Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siemka Kupiłem BEEME w 2005 roku od Niemca i w brief ie pisało że V max to 235 a ja jechałem 250 NA GAZIE (SEKWENCYJNYM) tak ma być :?: :?:
Opublikowano (edytowane)
Siemka Kupiłem BEEME w 2005 roku od Niemca i w brief ie pisało że V max to 235 a ja jechałem 250 NA GAZIE (SEKWENCYJNYM) tak ma być :?: :?:

 

Moze oponki masz zle dobrane i licznik przeklamuje ?? ale 250 powinna pojsc :D

Edytowane przez jack325e
Opublikowano
Nie wiem jak u ciebie, ale ja mam tylko benzynę i na zegarze miałem 260, a na wyświetlonej prędkości chwilowej na komputerze 252 i to tylko przez chwilę. póżniej spadła. Może mały błąd licznika, albo na gazie jest inna dawka- większa. u mnie prędkość jest ograniczona do 250, ciekawe jak jest u ciebie?
Opublikowano

Jack 325e:

Jeśli opony mają inną średnicę niż standard, to zmienia się jedynie prędkość rzeczywista auta(np. mierzona radarem), natomiast wskazania licznika pozostaną takie same.

Przykład:

Podnosisz auto, wykręcasz na liczniku 250 km/h i czy tam są koła 15" czy 21" to na liczniku będzie tyle samo. Koła mogą być nawet całkowicie zdjęte.

Opublikowano (edytowane)

730 v8 e32 nie jest zablokowana - bo po co ja blokowac - vmx ( rzeczywista predkosc ) to ok 230 km/ h.... czyli z gorry i przy dobrym wietrze moze pojdzie ok 240 :mrgreen:

 

gdyby 730 jechala 250 to 750 jechalaby ok 290 km , idac dalej 500 konne m5 jechaloby jakies 400km :twisted: .... na ziemi panowie dzialaja prawa fizyki , ktore sa nieublagalne - powyzej 100km/h opory powietrza rosna w kwadracie predkosci ( a powyzej 250 opory wzrastaja jeszcze szybciej )

 

mowa oczywiscie o predkosciach rzeczywistych a nie licznikowych

Edytowane przez xsilver
Opublikowano

e-32 750 250km/h obroty silnika 5000 min

zostaje jeszcze 1500

[xilver]. na ziemi panowie dzialaja prawa fizyki , ktore sa nieublagalne - powyzej 100km/h opory powietrza rosna w kwadracie predkosci ( a powyzej 250 opory wzrastaja jeszcze szybciej )

 

e-32 mają bardo niski opór powietrza 0,31

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano
Ja swoją poprzednią e32 z 3.0 v8 jechałem w niemcowni przez chwilę 245km/h i to był jej max + mała górka.
Opublikowano
e-32 750 250km/h obroty silnika 5000 min

zostaje jeszcze 1500

[xilver]. na ziemi panowie dzialaja prawa fizyki , ktore sa nieublagalne - powyzej 100km/h opory powietrza rosna w kwadracie predkosci ( a powyzej 250 opory wzrastaja jeszcze szybciej )

 

e-32 mają bardo niski opór powietrza 0,31

 

to ze ma male opory nie zwalnia jej z mojego twierdzenia....

 

a to ze przy 5000tys jedzie 250 km ( licznikowe ) to nie znaczy ze pojdzie wiecej - bo tak sie sklada ze max moc 750 osiaga wlasnie przy 5200 obr/min ( wiec powiedzmy ze od 5000 - 5200 predkosc by wzrosla do ok 260 km/h ) - pozniej moc spada i samochod raczej juz szybciej nie pojedzie ...

 

jednak najwazniejsza rzecz - sa to wartosci z licznika - wiec zawyzone !!! predkosci rzeczywiste mogo sie okazac grubo nizsze !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.