Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam problem. Mianowicie BMW zaczelo palic ok 1 litr oleju na 1000 km . Samochod normalnie jezdzi nie pali sie czek ani zadnych odatkowych objawow co moze byc przyczyna ? Czy silnik konczy swoja zywotnasc ? Dodam ze ma przejechane 110 000 km i jest to w 100% oryginalny przebieg.

 

Pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
mam ten sam problem w mojej 750 kopci na postoju i bierze olej , byles gdzies w warsztacie ?
Opublikowano
Stawiam, że macie przebiegi koło 120 000km a te silniki w wielu przypadkach przy tym przebiegu kończą żywot. Mnie też coś łyka ale nie aż tyle. Spróbuj zmienić olej na valvoline synpower extreme 5w30. Spadnie pobór oleju chociaż o połowę...
Petrolhead
Opublikowano
w workbooku do n63 jest napisane zeby sprawdzic rurki do odm troche nie chce mi sie wiezyc ze ten motor pada przy 120tkm
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

 

Niestety jeden z kolegów miał rację. Te silniki przy tym przebiegu bardzo często kończą żywot i mój również tak skończył. Wymiana silnika na nowy diagnoza ASO bmw.

Opublikowano

NIestety nie bede wymianiał silnika bo to mija się z celem. Myślałem, że samochód tej klasy przy tym przebiegu będzie bezawaryjny ale bardzo się pomyliłem. BMW zrobiło po prostu g**no nie silnik. Samochod jest na sprzedaz jako uszkodzony ale w miedzy czasie moj prawnik napisał pismo do BMW i czekamy na odpowiedz ponieważ jst szansa że zostanie silnik wymieniony na koszt BMW.

Dodam ze stal jeszcze u innych mechanikow i wczesniejsze sugestie rowniez zostaly sprawdzone .

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, mam podobny problem z silnikiem n63, auto z 2011 z przebiegiem 67tyś, po pełnym przeglądzie w ASO w Niemczech przy 55tyś i po wymianie w ramach akcji serwisowej pomp wysokiego ciśnienia 3 tygodnie temu, po wyjeżdzie z ASO w Polsce przejechałem raptem 700 km i zatarł się silnik ( kontrolka w aucie na żółto awaria napędu, jedz wolno, ja jazdy nie kontynuowałem zjechałem na najbliższy parking i dzwoniłem to BMW assistance po holownik do najbliższego ASO mimo to werdykt zatarty silnik do wymiany), jestem ciekaw jak potoczyły sie sprawy u Pana, czy centrala BMW w jakiś sposób partycypowała w kosztach,
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam, też mam problem z N63 w X5. Czy ktoś coś wskórał w ASO BMW??

Silniki N63 montowane do końca 2012r to czysta loteria. Zaczyna się od problemów z wtryskami, później dochodzi branie oleju średnio 1l/1000km i finalnie dochodzi do pękania głowicy = wymiana silnika, informacja ASO. Pierwszy właściciel mojej 550ix dokładnie miał taki problem z olejem, auto z produkcji 03.2011. Przy 50tys km pod koniec 2013r BMW wymieniło silnik i wtryski na polift z 2013r.

Od wymiany stałem się szczęśliwym posiadaczem tego auta :cool2:

Obecnie mam nalatane 120tys, zmieniam olej co 15tys (Motul 5W40), średnio dolewam od 1-1,5l między wymianami i to już jest podobno norma. Tuż przed końcem gwarancji, po kompleksowym przeglądzie, BMW wymieniło jeszcze pompę wysokiego ciśnienia i czujniki od turbin. Uzyskałem też informację, że w N63 od 2013r. te usterki już nie występują.

W przypadku mojej laleczki pomimo pełnej gwarancji na auto, wymiana silnika nie byłą aż tak oczywistą sprawą i auto przechodziło przez 3 serwisy ASO.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Mnie w E65 760i bierze wiecej na 1000 km a w salonowym warsztacie mowia ze normalne bo taka moc i ze gestszy olej.... I silnik wcale nie konczy zywota a przejechal obecnie 220 000 km (prawdziwych). W F01 tez zapewne V12 bedzie najpozadniejsza taki zamierzam kupic latem a E65 trafi na sprzedaz.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Mnie w E65 760i bierze wiecej na 1000 km a w salonowym warsztacie mowia ze normalne bo taka moc i ze gestszy olej.... I silnik wcale nie konczy zywota a przejechal obecnie 220 000 km (prawdziwych). W F01 tez zapewne V12 bedzie najpozadniejsza taki zamierzam kupic latem a E65 trafi na sprzedaz.

 

Branie oleju nie jest normalne. Nigdy. Ja mam w E64 650i silnik N62B48 i przy przebiegu 185 nie bierze grama. Po drodze były oczywiście zrobione uszczelniacze zaworowe, bo one powodowały lekkie spalanie oleju ale dół silnika czyli pierścienie są nadal 100% szczelne.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Witam, też mam problem z N63 w X5. Czy ktoś coś wskórał w ASO BMW??

Silniki N63 montowane do końca 2012r to czysta loteria. Zaczyna się od problemów z wtryskami, później dochodzi branie oleju średnio 1l/1000km i finalnie dochodzi do pękania głowicy = wymiana silnika, informacja ASO. Pierwszy właściciel mojej 550ix dokładnie miał taki problem z olejem, auto z produkcji 03.2011. Przy 50tys km pod koniec 2013r BMW wymieniło silnik i wtryski na polift z 2013r.

Od wymiany stałem się szczęśliwym posiadaczem tego auta :cool2:

Obecnie mam nalatane 120tys, zmieniam olej co 15tys (Motul 5W40), średnio dolewam od 1-1,5l między wymianami i to już jest podobno norma. Tuż przed końcem gwarancji, po kompleksowym przeglądzie, BMW wymieniło jeszcze pompę wysokiego ciśnienia i czujniki od turbin. Uzyskałem też informację, że w N63 od 2013r. te usterki już nie występują.

W przypadku mojej laleczki pomimo pełnej gwarancji na auto, wymiana silnika nie byłą aż tak oczywistą sprawą i auto przechodziło przez 3 serwisy ASO.

 

 

 

 

A możesz napisać gdzie w końcu a raczej w którym serwisie ostatecznie wymieniono silnik??.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo często winne są uszczelniacze zaworowe. Jeśli samochód po kilkuminutowym postoju na biegu jałowym zakopci po dodaniu gazu to winne są uszczelniacze.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
co będzie następne po F10 ?

Toyota auris hybryda :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Btw muszę wpaść na te gumy od wału, to szykuj termin... :cool2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Kolego mam 750i 2010rok i w serwisie co do brania oleju nic ci nie poradzą. Mam przebieg 109tys i poradziłem sobie robiąc remont. Tulejowałem bloki bo były owale ,wymieniłem gumki na zaworach,i poszerzyłem rowki na tłokach i założyłem szersze pierscienie. Jak na razie zrobiłem 3tys i nic ,zero brania oleju :-)

Remont też nie kosztował tyle co nowy silnik i mechanik dał gwarancje na 100tyś więc zobaczymy. :mrgreen:

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.