Skocz do zawartości

Podniesienie mocy BMW 325D


Dprz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam zamiar zakup BMW 325D E90. Planuje takze odrazu podniesc moc auta. Uwazam, iz z tego 3.0D da rade wykrzesac wiecej mocy, niz 197 seryjne:) Polecacie konkretny warsztat w okolicach Szczecina ? Czy w ogole odradzacie podnoszenie mocy ? Jak to wplynie na elementy auta, np turbine ?

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic jej nie będzie...

Z tego co pamiętam to jest taka sama co w oryg.3.0d czyli może wydmuchac prawie 300KM :P

 

Ja osobiście nie wyobrażam sobie diesla bez chipa!

Możesz robić śmiało i niczego się nie bac- oczywiście z glowa...

 

Ps.poszukaj na forum czym się różni 325d od 330d moze warto będzie zainwestować jakas kwotę zeby mieć osiągi 3.0d

(z tego co kiedyś czytałem turbo i wtryski są te same chyba kolektor się różni, nie pamiętam co jeszcze ...no i oczywiście program.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Egzemplarz, ktory kupuje jest z 2007r, ma manualna skrzynie biegow oraz deklarowany przebieg 150tys. Nie chce wgrac chipa zbyt mocnego, zeby mi sie zaraz wszystko nie posypalo. Myslalem o jakis 240-250 koniach. Ktos juz chipowal wersje 325D ? I przede wszystkim gdzie w Szczecinie lub okolicach ? V-Tec polecacie czy raczej gdzie indziej ? Nigdy nie chipowalem jeszcze zadnego auta i nie mam z tym doswiadczenia :)

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

300konnym BMW w automacie. Nie podobal mi sie. Wczesniej mialem 200konna benzyne w automacie, potem przejechalem sie manualem z tym silnikiem, niebo a ziemia jak dla mnie na plus manuala. No i mi brakowalo strasznie zmiany biegow :) Fakt, automat fajna sprawa w korkach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoja 325d cabrio mam w automacie i nie wyobrazam sobie jazdy z taka moca w dieslu w manualu. Ja mam ostatecznie swoja zrobiona na 270kucy i 550 niutkow . Oprocz wirusa mam zalozony intercooler do 500kucy, wywalony dpf i koncowy wydech przelotowy. Zalozenie intercoolera od 335 nie duzo pomoze bo on jest za maly . Przerabialem temat na roznych forach i ostatecznie zalozylem duzy IC i auto nie puchnie w gorace dni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

np. taki jak kolega alduwiel ,poszukaj jego wątku, przerabia 335d na 400+ KM

Co do manuala i 325d to zrobisz tam na pewno nieduży moment obrotowy rzędu 550Nm , na samym programie jakies 240-250KM i każde zdrowe 330d po chipie będzie Cie objeżdzać bez problemu bo 330d idzie zachipować w bezpiecznym zakresie na 280-300KM. Na twoim miejscu poszukałbym 330d bo ceny są podobne. Takim dłubniętym 330d objedziesz A4/A6 3.0tdi itp. a 325d+ bedziesz się z nimi męczył.

Ja dziś trochę żałuję że nie kupiłem 335d, tyle że wtedy nie było sensownego egzemplarza dla mnie. Na początku była wielka frajda a teraz troszkę brakuje mi mocy a 335d + IC/wydech MG bym podciągnął na bezpieczne 360-370KM bez problemu...

z resztą ostatnio spotkałem na drodze audi A7 w dieselku 313KM i szliśmy równo :cry2: , a tak z 335d dłubniętym nie miałby szans

