Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy

Kolejna żałosna kompromitacja MIRASA :lol: :lol: :lol:

 

GAZ do 4000 obrotów - BUHAHAHAHAHAHAHA dla oszczędzania silnika, no tak bo później na gazie wybucha :lol: :lol: :lol: Profesjonalnie założona instalacja - NIEMIEC PŁAKAŁ JAK SPRZEDAWAŁ. Teraz jak widać miras jest nie tylko bogiem BMW ale i fachmanem od LPG.

 

Całej reszty bagna nie chce się nawet komentować :lol: :lol: :lol:

 

Wiekszość na szych Aut trafia do klubów BMW
:lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zenek straciłeś wiele w moich oczach, myślałem, że naprawdę to forum jest po to, aby pomagać niedoświadczonym ludziom takim jak np. ja w wyborze pierwszej BMW, a nie wciskać kit bazując tylko i wyłącznie na swojej korzyści...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pa ty zoolo nie wypowiadaj sie bo twoje wypociny nic nie wnoszą do tematu .

Jak sobie życzysz, maskotko działu, dla ciebie wszystko :duh:

Siła argumentu jak zwykle porażająca.

 

pozdrawia Zoolo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zenek to Mirek? :mrgreen:

Wyciągnął dobry akumulator i komuś sprzedał a wsadził trupa :mrgreen: A gazu zalał za 10zł. Przy 4tys praktycznie po włączeniu vanosa reduktor już nie domaga i przełącza na PB. To nie jest z oszczędności na silniku tylko źle dobrana instalacja. Pewnie reduktor w tym momencie zamarza i auto się przełącza na benzyne. Typowo garażowo dobrana instalacja.

 

 

Ja bym na jego miejscu zmienił nick i dalej objeżdżał auta z forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odcięcie gazu przy 5tys obrotów jak najbardziej dobrze świadczy o montażu. Każdy gaziarz powie, że takie kręcenie to śmierć dla instalacji, ma ona pewne ograniczenia "mocy przerobowej" z uwagi na zamontowane elementy (reduktor, wtryskiwacze, 20% wyższa temp. spalania itp.)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Odcięcie gazu przy 5tys obrotów jak najbardziej dobrze świadczy o montażu. Każdy gaziarz powie, że takie kręcenie to śmierć dla instalacji, ma ona pewne ograniczenia "mocy przerobowej" z uwagi na zamontowane elementy (reduktor, wtryskiwacze, 20% wyższa temp. spalania itp.)

 

Wiekszego pier*olenia w zyciu nie slyszalem :lol: :lol: :lol:

Ciekawe czy w tej 550i E60 z gazem o którą jest pytanie w tym dziale też odcina przy 5 tyś :lol: :lol: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" lakier w stanie perfekcyjnym" proponuje wyjsc na plac i sprawdz o czym pisalem.

sprzedaj ktoras i kup jakiś dobry aparat żeby ludzie nie robili po tyle kilometrów, nikomu nie szkoda twojego czasu tylko swojego. I myślę ze cos jest z Toba nie tak skoro wiesz ze mialem 19 tys na nią, proponuje abys zalozyl program Np na tvn typu Zenek Wróżbita Prawde Ci Powie :)

mysle ze jak ktoś ja obejrzy to moze jeszcze dolozyc cos od siebie co Np przeoczylem

Niech Bóg ma cię w swojej opiece za te oszczerstwa na mnie :) ale pamieta klamstwo ma krótkie nogi.

 

 

Odniosę się do wypowiedzi czlowieka ktorego widziałem przy oględzinach samochodu BMW 325Ci mówie tu o czlowieku który odrzywki na przyrost mięsni bierze w dużej ilości,poznajesz mnie ?

Bylem akurat razem z toba w dniu zakupu samochodu marki BMW 330ci i widziałem akurat ten samochód u Pana Zenka na podwórku ,Od zakupu tego samochodu powstrzmywał mnie jedynie gaz zainstalowany bo nie jestem miłośnikiem gazu dlatego wybrałem to BMW 330Ci które z twoim kolega tez przypakowanym odżywkami ogladałeś,widziałeś 330Ci widziałes rdze na tylnych błotnikach?? widziałes bo sam mówiłes o tym Zenkowi że auto z korozją on mi to mówił przez telefon jak zapytałem czy kupili to ładne złote BMW .

