Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dobra, będzie skoda w takim razie, skoro, jak widzę, nie zarabiam odpowiednio :mrgreen:

 

nie róbmy scen z tymi kosztami, najpierw pomyślałem o m3 e92, ale temat odpuściłem bo tam to są koszty :8) a poza tym - min.150tys na samochód, który ma służyć jako 3. w rodzinie do typowej przyjemności z jazdy to nie zapłacę - szczególnie, że to i tak auto lekko licząc siedmioletnie by było i z przebiegiem koło 100tys, gdzie często piszą, się, że remont generalny silnika (a przynajmniej panewki) wisi już w nad głową...

 

stąd wzięło się 335i

 

i zacząłem szukać ile trzeba dać za sensowny egzemplarz - stąd moje pytania - uważam, że 60-70tys na 8-9 letnie auto, które może mieć i 200tys przebiegu to nie jest mało... bo to 1/3 ceny nowego... - i jeżeli za te pieniądze nie można kupić sensownej sztuki - to po prostu nie ma to dla mnie sensu - bo jak mam dać 100tys za takie auto to wolę dołożyć jeszcze 20-30tys i kupić F30 328 z nalotem max 50tys...

 

ja tak uważam - co nie oznacza, że się nie mylę... :mrgreen:

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Opublikowano

spoko, jakbym miał przeświadczenie, że wszystko wiem najlepiej to przecież bym tematu nie zaczynał... :mrgreen:

 

dobra, mimo wszystko pojadę jakąś sztukę z tych, które podawałem obejrzę i podzielę się wrażeniami

 

ogólnie dziwi mnie tylko to, że tak skreślacie egzemplarz z przebiegiem koło 200tys - sam wiem, że to ryzyko, itp - ale ogólnie co do samego silnika to wydawało mi się, że N54 powinien tyle znieść bez problemu... a wychodzi na to, że chyba niekoniecznie...

Opublikowano
bo jak mam dać 100tys za takie auto to wolę dołożyć jeszcze 20-30tys i kupić F30 328 z nalotem max 50tys...

 

Mam takie samo zdanie. Niestety 335i objęte jest wyższą akcyzą, a (na szczęście) 328i nie. Za 2-3 lata przebiegi w 328i będą już na tyle duże, że chyba będzie można coś więcej powiedzieć o ich żywotności (a może już można).

Dodatkowo w 2017 pojawi się nowa seria 5, więc cena f10 528i poleci w dół :D

Opublikowano

widziałem to ogłoszenie - jakoś nie mogę się przekonać do aut z USA... wiem, ze czego oczy nie widzą to sercu nie żal... :mrgreen: bo dokumentacji wyklepanego przystanku z Niemiec się nie znajdzie więc ciężko udowodnić wypadkową przeszłość...

 

 

muszę się w końcu ruszyć i coś obejrzeć na żywo - tylko do większości aut mam ponad 500km...

 

na razie jestem umówiony na jazdę w ASO - bo inną opcją jest F10 lub F30 - pojeżdzę tam i zdecyduję co robię

Opublikowano

Witam.

 

odnalazłem temat o moim autku i chciałbym conieco dopisać.

 

Otóż kierownica jest owszem oklejania tandetną folią przez poprzedniego właściciela jednak miała tak został do czasu wymiany jej na M pakietową, podobnie zderzak. Założyłem przedni w ASO miałem się zabierać za dalsze prace nad autem jednak zostałem zmuszony do zmiany auta. Niestety.

 

Auto mi,o przebiegu jest po przeglądzie turbin, wytrysków oraz pompy paliwa i nie stwoerdzono niczego niepokojącego.

 

Cena leci w dół ponieważ wyjeżdżam na całe wakację za granicę i chciałem do tego czasu sprzedać auto.

Opublikowano

W mojej 335i mam nalatane 215 kkm i nic się nie dzieje, olej i filtry zmieniane co 10k i lata jak zła :cool2:

Więc nie słuchaj że 200k to jakiś problem dla N54, właśnie teraz przy tym przebiegu będę robił program ic i wydech za 2 miesiące i wcale się o nic nie martwię... Musisz sprawdzić przede wszystkim czy nie jest po dużym dzwonie, bo cena niska...

Pzdr!

Opublikowano

tak też myślę, że przeszłość najważniejsza :-)

 

jeszcze wpadł nowy pomysł - 545i e60 - i się zastanawiam mocno :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.