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automat czy manual jest to bardzo indywidualna sprawa, wiec prosze skonczmy spor o to :) Ja jestem za manualem, mimo ze ostatnie 2lata mialem automat. Aczkolwiek temat juz nieaktualny, nie kupilem tej bemki. Powypadkowa i zaniedbana... ahh te zdjecia a rzeczywistosc... Mam nadzieje ze znajde inna :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uwazam ze 325d jest fajnym rozwiazaniem bo pala mniej niz 330d i to chyba jedyny model 3.0d w ktorym nie ma tych nieszczesnych klapek w kolektorze i nie trzeba sie o nie martwic ani zakladac zaslepek . Rowniez ubezpieczenie jest duzo tansze niz 330d przynajmniej w UK :lol: Co do IC mojego to nie widze opcji dodawania fotek wiec pozniej wrzuce
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uwazam ze 325d jest fajnym rozwiazaniem bo pala mniej niz 330d i to chyba jedyny model 3.0d w ktorym nie ma tych nieszczesnych klapek w kolektorze i nie trzeba sie o nie martwic ani zakladac zaslepek . Rowniez ubezpieczenie jest duzo tansze niz 330d przynajmniej w UK :lol: Co do IC mojego to nie widze opcji dodawania fotek wiec pozniej wrzuce

 

Kolego straszne głupoty piszesz :duh: :duh: :duh:

Równie dobrze można napisać że 320d jest jeszcze fajniejszym rozwiązaniem bo palą mniej niż 325d....

Co do nieszczęsnych klapek to masz niesprawdzone informacje bo w 330d mocowania klapek są znacznie wzmocnione i dzieki temu problem urywających się klapek został wyeliminowany. A jeżeli ktoś jest mimo to przewrażliwiony to niech sobie usunie na własne życzenie tylko po co ? Po za tym bez klapek silnik ciągnie gorzej "od dołu" więc jak widać 325d pod tym względem jest jeszcze bardziej mułowate względem 330d. Koszty ubezpieczenia w PL 325d/330d takie same bo płaci się od pojemności.... wiadomo każdy chwali to co ma ale nie podciągaj 325d pod 330d bo to śmieszne jest wiadomo że 330d lepsze tak samo jak 330d nie dorównuje 335d :nienie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uwazam ze 325d jest fajnym rozwiazaniem bo pala mniej niz 330d i to chyba jedyny model 3.0d w ktorym nie ma tych nieszczesnych klapek w kolektorze i nie trzeba sie o nie martwic ani zakladac zaslepek . Rowniez ubezpieczenie jest duzo tansze niz 330d przynajmniej w UK :lol: Co do IC mojego to nie widze opcji dodawania fotek wiec pozniej wrzuce

 

Kolego straszne głupoty piszesz :duh: :duh: :duh:

Równie dobrze można napisać że 320d jest jeszcze fajniejszym rozwiązaniem bo palą mniej niż 325d....

Co do nieszczęsnych klapek to masz niesprawdzone informacje bo w 330d mocowania klapek są znacznie wzmocnione i dzieki temu problem urywających się klapek został wyeliminowany. A jeżeli ktoś jest mimo to przewrażliwiony to niech sobie usunie na własne życzenie tylko po co ? Po za tym bez klapek silnik ciągnie gorzej "od dołu" więc jak widać 325d pod tym względem jest jeszcze bardziej mułowate względem 330d. Koszty ubezpieczenia w PL 325d/330d takie same bo płaci się od pojemności.... wiadomo każdy chwali to co ma ale nie podciągaj 325d pod 330d bo to śmieszne jest wiadomo że 330d lepsze tak samo jak 330d nie dorównuje 335d :nienie:

 

 

