Skocz do zawartości

BMW F01 750 Li bierze 1l oleju na 1000 km


boruc23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam problem. Mianowicie BMW zaczelo palic ok 1 litr oleju na 1000 km . Samochod normalnie jezdzi nie pali sie czek ani zadnych odatkowych objawow co moze byc przyczyna ? Czy silnik konczy swoja zywotnasc ? Dodam ze ma przejechane 110 000 km i jest to w 100% oryginalny przebieg.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Stawiam, że macie przebiegi koło 120 000km a te silniki w wielu przypadkach przy tym przebiegu kończą żywot. Mnie też coś łyka ale nie aż tyle. Spróbuj zmienić olej na valvoline synpower extreme 5w30. Spadnie pobór oleju chociaż o połowę...
Petrolhead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

NIestety nie bede wymianiał silnika bo to mija się z celem. Myślałem, że samochód tej klasy przy tym przebiegu będzie bezawaryjny ale bardzo się pomyliłem. BMW zrobiło po prostu g**no nie silnik. Samochod jest na sprzedaz jako uszkodzony ale w miedzy czasie moj prawnik napisał pismo do BMW i czekamy na odpowiedz ponieważ jst szansa że zostanie silnik wymieniony na koszt BMW.

Dodam ze stal jeszcze u innych mechanikow i wczesniejsze sugestie rowniez zostaly sprawdzone .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
obstawiam że Bmw wymieni Ci ten silnik bo jak na razie nie robili z tym problemu, gdyby tak się nie stało daj znać jak będziesz sprzedawał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam, mam podobny problem z silnikiem n63, auto z 2011 z przebiegiem 67tyś, po pełnym przeglądzie w ASO w Niemczech przy 55tyś i po wymianie w ramach akcji serwisowej pomp wysokiego ciśnienia 3 tygodnie temu, po wyjeżdzie z ASO w Polsce przejechałem raptem 700 km i zatarł się silnik ( kontrolka w aucie na żółto awaria napędu, jedz wolno, ja jazdy nie kontynuowałem zjechałem na najbliższy parking i dzwoniłem to BMW assistance po holownik do najbliższego ASO mimo to werdykt zatarty silnik do wymiany), jestem ciekaw jak potoczyły sie sprawy u Pana, czy centrala BMW w jakiś sposób partycypowała w kosztach,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Witam, też mam problem z N63 w X5. Czy ktoś coś wskórał w ASO BMW??

Silniki N63 montowane do końca 2012r to czysta loteria. Zaczyna się od problemów z wtryskami, później dochodzi branie oleju średnio 1l/1000km i finalnie dochodzi do pękania głowicy = wymiana silnika, informacja ASO. Pierwszy właściciel mojej 550ix dokładnie miał taki problem z olejem, auto z produkcji 03.2011. Przy 50tys km pod koniec 2013r BMW wymieniło silnik i wtryski na polift z 2013r.

Od wymiany stałem się szczęśliwym posiadaczem tego auta :cool2:

Obecnie mam nalatane 120tys, zmieniam olej co 15tys (Motul 5W40), średnio dolewam od 1-1,5l między wymianami i to już jest podobno norma. Tuż przed końcem gwarancji, po kompleksowym przeglądzie, BMW wymieniło jeszcze pompę wysokiego ciśnienia i czujniki od turbin. Uzyskałem też informację, że w N63 od 2013r. te usterki już nie występują.

W przypadku mojej laleczki pomimo pełnej gwarancji na auto, wymiana silnika nie byłą aż tak oczywistą sprawą i auto przechodziło przez 3 serwisy ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Mnie w E65 760i bierze wiecej na 1000 km a w salonowym warsztacie mowia ze normalne bo taka moc i ze gestszy olej.... I silnik wcale nie konczy zywota a przejechal obecnie 220 000 km (prawdziwych). W F01 tez zapewne V12 bedzie najpozadniejsza taki zamierzam kupic latem a E65 trafi na sprzedaz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Mnie w E65 760i bierze wiecej na 1000 km a w salonowym warsztacie mowia ze normalne bo taka moc i ze gestszy olej.... I silnik wcale nie konczy zywota a przejechal obecnie 220 000 km (prawdziwych). W F01 tez zapewne V12 bedzie najpozadniejsza taki zamierzam kupic latem a E65 trafi na sprzedaz.

 

Branie oleju nie jest normalne. Nigdy. Ja mam w E64 650i silnik N62B48 i przy przebiegu 185 nie bierze grama. Po drodze były oczywiście zrobione uszczelniacze zaworowe, bo one powodowały lekkie spalanie oleju ale dół silnika czyli pierścienie są nadal 100% szczelne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Witam, też mam problem z N63 w X5. Czy ktoś coś wskórał w ASO BMW??

Silniki N63 montowane do końca 2012r to czysta loteria. Zaczyna się od problemów z wtryskami, później dochodzi branie oleju średnio 1l/1000km i finalnie dochodzi do pękania głowicy = wymiana silnika, informacja ASO. Pierwszy właściciel mojej 550ix dokładnie miał taki problem z olejem, auto z produkcji 03.2011. Przy 50tys km pod koniec 2013r BMW wymieniło silnik i wtryski na polift z 2013r.

Od wymiany stałem się szczęśliwym posiadaczem tego auta :cool2:

Obecnie mam nalatane 120tys, zmieniam olej co 15tys (Motul 5W40), średnio dolewam od 1-1,5l między wymianami i to już jest podobno norma. Tuż przed końcem gwarancji, po kompleksowym przeglądzie, BMW wymieniło jeszcze pompę wysokiego ciśnienia i czujniki od turbin. Uzyskałem też informację, że w N63 od 2013r. te usterki już nie występują.

W przypadku mojej laleczki pomimo pełnej gwarancji na auto, wymiana silnika nie byłą aż tak oczywistą sprawą i auto przechodziło przez 3 serwisy ASO.

 

 

 

 

A możesz napisać gdzie w końcu a raczej w którym serwisie ostatecznie wymieniono silnik??.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
zrobi się ale z tego co pamiętam to auto miało zostać na lata chyba że pomyliłem osoby :wink: :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kolego mam 750i 2010rok i w serwisie co do brania oleju nic ci nie poradzą. Mam przebieg 109tys i poradziłem sobie robiąc remont. Tulejowałem bloki bo były owale ,wymieniłem gumki na zaworach,i poszerzyłem rowki na tłokach i założyłem szersze pierscienie. Jak na razie zrobiłem 3tys i nic ,zero brania oleju :-)

Remont też nie kosztował tyle co nowy silnik i mechanik dał gwarancje na 100tyś więc zobaczymy. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.