/5.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/quad/6.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/quad/7.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/quad/8.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/quad/9.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/quad/10.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/quad/12.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/quad/13.JPG

Edytowane przez GMike
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze kilka zdjęć z dziś - słońca nie ma :(

 

Maja- box bo jeszcze na gwarancji (co do firmy to czekam jeszcze na propozycje), po gwarce zrobię najmocnieszy możlilwy program.

 

http://guitarspot.pl/images/BMW/quad/14.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/quad/15.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/quad/16.JPG

http://guitarspot.pl/images/BMW/quad/17.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
no bardzo fajnie wyszlo z tym wydechem, teraz to koniecznie podnies moc bo wyglada jak prawie f80. Załóż koniecznie IC aby silnik mial lepsze chlodzenie. Sa przypadki z silnikami n20 z uszkodzeniem silnika z powodu termicznego przegrzania ....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maja - dokładnie tak będzie jak pisze Tancerz, IC oczywiście biorę pod uwagę i zrobię przy okazji programu- ale to właśnie po gwarce. Do ukończenia gwarancji - wyjmowalny box.

Robiłeś już rozeznanie co do IC (też masz 20i) ?

 

Piotrek - wysłałem szczegóły na priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie wygląda wydech,nagrałbys jak to rozmawia w N20 :) jakie koszta całego zestawu?

p.s IC wydala do 260km, temperatury są ok,powyżej trzeba wrzucić większy np Wagner

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No i w końcu wjechał też box DimSporta :)

Polecam, fajna kontrola nad działaniem urządzenia (4 parametry do ustawienia, które naprawdę wpływają na to jak silnik reaguje).

Zrobiliśmy chyba 20 pomiarów na wszelkich ustawieniach i w końcu dobrałem wyniki i przebieg pod siebie.

 

Tak więc w serii miałem 191 KM (nieźle, nie wiem na ile wpłynął wydech bo nie mierzyłem przed) i 263 Nm (mogło być lepiej :) [katalogowo miało być 184KM i 270Nm]

 

Po dopasowaniu parametrów boxa dostałem 250KM i 355Nm, przyrost 59KM i 92Nm :)

 

Wykresy wrzucę wkrótce, można było go pałować bardziej (okolice 270KM), ale przebiegi już się wtedy psuły w moim przypadku (po 5 tys. moc szybciej opadała). Zależało mi też na bezpieczeństwie i liniowym przyroście mocy. Dostrojenie do tych 250KM dało mi najzdrowszy wykres. Jestem super zadowolony z rezultatów, samochód wreszcie żyje :)

 

Teraz już stopuję mody do końca gwarancji, potem wleci IC Wagnera, Downpipe, frontpipe i pełny program. No chyba, że szybciej pojawi się opcja zmiany programu przez kabel, to może się skuszę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i w końcu wjechał też box DimSporta :)

Polecam, fajna kontrola nad działaniem urządzenia (4 parametry do ustawienia, które naprawdę wpływają na to jak silnik reaguje).

Zrobiliśmy chyba 20 pomiarów na wszelkich ustawieniach i w końcu dobrałem wyniki i przebieg pod siebie.

 

Tak więc w serii miałem 191 KM (nieźle, nie wiem na ile wpłynął wydech bo nie mierzyłem przed) i 263 Nm (mogło być lepiej :) [katalogowo miało być 184KM i 270Nm]

 

Po dopasowaniu parametrów boxa dostałem 250KM i 355Nm, przyrost 59KM i 92Nm :)

 

Wykresy wrzucę wkrótce, można było go pałować bardziej (okolice 270KM), ale przebiegi już się wtedy psuły w moim przypadku (po 5 tys. moc szybciej opadała). Zależało mi też na bezpieczeństwie i liniowym przyroście mocy. Dostrojenie do tych 250KM dało mi najzdrowszy wykres. Jestem super zadowolony z rezultatów, samochód wreszcie żyje :)

 

Teraz już stopuję mody do końca gwarancji, potem wleci IC Wagnera, Downpipe, frontpipe i pełny program. No chyba, że szybciej pojawi się opcja zmiany programu przez kabel, to może się skuszę :)

Super :cool2: Jeszcze jakbyś tylko zmajstrował jakiś filmik jak chodzą te wydechy, to byłoby super :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super :cool2: Jeszcze jakbyś tylko zmajstrował jakiś filmik jak chodzą te wydechy, to byłoby super :mrgreen:

To bym musiał znaleźć jakiś porządny sprzęt i ekipę, która to skleci, ale jak kiedyś będzie okazja to oczywiście wrzucę :)

 

Co ciekawe intercooler bardzo dobrze sobie poradził. Zagrzał nam się raz jak kręciliśmy powyżej 250KM, ale zrobiliśmy wiele pomiarów jeden za drugim, więc miało to duży wpływ. Ogólnie na tym poziomie co jest teraz jest bardzo bezpieczny (30-40 stopni) i spokojnie wydaja. Więc tak jak napisał kolega wyżej - to 260KM wydaje się być jego granicą. Także dopóki nie zrobię programu to Wagner sobie poczeka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Czyli generalnie masz parametry identyczne jak 28i. Ciekawe jak to sie cenowo prezentuje, tzn 428i vs 420i+box.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli generalnie masz parametry identyczne jak 28i. Ciekawe jak to sie cenowo prezentuje, tzn 428i vs 420i+box.

 

Box to ok. 15% tego co BMW chce za 28i, więc rachunek jest prosty :)

 

Wrzuciłem w końcu wykresy:

http://guitarspot.pl/images/BMW/przed_po.jpg

 

Co ciekawe są to pomiary na E95, dałem ciała i zupełnie o tym zapomniałem. Na fabrycznym ustawieniu jeździłem na 95 bo 20i nie jedzie, więc nie było co się spinać :)

No ale teraz żałuję, bo nie mam pojęcia ile by dało E98. Jak to jest z waszego doświadczenia ?

 

No i filmik z komórki z wydechem:

https://www.youtube.com/watch?v=vumN97BSyk4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.