A to ciekawe z tym wzmocnieniem bo nadal trafiaja sie ludzie ktorym owe klapki sie urwaly hehe. Obys za jakis czas nie pisal postu ,, urwane klapki pomocy'' :mrgreen: Co do zaslepek to sie akurat z toba zgodze ze wywalenie powoduje slabszy dol ale zapewne to wszystko wiesz bo jestes jak juz widac ekspertem. Co do 320d a 32d5 to porownanie z dupy bo zadna pre lci 320 nawet po dobrym chipie nie nadazy za seryjna 330d a 325d po chipie standardowa objezdza bez najmniejszych problemow. Jak widac w opisie twoja 330 raptem ma 10 kucy wiecej niz moja 325d wiec jakos nie powala straszna roznica. Co do 325 dolu to jezdziles i sprawdzales ze ma taki slaby dol czy tez zasiegniete z kolegi, kolega ci powiedzial ktory slyszal od innego kolegi :norty: .To ze nie ma klapek nie znaczy ze ktos je wymontowal tylko to ze ma inaczej skonstrulowany intercooler. Nie chce mi sie z toba sprzeczac bo za stary na to jestem a ty i tak wszystko wiesz najlepiej. Fakt faktem wiadomo ze 325 jest slabsze od 330 ale po wirusie napewno mniejsza jest przepasc miedzy 325 a 330 niz miedzy 330 a 335. Jezdzilem 330d i 33d5 wiec mam jakies porownanie . Jesli chodzi o standardowa 330d to juz kilka razy robilem testy i objezdzalem ja bez najmniejszych problemow wiec nawet najzdrowsza serja nie ma szans z dlubnietym 325 . Z twoim podejsciem to autor watku od razu powienien kupic od razu 335 bo po co sie rozdrabniac na drobne. Ale moze nie kazdy wykorzystuje cala moc auta jak ty non stop i wola miec zapas na wszelki wypadek jak sie cos wyprzedza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

325d nie ma słabszego dołu to prawda. Natomiast 320d przed liftem czyli 177KM jest po chipie spokojnie porównywalne pod względem osiągów do starszego 330d w serii

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jest cięższe. Dodatkowo ma większe v-Max. Generalnie wszystkie modele maja mniej wiecej podobna skuteczność hamowania. Nie dotyczy pewnie wersji M. Obecnie można zreszta zamowic duże hamulce do najsłabszego silnika.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jarimir mogłem mieć 295KM ale wolałem bezpieczne 281KM ,a znam takich co mają ponad 300KM w 330d , o czym w 325d możesz jedynie pomarzyć :)

tak jak pisał Rufio jest jeszcze kwestia hamulców i paru innych "drobiazgów" ale w jednym sie zgodze że na pewno mniejsza różnica jest między 325d a 330d niż 330d-335d.

Nie cisnę auta na codzień, używam go oszczędnie ale lubie mieć zapas mocy pod nogą. Do obecnej mocy się przyzwyczaiłem stąd chęć zakupu 335d. Szczególnie w sytuacjach kiedy ktoś jakąś podrasowanym seatem albo nowym audi 3.0 do ciebie wyskoczy z +- 250-300KM. Muszę wtedy depnąć do końca żeby wyprzedzić a czasem te 280KM okazuje się za mało ,gdzie z dłubniętym 335d odjechałbym bez problemu :mad2:

ta druga turbinka sporo daje, wtryski wydajniejsze itd i możliwość podciągnięcia tego osprzętu na seryjnych turbinach na 380-390KM tak jak pisał jnx jest b. kuszące :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Witam.

Mam zamiar zakup BMW 325D E90. Planuje takze odrazu podniesc moc auta. Uwazam, iz z tego 3.0D da rade wykrzesac wiecej mocy, niz 197 seryjne:) Polecacie konkretny warsztat w okolicach Szczecina ? Czy w ogole odradzacie podnoszenie mocy ? Jak to wplynie na elementy auta, np turbine ?

 

Pozdrawiam :)

 

Witam aktualnie posiadam e91 325d po małym chipie i wycince dpf przebieg 247 000 i zero problemów takze polecam jak najbardziej tą jednostke.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem problemu klapek. Czy 2,5k za kolektor to na prawdę tak dużo ? Ludzie kupują wozy premium a później wszystko wycinają/zaślepiają/wyłączają bo żałują parę tysięcy na naprawę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.