 

Ja jestem zadowolony bo cena była adekwatna do stanu ,szukałem auta bezwypadkowego i takie znalazłem ,po ogledzinach w serwisie BMW który znalazłem dzieki temu Forum

kupiłem łądne auto ,pochwale sie w galeri jak juz wszysko sobie zrobie.

 

WIdze że nienawiść panuje w realu ale wieksza w internecie bo każdy uważa sie za anonimowego ,zanim ktos napisze takie bzdury jakie wypisuje ten gajlo niech najpierw

poogląda 5-12 sztuk innych aut tak jak ja .

 

 

Zenek nie ładnie tak udawać swojego zadowolonego klienta!! MOD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odcięcie gazu przy 5tys obrotów jak najbardziej dobrze świadczy o montażu. Każdy gaziarz powie, że takie kręcenie to śmierć dla instalacji, ma ona pewne ograniczenia "mocy przerobowej" z uwagi na zamontowane elementy (reduktor, wtryskiwacze, 20% wyższa temp. spalania itp.)

 

Wiekszego pier*olenia w zyciu nie slyszalem :lol: :lol: :lol:

Ciekawe czy w tej 550i E60 z gazem o którą jest pytanie w tym dziale też odcina przy 5 tyś :lol: :lol: :lol:

Przywalasz się z zasady czy z nudów? Zabłysnąłeś wiedzą na temat instalacji do silnika 2,8 o którym mowa w tym temacie, do innego dwukrotnie mocniejszego. Widzisz różnicę? Wiesz jakie podzespoły dobry gazownik dobiera do różnych silników? Ręce opadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe no co za ludzie :)

widze ze tutaj juz niektorzy robia z tego forum kulturystyczne :D

Ja na nikogo wyglad nie najezdzam, a jezeli chcesz dam Ci namiary dietetyka to tez bedziesz dobrze wygladal i przede wszystkim zdrowo sie odzywial co moze jedynie pozytywnie wplynac na Twoje myslenie. No i moze w koncu Twoje BMW beda na tym samym poziomie co inne, bo jak narazie sa najlepsze i nie ma sie do czego przyczepic :)

Pozdrawiam goraco :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odcięcie gazu przy 5tys obrotów jak najbardziej dobrze świadczy o montażu. Każdy gaziarz powie, że takie kręcenie to śmierć dla instalacji, ma ona pewne ograniczenia "mocy przerobowej" z uwagi na zamontowane elementy (reduktor, wtryskiwacze, 20% wyższa temp. spalania itp.)

 

 

Troche mnie nie bylo a tu taki raban :mrgreen:

 

Ada oni nie maja pojecia o gazie wsadzaja najtanszy syf a potem sie dziwia ze silniki im padaja

proponuje wejsc na forum gazownikow i zapytac czy pozadna firma robi przelaczenie gazu na benzyne przy obrotach powyzej 4000 tys

malo kto o tym chyba wie i dlatego tyle halasu :duh:

Miales pecha kolego ze akurat byl klient z tego forum przy twoich ogledzinach :cry2:

 

 

Ja w przeciwienstwie do innych nie boje sie wypowiedzi o swoich auta bo sa to normalne auta ktorymi jezdzil normalny Niemiec a nie dziadek babcia doktor czy inny kosmita :mrgreen:

 

Dlatego odpowiedzialem na zarzuty ze ktos zrobil 260km do mnie i nie utargowal 3000 zl :mrgreen: jezeli bylby to trup to sprzedal bym go nawet ponizej ceny zakupu :cool2:

 

Mysle ze temat do zamkniecia bo hejterzy spac nie beda mogli.

 

Do piatku :cool2:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Odcięcie gazu przy 5tys obrotów jak najbardziej dobrze świadczy o montażu. Każdy gaziarz powie, że takie kręcenie to śmierć dla instalacji, ma ona pewne ograniczenia "mocy przerobowej" z uwagi na zamontowane elementy (reduktor, wtryskiwacze, 20% wyższa temp. spalania itp.)

 

Wiekszego pier*olenia w zyciu nie slyszalem :lol: :lol: :lol:

Ciekawe czy w tej 550i E60 z gazem o którą jest pytanie w tym dziale też odcina przy 5 tyś :lol: :lol: :lol:

Przywalasz się z zasady czy z nudów? Zabłysnąłeś wiedzą na temat instalacji do silnika 2,8 o którym mowa w tym temacie, do innego dwukrotnie mocniejszego. Widzisz różnicę? Wiesz jakie podzespoły dobry gazownik dobiera do różnych silników? Ręce opadają.

