Skocz do zawartości

E46 330d+ touring mbablowski chip 300/600 strona 3


mbablowski

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Jakis tydzien temu pękło 250tys i przyszedł czas wymiany oleju, wiec przy okazji zmieniłem go również w skrzyni i dyfrze. Koszt oleju w aso nieduży, a głowa spokojniejsza :D Poza tym 'skończyły się' wahacze, tuleje i łączniki stabilizatora z przodu, więc wjechało wszystko od Lemfordera. W międzyczasie było też małe malowanko tylnych lamp, a wczoraj zakupy, chromowane żarówki do kierunkowskazów i collinite 476. Troche się z nim namęczyłem, bo zawsze przedtem używałem turtla, a colli dociera sie zdecydowanie ciężej, za to efekty są o wieeeele lepsze :D

 

Kierunki:

http://i60.tinypic.com/33nyxeb.jpg

 

Lampy:

http://i60.tinypic.com/69kup1.jpg

 

Collinite:

http://i61.tinypic.com/25grwnn.jpg

http://i59.tinypic.com/33e3i2f.jpg

http://i58.tinypic.com/110iw5i.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazdroszcze 3.0 :mad2: Ciekawi mnie temat nowego coolera. Jak możesz to daj znać na priv lub tutaj jaki jest jego koszt? U mnie po trzecim-czwartym ostrzejszym starcie spod świateł zaczyna tracić moc i wnioskuje, że jest to wina słabego coolera :8)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cen dokladnych nie pamietam, ale wszystko kupilem na fmic.pl, wiec nie powinienes miec problemu z odszukaniem wszystkiego. Mi po zmianie IC wyraznie poprawila sie gora obrotow, nie ma juz takich drastycznych spadkow po 3,5 tys, a ciagnie w zasadzie do konca.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cen dokladnych nie pamietam, ale wszystko kupilem na fmic.pl, wiec nie powinienes miec problemu z odszukaniem wszystkiego. Mi po zmianie IC wyraznie poprawila sie gora obrotow, nie ma juz takich drastycznych spadkow po 3,5 tys, a ciagnie w zasadzie do konca.

 

O to to... właśnie o tą górę mi chodzi. Na wyższych obrotach po przepędzeniu zwyczajnie "puchnie". Dzięki, wejdę na ich stronę i sobie popatrze, poczytam!

Pozdrawiam! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zainspirowany jednym z forumowych aut postanowiłem założyć czarne kierunkowskazy od depo, koszt nieduży a moim zdaniem fajnie wyglądają i co najważniejsze przy zamiennikach, są całkiem dobrze spasowane :D Poza tym jakiś miesiąc temu oddałem do obszycia kierownice i gałkę zmiany biegów, zdjęcia wrzucę na dniach, bo ciągle zapominam zrobić :mad2:

 

http://naforum.zapodaj.net/images/09654cc8d626.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam, słabo to wyglada :nienie:

 

duzo lepiej kupic nowe ori (jesli stare są styrane życiem) i włozyć białą żarówkę (ktora oczywiscie daje pomaranczone swiatlo gdy jest zapalona)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boczne czarne czekają na założenie, jutro się za to wezmę. Do świateł planuję na wiosnę dołożyć soczewki na długie i dopiero wtedy obie ich osłony dać na czarno, żeby wyszło coś takiego http://i.imgur.com/jYMml.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wyglądać nie będzie.

Na zdjęciu przedlift ma dymione kierunki - ty masz czorne jak psiknięte sprayem do lamp.

Nie wiem jakie masz boczne kierunki - czy dymione czy czarne, ale nie będzie konsekwencji bo tył masz dymiony.

i mały detal - zmień podkładkę tablicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczę jak to wszystko będzie wyglądało po przeróbce lamp, może wtedy rzeczywiście zmienię kierunki na trochę jaśniejsze. Boczne kierunki już założone, ciężko złapać na zdjęciu to jak wyglądają na żywo, bo z każdej strony coś się odbija od nich i od samochodu.

http://zapodaj.net/images/0a00f2e136fc8.jpg

 

Kierownica, dużo osób przy obszywaniu decyduje się na nić w kolorach M, ja jednak w tym przypadku wolałem zostawić to ori i dałem zwykłą czarną.

 

http://zapodaj.net/images/4f897a7a50aa6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie efekt z tymi światłami jest fajny, podoba mi się. Uważam, że na czarnych kierunkach jest dużo lepiej niż było.

 

