Skocz do zawartości

[BMW 320d E91 LCI] znane autko, do sprzedania, str3


pewu

Rekomendowane odpowiedzi

187tys. km już na liczniku.

Cena auta to 48000 zł.

 

Skrócony opis:

BMW 320d 177KM E91 LCI automat.

VIN: A214201

Dodatkowo:

- Kierownica M z łopatkami,

- Odblokowana nawigacja (darmowe aktualizacje nawigacji Professional),

- Czarne nerki + oryginalne felgi 17 style 285 również pomalowane na czarno,

- Kilka lat temu (2012) zrobiona w Jetronic'u na bezpieczne ~200KM/400Nm,

- Komplet opon zimowych,

 

Pytania na: pawel.wisniowski@gmail.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no powiem ci że nieźle cenisz 320d 48tys za 2008r, ja za 27700 2005 wystawiłem i jakoś tabunu chętnych nie ma, chociaż u ciebie 100tys mniej na drogomierzu to masz większe szanse bo dla Polaka auto ponad 200tys to już zużyte, wolą skręcone na 140 niż prawdziwe 280 ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak kiedyś będę sprzedawał swoją sztukę to też będę ją wysoko cenił.

Znana historia samochodu + naprawy na bieżąco na oryginalnych częściach muszą wpływać na cenę. Niestety w Polsce mamy w większości aspirujących dziadów którzy ledwo co wysupłają parę zloty na jak najtańszy szrot a przy serwisie kijowe zamienniki albo regeneracja. Potem płaczą jakie te BMW sa... :evil: I nawet nie chciał bym oddać swojej w takie ręce :nienie: - może kolega ma tak samo :)

 

Vaporr nie ujmując nic Twojej "taniej" ofercie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jakbym miał już drugie auto, tak jak Vaporr to też bym pewnie bardziej z ceny zszedł. W przypadku Pewu auto młodsze, lci, automat, no i może ciśnienia na sprzedaż nie ma. Za swoją bym mniej nie wołał mimo, że przebieg 100 000 więcej. Oczywiście znalezienie sensownego kupca w PL to druga sprawa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonią ludzie co jakiś czas więc nie powiem że zainteresowania nie ma... ale albo ktoś z drugiego krańca PL albo ktoś mówi za 24tys jestem i biorę no to sory ale ta cena to troche przesada jak na dobry niepsujący się egzemplarz z niezłym wyposażeniem. Mam 335d i Smarta żony a 3 auto jest niepotrzebne Trzeba poczekać troche jeszcze albo tanio sprzedać, takie życie ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze sprzdażą to bywa różnie... czasem warto też poczekać.

Jak sprzedawałem poprzednie auto, to po pierwszym "boom'ie" handlarzy i innych "dam od ręki -40%", przez kolejne 2 tygodnie była cisza... zszedłem troszkę z ceny i nadal nic... wtedy po kolejnym tygodniu nagle pojawiło się kilku chętnych, a jak już jeden się zdecydował, to pojawiło się praktycznie od razu kilku kolejnych zdecydowanych i kupujących od ręki, abym tylko dał znać czy na pewno się auto sprzedało.

Dlatego też nie myślę jakoś super spieszyć się ze sprzdażą swojego auta, czasem warto dać sobie trochę czasu :)

 

Niemniej jednak takie auto jak E91 z relatywnie niewielkim przebiegiem, i do tego wyposażone praktycznie na maksa - musi kosztować, nie wiem jak Wy, ale ja bardzo doceniam znajomość historii auta (bezwypadkowość, prawdziwy przebieg, co i kiedy było robione, itd.). Bez tego typu wiedzy nigdy nie kupiłbym takiego auta.

Oczywiście zawsze można szukać "okazji" gdzieś, i liczyć na to, że się nie trafi na jakiegoś oszukanego "ulepa", ja jednak wolałbym zapłacić normalną cenę i mieć pewność co do zakupu.

 

Ogłoszenia wystawię już niedługo, nowe autko juz jest w transporcie do PL ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Dodałem w opisie dokładną wersję silnika:

Silnik N47 (dokładna wersja: N47D20C).

Wiele osób "boi" się silnika N47, ale ten miał kilka odmian D20A, D20C i jeszcze inne...

D20C wg tego co poczytałem posiada już poprawioną zębatkę łańcucha na wale, itp., dlatego też zapewne te silniki nie podlegały akcji serwisowej związanej ze sprawdzeniem i ewentualną wymianą rozrządu.

Generalnie auto nadal jest do sprzedania i godne polecenia. Łańcucha rozrządu nie słychać (opinia chłopaków z BMW Expert).

 

Zaczytana opinia w innym włątku:

"Jeśli wymienisz rozrząd w D20A na nowy (kupiony w ASO) - to praktycznie otrzymasz D20C. Do pełnego D20C brakować będzie tylko zębatki wału, no chyba że wał też wymienisz. Z szuraniem to prawda, że nawet w nowych modelach może szurać łańcuch - tak zresztą dzieje się w wielu dieslach, nie tylko BMW. Natomiast szanse na zerwanie łańcucha w D20C są małe, porównywalne do szans na każdą inną usterkę...

Gościu z ASO mówił mi, że u nich D20C pojawiają się tylko na wymianę rozrządu (bo dzwonił łańcuch lub profilaktycznie po większym przebiegu), natomiast D20A mieli kilka z zerwanym łańcuchem..."

 

Oczywiście każdy egzemplarz jest innny i dyskutować możnaby zapewne bardzo długo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
no to gratulacje! akurat próbowałeś się włączyć do ruchu na wrocławskiej jak przejeżdżałem.chyba nie zauważyłeś.czyli dzisiaj poszła ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w Mercedesie te Dunlopy, jeździ się bardzo dobrze, kleją i są ciche jednak znikają w oczach tzn. zniknęły po 4 miesiącach prawie do ogranicznika bez butowania, napęd na tył oczywiście. Rozmiar 265/35/18.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie, przy zmianie kół na zimowe po prostu mnie zatkało. 1600 zł dwie sztuki. :shock: Najbardziej odporne na ścieranie są Bridgestone'y ale są też najtwardsze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.