Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie :)

 

Mam dośc poważny problem , w trasie moja bunia nie wytrzymała ciśnienia , przy około 220 nagle straciła moc a za autem zrobiło sie biało dojechałem do domu 150 km jakieś 100 na godzinę . płynu chłodniczego nie ubywa , korek oleju czysty , wtrysk sterujący i 2 wymienione 4 zapieczony więc nie byliśmy w stanie wymmienić :) , teraz auto ma ciężko odpalić na zimnym , puszcza bąka białego , trochę szarpie , po rozgrzaniu pracuje normalnie , jednak nie jeździ normalnie :D , do 2 tyś obrotów około jedzie jak normalne sprawne auto i nie kopci , powyżej włącza się lokomotywa , na komputerze błąd początku wtrysku a z live data wynika że na obrotach jałowych kąt wtrysku ma odchylenie jakieś 2 stopnie natomiast podczas jazdy kąt zmieżony wynosi 0 i żadnych zmian nie ważne przy jakich obrotach

 

Czy dobrze obstawiam pompę wtryskową , czy macie inne pomysły ?

Opublikowano (edytowane)
Błędy jakieś złapał ? Bo niestety po raz kolejny to pisze ale możliwe że pompa wtryskowa ?

 

 

Czytamy ze zrozumieniem ?

Witajcie :)

 

Mam dośc poważny problem , w trasie moja bunia nie wytrzymała ciśnienia , przy około 220 nagle straciła moc a za autem zrobiło sie biało dojechałem do domu 150 km jakieś 100 na godzinę . płynu chłodniczego nie ubywa , korek oleju czysty , wtrysk sterujący i 2 wymienione 4 zapieczony więc nie byliśmy w stanie wymmienić :) , teraz auto ma ciężko odpalić na zimnym , puszcza bąka białego , trochę szarpie , po rozgrzaniu pracuje normalnie , jednak nie jeździ normalnie :D , do 2 tyś obrotów około jedzie jak normalne sprawne auto i nie kopci , powyżej włącza się lokomotywa , na komputerze błąd początku wtrysku a z live data wynika że na obrotach jałowych kąt wtrysku ma odchylenie jakieś 2 stopnie natomiast podczas jazdy kąt zmieżony wynosi 0 i żadnych zmian nie ważne przy jakich obrotach

 

Czy dobrze obstawiam pompę wtryskową , czy macie inne pomysły ?

 

Ps. Jak doszliście do tego że turbina padła ? Symptomy uszkodzenia turbosprężarki ? Kolor spalin ? - niebieski, hałas, zarzygany dolot olejem, ostateczność to zanik mocy. Jak doszliście po jego opisie że to turbina ?

 

Pozwolę sobie zacytować kolegę, który ma trochę większe doświadczenie niż ja.

 

tak jak napisal Orion przyczyna tego typu akcji jest padajaca pompa wtryskowa VP44, a precyzyjniej mowiac tloczek przestawiacz kata wtrysku sie zaciera i stad falowanie, problemy z zaplonem i ten typowy bialy dym.

 

 

 

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=177894

Edytowane przez SilverRanger
Opublikowano
może chłodnica spalin,u mnie terz dymił na biało i brak mocy plus blokowanie silnika tak jak by coś wpadło do cylindrów,została wymieniona i wszystko gra,a ztym luzem na turbinie to poprzecznego nie masz, a wzdłużny?
Opublikowano

Dzięki za pomoc , nie mniej jednak stawiam na tą pompę :)

 

Czytajcie dokładnie że intryguje mnie ten kąt wtrysku że stoi na 0 i nic więcej :)

 

W poniedziałek podmienię i zobaczymy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.