Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, zmagam sie z dziwnym problemem lub przewrazliwieniem mianowicie na postoju przy wciskaniu hamulca hydraulicznego wydaje dziwny dzwiek w kabinie.. dzwiek przypomina "zgniatajac karton po soku" jak by delikatne zgrzyty , pompowanie powietrza ... Tarcze hamulcowe posiadam sportowe ATF nacinane nawiercane do tego klocki hamulcowe bosha i sportowy płyn hamulcowy.. płyn hamulcowy jest w normie tarcze maja jeszcze duzy obaszar naciec także sa dobre.. ma ktoś z fanów BMW jakis pomysł ?
Opublikowano
U mnie trzeszczaly latem jak było ciepło. Rozbieralem smarowalem ale chyba mi nie wyszło bo dalej trzeszczaly. Przyszło ochłodzenie i jak ręką odjal. :) ale idzie lato i juz liczę się z tym ze problem wróci.

Kocham mój kraj, nienawidzę mentalności!

Tego narodu i tej zaściankowości!

Opublikowano
tak naprawde problem pojawił sie z dnia na dzien po myjce cisnieniowej ... nigdy problemów nie miałem z autkiem a tym bardziej z hamulcami...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tak naprawde problem pojawił sie z dnia na dzien po myjce cisnieniowej ... nigdy problemów nie miałem z autkiem a tym bardziej z hamulcami...

I tym jeszcze bardziej przekonujesz mnie do mojej teorii :D

Zdejmij lewy filtr przeciwpyłkowy i zobacz czy masz wodę we wnęce.

A jak będziesz naciskać hamulec to słuchaj czy te dźwięki czasem z serwa nie dochodzą.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeszcze jedno. w chwili gdy woda bedzie w servo .. co dalejj? pompa do wymiany?

Nie pompa, tylko serwo.

Ogólnie nie dasz rady pozbyć się wody z serwa, nawet jak przestanie wydawać dziwne dźwięki, to i tak zdechnie, bo zeżre go rdza.

Opublikowano
U mnie definitywnie dźwięk pochodził z zacisków. Wystarczyło otworzyć okno i posłuchać a co do problemu kolegi czekamy na odpowiedz bo sam jesteś ciekawy.

Kocham mój kraj, nienawidzę mentalności!

Tego narodu i tej zaściankowości!

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Miałem takie trzeszczenie przy zacisku.Przód strona kierowcy.Trzeszczenie,slrzypiąca sprężyna-ciężko określić.Nasilało się gdy było sucho i ciepło.Przyczyną była blaszka,sprężynka odpowiedzialna za usztywnienie klocka zewnętrznego..Osadzona jest w otworach zacisku i na dwóch końcach wspiera się na jarzmie.I właśnie te dwa zakończenia przesuwając się po jarzmie przy wciskaniu hamulca generowały taki dzwięk.Przeczyściłem tą spręzynkę(nazwa wg. real oem)jarzmo delikatnie smarem miedziawym i cisza.Sorry za zagmatwany opis.
Zakup BMW zarejstrowanego w RP to brak wyobrazni,lenistwo lub bezgraniczna naiwność.
Opublikowano
Dzięki wielkie kolego. Na to nie wpadłem. Jak zrobi się ciepło o znowu będzie trzeszczec to sprawdzę te blaszki.

Kocham mój kraj, nienawidzę mentalności!

Tego narodu i tej zaściankowości!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.