Skocz do zawartości

Zlot BMW Veteran Club Deutschland w Polsce


Rekomendowane odpowiedzi

Zlot BMW Veteran Club Deutschland w Polsce :!:

Przewidziany na 9-16 czerwca 2006 r. Impreza zacznie i skończy się w Poznaniu. W planie jest wyścig na torze Poznań, a także prezentacje we Wrocławiu, Zabrzu, Krakowie i Kaliszu. Stamtąd w ostatni dzień wspólny start z Kalisza do Uzarzewa.

Więcej w nowym numerze 5tym Automobilisty.

:cool2:

Pozdrawiam

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że przypomniałeś :duh: :duh: :duh:

Miałem ciągnąć Roszkiewicza za język.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Harmonogram oficjalny.

 

9 czerwca, 14.00 – wyścig na torze Poznań

10 czerwca, 14.00-17.00 – prezentacja na rynku we Wrocławiu

11 czerwca, 14.00-17.00 – prezentacja na Pl. Wolności w Zabrzu

12 czerwca, 14.00-17.00 – prezentacja na Rynku Głównym w Krakowie

14 czerwca, 14.00-17.00 – prezentacja w Alejach Najświętszej Marii Panny w Częstochowie

15 czerwca, 14.00-17.00 – prezentacja na Rynku Głównym w Kaliszu, wspólnie z 17 załogami z Poznania

16 czerwca, 9.00 – start z Kalisza do Uzarzewa koło Poznania (gdzie odbędzie się biba kończąca imprezę).

 

Programu nieoficjalnego nikt nie zdradzi, bo to imprezka zamknięta.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW Veteranen Club Deutschland zawitało do Polski po raz drugi.

 

Wczoraj gościli w Poznaniu.

 

Ze ścigania po torze Poznań nic jednak nie wyszło. Remont nawierzchni przesunął terminy imprez i 9 czerwca wypadły zawody motocyklowe. Ważniejsze dla niektórych...

 

Ostatecznie beemwice z godzinnym opóźnieniem zjechały odpocząć na trawnik przed dealerem BMW Smorawiński. Załogi rozsiadły się pod stolikami i degustowały efekt pracy paru sporych grillów. Ja chodziłem o suchym pysku, ale cały szczęśliwy...

 

Podziwiajcie oglądajcie.

Poniżej efekt mojego dwugodzinnego tet-a-tet z ponad trzydziestoma klasycznymi BMW.

 

Zacna przedwojenna 327:

http://img146.imageshack.us/img146/6820/327013xd.jpg

 

I drugi bliźniaczy egzemplarz:

http://img114.imageshack.us/img114/8343/327029uv.jpg

Były jeszcze dwa niemal identyczne kabriolety, ale „fałszywe”. EMW 327, produkowane w fabryce w Eisenach, zajętej po II wojnie.

 

Popielata „Neue Klasse” 2000:

http://img118.imageshack.us/img118/5059/2000012bf.jpg

 

Na trawnik wjeżdża BMW 309 (1934 r.)

http://img136.imageshack.us/img136/4592/313016ms.jpg

 

Sympatyczne drobiazgi - dwie Sześćsetki (techniczne rozwinięcie słynnej Isetty).

Pasażerowie przednich foteli wsiadali frontowymi drzwiami.....

http://img100.imageshack.us/img100/6379/600032em.jpg

 

...a tylnych jedynymi bocznymi, z prawej strony:

http://img132.imageshack.us/img132/2581/600018mp.jpg

 

Bardziej cywilizowane małolitrażowe BMW –> 700 Coupe. Podobnie jak starsze brzdące miało tylko dwa cylinderki, ale 32 KM w niziutkiej karoseryjce wystarczały, żeby śmigać ponad 120 km/h.

http://img100.imageshack.us/img100/5633/700018dg.jpg

 

Ładna para, 2002 i E9:

http://img136.imageshack.us/img136/4711/2002022cd.jpg

 

Lekutko stuningowany Touring 2002Ti

http://img136.imageshack.us/img136/6610/2002013wi.jpg

 

BMW 315 „Jaskółka” (1934 r.) na mocno kontrastowym tle :wink:

http://img136.imageshack.us/img136/5589/315012lv.jpg

 

Włoska czysta linia, niemal całkiem pozbawiona ozdobników.

3200CS Bertone w obłędnym kolorze „Inka z mlekiem”.

http://img119.imageshack.us/img119/7623/3200cs2vz.jpg

 

Jej siostrzyczka, bella Alpineweis:

http://img136.imageshack.us/img136/7876/3200cs027yn.jpg

 

Trzecia z rodzeństwa, srebrna delfina, acz z niedoskonałym lakierem.

http://img136.imageshack.us/img136/5177/3200cs038ql.jpg

 

Chyba bardziej udana, zwiewna linia Michelotti...

http://img146.imageshack.us/img146/4540/e9026kt.jpg

 

...w całej srebrzystej okazałości :modlitwa:

http://img146.imageshack.us/img146/1763/e9036ai.jpg

 

2800 CS:

http://img119.imageshack.us/img119/5994/e9044sc.jpg

 

Bosssska 2000 CS:

http://img130.imageshack.us/img130/4271/2000c029sz.jpg

 

W klasie absolutnych deluksów były trzy 502, alias 2600, alias 3200, zależnie od rocznika i silnika.