 

Chcesz mi powiedzieć zabawny człowieczku ze do 2.8 193 km nie ma takich komponentów aby utrzymały porządne parametry powyżej 4000-5000 obr? Hahahahahahah dobry jesteś powiem Ci, dla zenia chyba nawet czarne nazwałbyś białym. Moze powiedz jak trzymają parametry auta na gazie wyposażone w turbo gdy nagle robi sie wielkie obciążenie ? Moze tak tez odcina ? Moze gaz chodzi tylko na wolnych obrotach ? SKOŃCZ TĄ BŁAZENADĘ , a ty zenuś następnym razem jak zakładasz sobie drugie konto to przynajmniej zmień IP :lol: :lol: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaz do 2.5 192 bardzo dobry kosztuje 4200 zl, tanszy ale tez zakladany 3400 zl. Bez przelaczania sie na benzyne, to mija sie z celem.

 

ciekawostka :)

http://acthxtg.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=248546

 

Nie musialem targowac 3tys, przed przyjazdem cena wynosila 22 tys tak napisales na priv.

Klient pytal czy kupilismy hahaha akurat kogos to obchodzi, tak jak ta czarna Bmka ktora wygladala jak po powodzi :P

Moj brat tez do mnie dzwonil, pytal czy ta zlota jeszcze stoi po przez telefon byla idealna... i nie przelaczala sie na PB.

pozdro zenek nie ma co tego ciagnac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" lakier w stanie perfekcyjnym" proponuje wyjsc na plac i sprawdz o czym pisalem.

sprzedaj ktoras i kup jakiś dobry aparat żeby ludzie nie robili po tyle kilometrów, nikomu nie szkoda twojego czasu tylko swojego. I myślę ze cos jest z Toba nie tak skoro wiesz ze mialem 19 tys na nią, proponuje abys zalozyl program Np na tvn typu Zenek Wróżbita Prawde Ci Powie :)

mysle ze jak ktoś ja obejrzy to moze jeszcze dolozyc cos od siebie co Np przeoczylem

Niech Bóg ma cię w swojej opiece za te oszczerstwa na mnie :) ale pamieta klamstwo ma krótkie nogi.

 

 

 

 

Odniosę się do wypowiedzi czlowieka ktorego widziałem przy oględzinach samochodu BMW 325Ci mówie tu o czlowieku który odrzywki na przyrost mięsni bierze w dużej ilości,poznajesz mnie ?

Bylem akurat razem z toba w dniu zakupu samochodu marki BMW 330ci i widziałem akurat ten samochód u Pana Zenka na podwórku ,Od zakupu tego samochodu powstrzmywał mnie jedynie gaz zainstalowany bo nie jestem miłośnikiem gazu dlatego wybrałem to BMW 330Ci które z twoim kolega tez przypakowanym odżywkami ogladałeś,widziałeś 330Ci widziałes rdze na tylnych błotnikach?? widziałes bo sam mówiłes o tym Zenkowi że auto z korozją on mi to mówił przez telefon jak zapytałem czy kupili to ładne złote BMW .

 

Ja jestem zadowolony bo cena była adekwatna do stanu ,szukałem auta bezwypadkowego i takie znalazłem ,po ogledzinach w serwisie BMW który znalazłem dzieki temu Forum

kupiłem łądne auto ,pochwale sie w galeri jak juz wszysko sobie zrobie.

 

WIdze że nienawiść panuje w realu ale wieksza w internecie bo każdy uważa sie za anonimowego ,zanim ktos napisze takie bzdury jakie wypisuje ten gajlo niech najpierw

poogląda 5-12 sztuk innych aut tak jak ja .

 

 

Zenek nie ładnie tak udawać swojego zadowolonego klienta!! MOD

 

 

No proszę, już wiadomo skąd Zenek ma zadowolonych klientów. Sam sobie sprzedaje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten sam kwiecisty styl się zgadza. Jeśli do tego to samo IP, to mamy potwierdzenie mojej opinii o słońcu tego działu, którą wszyscy znają. Koniec kariery.

 

Zielo MISTRZ :D

 

w takim wypadku temat do zamkniecia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odcięcie gazu przy 5tys obrotów jak najbardziej dobrze świadczy o montażu. Każdy gaziarz powie, że takie kręcenie to śmierć dla instalacji, ma ona pewne ograniczenia "mocy przerobowej" z uwagi na zamontowane elementy (reduktor, wtryskiwacze, 20% wyższa temp. spalania itp.)