Natomiast odnośnie kierownicy, to wydaje mi się jakaś nienaturalnie gruba, grubsza niż oryginalne kółko od M3 i jakoś psuje mi to całokształt. Być może to po prostu kwestia perspektywy, z którą zostało zrobione zdjęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem mieszane uczucia po obszyciu kierownicy, bo jej faktura nie pasowała mi do reszty. Dopiero gdy zobaczyłem na lotnisku nowa 7er z taką samą fakturą, zrozumiałem, że tak ma być :D co do grubości, to tylko na zdjęciu tak wygląda, nie czułem żadnej różnicy w tej kwestii po odebraniu samochodu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W temacie ostatnio cisza, za to w samochodzie kilka rzeczy poszło do wymiany. Przede wszystkim kolektor wydechowy, który miał już dość, przy okazji pokazał się bardzo ładny filtr powietrza (po około 20tys km) i zmieniłem filtr paliwa, żeby się podczas zimy nie martwić, że 'coś' w nim siedzi. Zdjęcia kolektora w stanie 'idealnym' :D Po zmianie w końcu nie śmierdzi w środku, a co najważniejsze to po trasie nie boli mnie głowa, jak po tygodniu picia :D W poniedziałek odstawiam samochód do ACS w Raszynie, żeby chłopaki ogarnęli o co chodzi z mocnym porannym kopceniem i wypadaniem zapłonów (wiem jak dziwnie to brzmi w dieslu). W większości tematów na forum ludzie piszą o świecach/sterowniku, ale zmieniłem to rok temu i problem nie zniknął, poza tym ECU nie pokazuje żadnych błędów z tym związanych. Podejrzewam wtryski, ale jeśli tak, to wpadną wtryski z 535d i kuracja witaminowa w TC :super:

 

http://i64.tinypic.com/msnozs.jpg

 

http://i68.tinypic.com/28a23jl.jpg

 

http://i64.tinypic.com/rctx78.jpg

 

Poza tym na wiosnę planuję oddać felgi do malowania i myślę, żeby zrobić na grafit w metaliku, coś mniej więcej takiego:

 

http://i67.tinypic.com/33wy4w7.jpg

 

Dla porównania tak wygląda teraz:

 

http://i68.tinypic.com/15yagra.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Na początku stycznia zmieniłem wtryski, bo moje się już kończyły, a ich miejsce zastąpiły 219 od 535d :D Tydzień temu odwiedziłem TC w Łodzi na kurację witaminową i wyszło 299,4/604,9. Soft praktycznie bezdymny, jedynie powyżej 4,5 tysiąca robi się chmura, ale i tak nie kręcę jej tak wysoko, więc to nie problem :D Sama wymiana wtrysków dołożyła około 15km i 15nm, ale za to pojawiły się drgania na budzie. Jutro zmieniam łącznik i podporę wału, mam nadzieję, ze wibracje ustaną.

 

http://images.tinypic.pl/i/00743/khjpxv6k3v4h_t.jpg

 

Paczka od czescidobmw.pl

 

http://files.tinypic.pl/i/00745/hnnb3kdhjxjx.jpg

 

Poza tym zimowa sesja zrobiona przez moją dziewczynę:

 

http://i67.tinypic.com/j6nztv.jpg

 

http://i68.tinypic.com/2qsz0j8.jpg

 

Wczorajsza zabawa na torze fso na Żeraniu, jak ktoś nie ma daleko, to polecam podjechać :D

 

http://images.tinypic.pl/i/00746/wvu05wf9b4no.jpg

 

http://images.tinypic.pl/i/00746/gklwcixlwrt2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
No u mnie ten sam problem z z IC też go powiesiłem z przodu ale kierownice powietrza sie mi nie zmiesciły, i narazie ich nie założłem, do tego co jakis czas zdziera mi węzą z ic tego co idzie od strony turbo,, a skęcony jest na max, co do projektu autko fajniie wyglada, ale jak już lampy dymić to lekko ale całe, a nie kierunki tylko i jeszcze na tak mocno :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Ponad pół roku ciszy w temacie, a przy samochodzie kilka niezauważalnych od zewnątrz zmian. W międzyczasie były 2 wymiany oleju, za każdym razem Motul X Clean 5w40 z płukanką Liqui Moly i zmieniłem płyn hamulcowy na Motula rbf660. Z przodu zawitały nowe tarcze i klocki ATE, do tego nowe amortyzatory sachs, bo stare zaczynały się już mocno pocić. Co ciekawe z przodu były założone zwykłe amortyzatory (mam S226A), na zdjęciu widać różnicę w ich długości. Stare klocki też dosyć ciekawie wyglądały...

 

http://pics.tinypic.pl/i/00848/9e5i0rehtec5.jpeg

http://pics.tinypic.pl/i/00848/8jsnv4s9f9ju.jpeg

http://pics.tinypic.pl/i/00848/h28y4xlc5n9o.jpeg

 

Z tyłu zmieniłem komplet wszystkich tulei wózka, a po wszystkim zrobiłem pełną geometrię i musze przyznać, że nie spodziewałem się aż takiej różnicy w prowadzeniu :super: Przede wszystkim przestało nosić po koleinach, prawie przestało znosić samochód przy wyprzedzaniu tirów na autostradzie i w końcu nie ma lekkiego bujnięcia tyłem przy zmianie pasa na mokrej autostradzie z większą prędkością. Podłoga na szczęście zdrowa i żadne mocowania nie był wyrwane z budy ;) Kilka zdjęć

 

http://pics.tinypic.pl/i/00848/shglvoox1z99.jpeg

http://pics.tinypic.pl/i/00848/zosi9ceapl40.jpeg

 

Tutaj jeszcze kilka wakacyjnych strzałów

 

http://pics.tinypic.pl/i/00848/k7730hnojsnr.jpg

http://pics.tinypic.pl/i/00848/hm02w0e7nw5s.jpg

http://pics.tinypic.pl/i/00848/vyxi6ls1j7mn.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.