Skocz do zawartości

michalpiotrowicz1

Zarejestrowani
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michalpiotrowicz1

  • Urodziny 17.03.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 E83 3.0 D 218 KM 2007 r.
  • Lokalizacja
    Zamarte

Osiągnięcia michalpiotrowicz1

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Śmierdzi benzyna więc brak iskry. Rozruch awaryjny na gazie też nie odpala. Rozwiązane. Urwał się kabel od bezpiecznika F114 w podłodze pod fotelem pasażera . Skorodowal. Auto pali od strzała. Dziękuję za pomoc. http://zapodaj.net/images/cf71e15df74a5.jpg
  2. Witam. Wróciłem z zakupów. Bma do garażu, parę dni później idę zapalić, przekręcam kluczyk a tam nic. Zero reakcji. Kontrolki nie gasną. Pomyślałem immobiliser. INpa w ruch. Błędów brak. Z modułem EWS łączę sie normalnie. Widzi on kluczyki. Podstawowy jak i zapasowy. Wszystkie wartości w normie. Blokada zapłonu nie aktywna. Wyczytałem może synchronizacja EWS-DME. Zainstalowałem DISA, bo Inpie nie było takiej opcji. Wykonałem synchronizację, lecz nada cisza. Bezpieczniki w schowku, bagażniku oraz pod filtrem kabinowym sprawdzone. Przekażnik od pompy paliwa jak i ten w EWS reagują na przekręcenie zapłonu. Ze sterownikiem silnika też łączę sie bezproblemowo, błędów brak, kod synchronizacji z EWS identyczny jak w EWS. Pomyślałem, może stacyjka. Jakiś czas temu wywaliłem blokadę kierownicy bo była ułamana i blokowała kluczyk. Kostka, która jest wpinana w stacyjkę ma napięcie na wszystkich przewodach oprócz tego od rozrusznika nawet po przekręceniu kluczyka w pozycji rozruch. Myślałem, że może EWS jednak blokuje, ale po odłączeniu go i zmostkowaniu kabli od rozrusznika przy kostce od EWS, nadal brak reakcji. I tu ciekawostka, bo jak podam w kostce stacyjki napięcie na kabel od rozrusznika to kręci ale nie zapala. Nie ważne czy moduł EWS jest wpięty czy zmostkowana kostka. Więc mogę go wyeliminować? Dziwi mnie fakt, że nie zapala i dlaczego nie ma napięcia na rozrusznik po przekręceniu stacyjki. Zamierzam sprawdzić jutro bezpieczniki pod fotelem pasażera oraz rozebrać stacyjkę. Może macie jakieś pomysły bo mi powoli się kończą :( pozdrawiam Michał.
  3. Wzmacniacz już mam i suba też ale podłączony pod głośniki z tyłu poprzez konwertery RCA i nie zadowala mnie jakość dźwięku mimo, że konwertery do najtańszych nie należały. Dlatego zależy mi na bezpośrednim wyjściu z radia. Też dużo czytałem, ale opisu do mojego modelu nigdzie nie ma. Wystarczy, że ktoś mi powie gdzie mam się wlutować.
  4. No to chociaż to wyjście na wzmacniacz. Chociaż tym się zadowole.
  5. Dzięki za zainteresowanie tematem. Byłbym bardzo wdzięczny. Ciekawi mnie fakt skąd radio "wie" z jaką prędkością się poruszam. Ot co zagadka :)
  6. Nie ma. Można ją tylko przestawiać tak jak w ukrytym menu. Wejdź w ukryte menu radia (włącz radio, wyłącz i włącz ponownie i przytrzymaj przycisk "m") i zobacz czy tam nie masz tej funkcji. Może u Ciebie dało się ustawić na 0. To radio mam z innej e39 bo u mnie był kaseciak ale wszystko działa i podłączenie było plug&play. Nawet rok produkcji zgadza się z autem. Najbardziej pod głośnia się jak przekroczę 80km/h . Bardzo to słychać przy większych głośnościach.
  7. Witam. Trochę się naszukałem i tu pasuje najlepiej a odpowiedzi nie znalazłem. Otóż do rzeczy. Mam radio BMW Business CD Philips PH9860W. Układ jaki w nim siedzi to TEA6320. I mam pytanie, w które nóżki się wlutować aby uzyskać wyjście na wzmacniacz? Stosować jakieś kondensatory? I czy w ten układ mogę też wpiąć kabelek aux? Proszę o prostą ale konkretną poradę. Z góry dzięki za odpowiedzi.
  8. Może dla potomnych coś napisze. Funkcja pod odcieciu kabla numer 10 z kostki nadal działa z tym ze tylko na 1 poziomie. Ogólnie radio Philips CD Business z 98 roku. W ukrytym menu tylko zakres od 1 do 6 da się ustawić. Wiem ze w nowszych modelach jest jeszcze 0 i wtedy funkcja jest wyłączona. Poprzez kodowanie w NCS expert nie mogę jej wyłączyć ponieważ nie ma możliwości połączenia się z radiem. To tyle. Funkcja nadal działa i wkurza na maxa ale cóż trudno. Pytanie tylko skąd radio"wie" ile jadę na godzinę skoro odcialem kabel z sygnałem. Tego jeszcze nie rozwiązałem.
  9. I co tam wyszło u tego speca? Może się przydać innym?
  10. Nie mam pomysłu. Proszę pomóżcie. Po podłączeniu suba problem bardziej denerwuje. Może poprzez kodowanie mógłbym wyłączyć ta funkcje na stałe?
  11. Zajrzyj w pierwszą lepszą rzecz która nie świeci a powinna i sprawdź żarówkę/diodę i czy dochodzi napięcie. To rozjaśni trochę temat. Powodzenia
  12. Prawa strona pod klapka która ściąga się do wymiany żarówki z tyłu. U mnie jest podwieszone zaraz jak kończy się lampa. Powodzenia.
  13. Witam. Przedwczoraj wymieniałem pompę u siebie bo już wyła. I tu ciekawostka. Idealnie pasuje pompa od Forda Escorta 1.6 z 96 roku. Z tym że elastyczny wąż trzeba ułożyć trochę inaczej bo króciec jest inaczej ustawiony. Nawet kolo zostawiłem mimo że ciut większe to i tak pasuje i do tego metalowe. Wszystko hula jak ta lala. Pozdrawiam.
  14. Witam może pomogę. Mnie takie cyrki się działy po wyjęciu licznika. Kostkę muszę mieć w określonej pozycji inaczej nie ma strzałek od kierunków oraz inne "ciekawe" rzeczy się działy. Może "ruszyliście" całą wiązkę i przy liczniku coś nie łączy. Tam bym szukał, bo objawy miałem identyczne z tym że ja wyjmowałem licznik. Położenie kostki bardzo wrażliwe. Dotknięcie sprawiało, że był cyrk. Udało mi się znaleźć optymalną pozycję. Pozdrawiam i mam nadzieję, że nakierowałem trochę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.