Skocz do zawartości

BMW M6 czy Mercedes W216 CL63 AMG


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Obecnie posiadam E65 745i ale powoli już mam dość kanapowca i chce zmienić na auto z sportowym duchem. Auto musi być na co dzień ( nie jeżdżę dużo prywatnym max 10K km rocznie). Musi być na poziomie 7 a zarazem sportowe. Myślę o E63 M6 oraz Mercedesie W216 CL63 AMG. Serce przemawia za M6 ale wydaje mi się że komfort i wyposażenie jest lepsze w Mercedesie. Mercedes podobno ma problem z pneumatycznym zawieszeniem.Proszę o opinie osoby które miały do czynienia z/w autami.

Do wydania mam 90K (netto) + na pakiet startowy 15K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś w tym zawieszeniu mercedesa może być,w zeszłym roku naprawiałem dwa mercedesy W215 z zawieszeniem ABC i w obu przypadkach zwyczajnie zgniły (przerdzewiały)przewody od zawieszenia ,ogólnie większość stalowych przewodów pod samochodem nadawała się do wymiany (korozja),żaden z nich teoretycznie nie miał przeszłości powodziowej,ale tobie pewnie bardziej chodzi o awaryjność zawieszenienia pneumatycznego,z tym miałem do czynienia tylko w w220,ale tam miechy powietrzne zużyły się raczej ze starości (chociaż rdza też bardzo lubi ten model mercedesa).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Chcesz kupic W216 CL63 AMG za 90 tys zloty? Troche Cie ponioslo :mrgreen: Z tego co zerknalem teraz na szybko to ceny w DE zaczynaja sie od 40 tys. euro.

 

Oj Polska to kraj cudów. Nie zniechęcaj chłopaka. Na pewno znajdzie coś "bezwypadkowego" z USA. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mmw z tego co patrzylem to jakies fajne zadbane to koszt 60 tys. euro :mrgreen: doliczyc akcyze itp. i ladna sumka wychodzi :D jak by nie patrzec cwierc banki :D wiec do tych 90 tys trzeba by dwojke z przodu dopisac.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Oba modele znakomite o zupełnie odmiennych charakterach. Niestety ani CL63 ani M6 w takiej kwocie bym nie szukał :wink:

 

Ja już przywykłem do wielkiego wnętrza S klasy i w tym porównaniu M6 jest ciaśniutkim sportowym autem. W216 to bardziej krążownik. Niestety nie miałem przyjemności prowadzić by dokonać bardziej wiarygodnego porównania :D

 

W215 to zupełnie inna bajka jeżeli chodzi o zawieszenie. Większość problemów wyeliminowano już w drugiej połowie 2003 roku. Model W221 jak i W216 to już zupełnie nowe konstrukcje. Owszem czasami coś może się zepsuć ale nie jest to jakaś plaga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oba modele znakomite o zupełnie odmiennych charakterach. Niestety ani CL63 ani M6 w takiej kwocie bym nie szukał :wink:

 

Ja już przywykłem do wielkiego wnętrza S klasy i w tym porównaniu M6 jest ciaśniutkim sportowym autem. W216 to bardziej krążownik. Niestety nie miałem przyjemności prowadzić by dokonać bardziej wiarygodnego porównania :D

 

W215 to zupełnie inna bajka jeżeli chodzi o zawieszenie. Większość problemów wyeliminowano już w drugiej połowie 2003 roku. Model W221 jak i W216 to już zupełnie nowe konstrukcje. Owszem czasami coś może się zepsuć ale nie jest to jakaś plaga

Niema co porownywac wnetrza s-klasy do m6 ,dwie odmienne klasy :mrgreen: sam obecnie szukam w221 i nawet za 90 tys nic fajnego niema :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Bo to są auta z innej klasy. Obudźcie się. 6tka jest oparta na 5tce a nie 7ce.

 

Nawiasem mówiąc dla mnie Mercedesy warte w ogóle jakiegokolwiek zainteresowania to tylko S klasa a szczególnie jej dwudrzwiowa wersja. Reszta kompletnie do mnie nie przemawia. Lubię 211tkę też, ale jej następca to też już lipa straszna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie to miałem na myśli że to inna wielkość/klasa :wink:

 

CL to krążownik szos, a 6 to sportowe coupe :wink: Zupełnie inne bajki.

 

BMW, MB czy Audi mają swoje wady i zalety. Przede wszystkim są to pojazdy o odmiennych charakterach. Każdy może wybrać według własnych preferencji.

 

Ja zdecydowałem się na W220 z końca produkcji. BMW E60/E65 w bezpośrednim kontakcie niestety nie przypadły mi do gustu

 

wars również ostatnio dla znajomego przeglądałem w221 w przedziale najtańsze-100tys zł i większość już na pierwszy rzut oka ma coś za uszami. Podobnie jak limuzyny innych marek zwykle są to auta firmowe, dużo jeżdżą i mało kto o nie dba :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.