Fajnie byłoby pojechać taką do ślubu:

http://img132.imageshack.us/img132/5599/502016xx.jpg

Czarne nobliwe „barokowe anioły”:

http://img132.imageshack.us/img132/2893/502034qr.jpg

 

Prawdziwy eye-catcher, czyli 502 w rzadkiej odmianie kabriolet. Zasługuje na kilka ujęć:

http://img116.imageshack.us/img116/1492/502c034nu.jpg

http://img132.imageshack.us/img132/2746/502cabrio012dr.jpg

http://img116.imageshack.us/img116/2052/502c048qn.jpg

 

Myślę, że prawie każdy chciałby mieć taki park „samochodów używanych”:

http://img116.imageshack.us/img116/7340/502c028qi.jpg

 

Kremowe BMW 503. Słodziutkie jak cukierek. Muszę przyznać jednak, że z bliska widać było pewne drobne niedoskonałości...

http://img132.imageshack.us/img132/746/503026lw.jpg

 

Madamme opuszcza chwilowo parking, udając się do stacji benzynowej. Niestety, najpierw trzeba przestawić kiepsko zaparkowany radiowóz :shock: :!:

http://img116.imageshack.us/img116/644/503071tt.jpg

 

Teraz droga wolna:

http://img132.imageshack.us/img132/1742/503063ex.jpg

 

Drugie, czerwone 503. Jak dla mnie lekko przeszarżowana kombinacja kolorystyczna, ale ten egzemplarz wyglądał na lepszy technicznie.

http://img116.imageshack.us/img116/9160/503012yx.jpg

 

No i wreszcie niepozorne, bo niziutkie królowe spektaklu – legendarne 507 V8.

 

Przepiękna kolorystycznie debiutanka:

http://img116.imageshack.us/img116/4415/507081dm.jpg

http://img100.imageshack.us/img100/742/507046ts.jpg

 

Biała, znana z rajdu w 2004 r. Ach, te bioderka......

http://img116.imageshack.us/img116/624/507102is.jpg

 

Usiąść kiedyś za taką kierownicą...

http://img146.imageshack.us/img146/9254/interior031lc.jpg

 

Albo chociaż za taką -> 3200CS

(łokieć właściciela wyskoczył znienacka, a powtórka foty nie doszła do skutku, bo sezam został zamknięty) :wink:

http://img105.imageshack.us/img105/6498/interior6cd.jpg

 

W rajdzie jedzie też zaprzyjaźniony Wartburg.

Śmiem twierdzić, że łatwo nadąża za resztą, bo ma trzy gaźniki i całe 50 KM z 900 cm pojemności. Świetny wynik jak na lata 50.

http://img100.imageshack.us/img100/3888/wartburg034ao.jpg

Myślę, że nie obrazilibyście się na takiego. Tym bardziej, że to jeden z niespełna 500 wyprodukowanych egzemplarzy tej serii.

http://img114.imageshack.us/img114/6250/wartburg027eq.jpg

 

Na koniec „trochę” odstające od towarzystwa Z1.

http://img114.imageshack.us/img114/1493/z1019qr.jpg

Ale już klasyk, pełną gębą.

http://img100.imageshack.us/img100/7956/z1034vx.jpg

 

Jeszcze rzut oka na plac z poziomu jaskółki latającej przed deszczem:

http://img100.imageshack.us/img100/720/plac022fm.jpg

 

BTW, na postumencie pod jednym z namiotów stała oświetlona E90 318d grafitowy metalik. Bidulka przyćmiona "matkami". Nikt jej nie oglądał.

 

Scena odjazdu tej obłędnej kawalkady spod Smorawińskiego na długo zapadnie mi w pamięć.

 

Wspaniałe klasyki w ruchu, jak żywe, zionące ciepłem silników, pachnące spalinami, które nie widziały po drodze katalizatora (z wyjątkiem Z1). To są najpiękniejsze wrażenia dla kogoś kto ma trochę benzyny w żyłach.

 

Włączające się do ruchu małolitrażówki powarkiwały bokserkami, E9 śpiewały wysokotonowo, widlaste ósemki gulgotały aksamitnie, ale porywająco. Że aż absolutnie przypadkowi kierowcy zwykłych aut machali łapkami, mrugali światłami, trąbili w radości....