 

Wiekszego pier*olenia w zyciu nie slyszalem :lol: :lol: :lol:

Ciekawe czy w tej 550i E60 z gazem o którą jest pytanie w tym dziale też odcina przy 5 tyś :lol: :lol: :lol:

Przywalasz się z zasady czy z nudów? Zabłysnąłeś wiedzą na temat instalacji do silnika 2,8 o którym mowa w tym temacie, do innego dwukrotnie mocniejszego. Widzisz różnicę? Wiesz jakie podzespoły dobry gazownik dobiera do różnych silników? Ręce opadają.

 

rozumiem że zawsze za Zenkiem rzędem stoisz ale nawet w tym przypadku gdzie się tak kompromituje to próbujesz mówić że czarne nie jest czarne tylko białe?!?

 

Fajna parodia i to tylko i wyłącznie przez głupotę Mirka który sam się odezwał a nie był wymieniony ani z połowy nicka..

 

Mnie nie dziwi targowanie z 23 na 20 jeśli auto miało być idealne a nie jest i te 3 tysiące albo i więcej trzeba wyłożyć na doprowadzenie chociaż do 50% stanu o jakim pisze handlarz..

 

Jak dobrze rozumiem to instalacja przełączała się po 5tys obrotów na bene nawet na postoju? Ciekawe jak przy obciążeniu by to wyglądało :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bng, wystarczy poczytać coś na temat instalacji gazowych i jak to działa, oczywiście przy zachowaniu wszystkich standardów najwyższej jakości montażu np. dobieranie odpowiednich elementów do danego silnika

Co do Zenka, zawsze odnoszę się do tego co napisał, a nie do niego bezpośrednio. I jeżeli uważam podobnie, to o tym piszę. Akurat w tym temacie było o odcinaniu gazu przy pewnych obrotach i z tym się zgadzam, a czy napisał to Zenek czy ktoś inny, nie ma dla mnie żadnego znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OMG... :duh: Zenek skompromitował się po całości i pokazał kim jest naprawdę a teraz adalbert ciągniesz jakąś nową teorię o lpg? Jakie to szczęście że nie ma tutaj moderatorów jak na np. Sporcie bo kilka osób już by miało bana na tydzień za pisanie herezji :roll: Chcesz powiedzieć, że idealnie dobrana instalacja z górnej półki przy zachowaniu najwyższych standardów :lol: ma za zadanie przełączać się na benzynę w połowie skali obrotomierza czyli wtedy kiedy silnik osiąga maks. moc? :shock: a jak odpuścisz gaz to sam się przełączy na lpg czy masz już jechać do końca na benie w ramach dbania o motor? :duh: Z wycieczek osobistych można się pośmiać ale teraz to już nic tylko płakać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi akurat ciężko znaleźć w tym temacie słowa naszego kolegi, z którym mógłbym się zgodzić. Widocznie Ada ma lepsze oko.

Mnie różnie wyzywano za występowanie dla dobra ogółu przeciw praktykom zenona i klakierów. Zresztą mój podpis też nie wziął się znikąd i jest głosem przeciw temu, co się tu od dawna dzieje. Towarzystwo się razie rozpadło. Może dział ocen wróci do normalności.

 

Co do tygodniowych banów, to nasz mistrz ma w tym praktykę, co jak widać żadnej nauki nie przyniosło. Do wczoraj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OMG... :duh: Zenek skompromitował się po całości i pokazał kim jest naprawdę a teraz adalbert ciągniesz jakąś nową teorię o lpg? Jakie to szczęście że nie ma tutaj moderatorów jak na np. Sporcie bo kilka osób już by miało bana na tydzień za pisanie herezji :roll: Chcesz powiedzieć, że idealnie dobrana instalacja z górnej półki przy zachowaniu najwyższych standardów :lol: ma za zadanie przełączać się na benzynę w połowie skali obrotomierza czyli wtedy kiedy silnik osiąga maks. moc? :shock: a jak odpuścisz gaz to sam się przełączy na lpg czy masz już jechać do końca na benie w ramach dbania o motor? :duh: Z wycieczek osobistych można się pośmiać ale teraz to już nic tylko płakać.

D?la każdego silnika jest pewien zakres obrotów i jest stosowane, tzw odcięcie dla bezpieczeństwa. Wszystkim steruje odpowiednio zaprogramowany komputer. Jest taka opcja. Na benzynie jedziesz dopóki nie zgasisz silnika. Już o tym pisałem. Porozmawiaj z dobrym gazownikiem, on ci to wytłumaczy naukowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.