 

Szkoda, że to trwało tylko dwie minuty. Dla mnie mogliby jeździć w kółko.

 

Więc zrywajcie się z roboty, podrzucajcie niemowlaki dziadkom, okłamujcie małżonki że idziecie kupić bułki i zaraz wracacie. Róbcie wszystko byle tylko obejrzeć ten piękny zestaw krótko peregrynujący po Polsce. Potraktujcie to jako obowiązkową pielgrzymkę :wink:

 

Mój cichy wniosek z oglądania – czas zacząć zbierać kasę na porządną emeryturę :!: :!:

Żeby na starość tak przyjemnie spędzać wolny czas.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Rapid wielkie dzięki za info. Będę musiał wydłużyć długi weekend i zdążyć obejrzeć to zjawisko :shock: (prawdopodobnie w Częstochowie).

Zdjęcia przepiękne i niepowtarzalne do albumu rodzinnego. :jawdrop:

Jeszcze raz wielkie dzięki za informacje i pozdrawiam

:mrgreen:

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj (11.06) byli w Zabrzu. Auta piękne, idealnie zrobione/utrzyname. Na mnie największe wrażenie zrobiła... Z1 - widziałem to po raz pierwszy na własne oczy na żywo. Klasyk jak najbardziej, mimo roku produkcji 1991, ale wyprodukowano ich tylko 8093. Dwie urocze Isetty do kompletu :) wzbudzały zainteresowanie. Jeszcze dla mnie rewelką było 2002tii touring.

 

%5B640%3A253%5Dhttp%3A//www.kudys.wv.pl/bmw/Z1.jpg

 

Rewelacyjnie wygląda ten przeskalowany obrazek... :duh:

Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasyk jak najbardziej, mimo roku produkcji 1991, ale wyprodukowano ich tylko 8093.

 

Kai,

w towarzystwie takich modeli możesz mówić o AŹ ośmiu tysiącach egzemplarzy Z1.

 

Dla mnie największym szokiem było zobaczyć zaparkowane:

- dwie przedwojenne 327 spośród 1304 szt. wyprodukowanych

- trzy 3200CS spośród 603 szt.

- dwie 503 Coupe spośród 273 szt.

- dwie 507 V8 spośród 254 szt.

....w jednym miejscu :!:

 

Ogromnym rarytasem jest nawet to malutkie skrzydlate BMW.... 700 Coupe :shock: :shock:

Nakład (tej wersji nadwoziowej) był bodaj poniżej 2000 egz. Jako że tenże samochodzik za uchodził relatywnie taniutki, typowo użytkowy, a rdza szalała w latach 60. na potęgę, to śmiem twierdzić, że do dziś dotrwało ich mniej niż 3200CS :!:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj, Radek, ale się naoglądałeś. Gdyby nie wspaniałe plany alternatywne pewnie też bym podziwiała te "pięknotki". No cóż, mówi się trudno. Mamy plany z moją ukochaną połówką na Essen :D

Ale zobaczyć ukochaną 507-mkę na żywo!!!! :mad2:

w oczekiwaniu na zerodwójkę


Pzdr

Justyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam ze w poniedzialek czulem sie troche zawiedziony, bo polecialem na rynek krakowski, a tam nic....

Ale za to dzisiaj cale bractwo zjechalo sie na rynek i sie dzialo...

Kto tego nie widzial na wlasne oczy, to niech naprawde zaluje. Mi osobiscie najbardziej podobala sie 2002 Tii, super autko w super stanie... i te dodoatki....

(O=00=O)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos wie moze co z koleji dzialo sie (lub bedzie) dzis w warszawie? jak jechalem do pracy to przy trasie prymasa tysiaclecia, na takim zajezdzie dla tirow przed zakretem (wiem ze info dla warszawiakow, sorry :)), staly 3 wielkie lawety wypchane samymy old i youngtimerami... :O :O
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
ktos wie moze co z koleji dzialo sie (lub bedzie) dzis w warszawie? jak jechalem do pracy to przy trasie prymasa tysiaclecia, na takim zajezdzie dla tirow przed zakretem (wiem ze info dla warszawiakow, sorry :)), staly 3 wielkie lawety wypchane samymy old i youngtimerami... :O :O

 

Jechalem za tymi lawetami we wtorek 13 :D Trzy lawety pieknych klasykow :!: :!: Z tego szoku nie pamietam co tam dokladnie bylo, ale na pewno bylo kilka Porsche (w tym 911 turbo z lat 70'), jakies Mercedesy cabrio - rowniez na oko z lat 70 i nie jestem pewien czy tam nie bylo skrzydlaka z 1954r :shock: Aaaa i byly Porsche 356 i te smieszne amerykanskie krazowniki z lat 50-60 :!: Wszystko z wygladu jak noweczki :!: :!:

 

Ps Zalew Ty zyjesz :roll2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.