Skocz do zawartości

WinKFP - INSTRUKCJA


bmw-power

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

poza CAS i KOMBI DDE/DME jest jeszcze cos w czym nie da sie zmienic vin (a co za tym idzie - latwo podmienic uszkodzony na sprawny)?


po wlozeniu uzywanego frm nie powinno byc problemow z roznica w zapisanych przebiegach? nie "zassie" wyzszego lub nizszego po podlaczeniu a przed flashowaniem? po flashu przebieg w frm bedzie taki sam jak w CAS I KOMBI?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
można zmienić bez lutowania, jak masz klips 8pin dla eeprom, vin da rade zmienić , przebiegu nawet nie odczytasz w ten sposób.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
poza CAS i KOMBI DDE/DME jest jeszcze cos w czym nie da sie zmienic vin (a co za tym idzie - latwo podmienic uszkodzony na sprawny)?


po wlozeniu uzywanego frm nie powinno byc problemow z roznica w zapisanych przebiegach? nie "zassie" wyzszego lub nizszego po podlaczeniu a przed flashowaniem? po flashu przebieg w frm bedzie taki sam jak w CAS I KOMBI?

 

to jak jest? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W tej pamięci zabezpieczony jest obszar tylko od przebiegu. Odpowiedni programator robi tę pamięć całą , lub można kupić nową czystą i zapisać. VIN nie jest zaszyfrowany, więc w dowolnym hex edytorze można ją zmienić i działa.


Ja zmieniałem VIN xprogiem i bez kłopotu poszło. Carprog też zrobi. Oba jednak nie ruszą przebiegu, zaś R270 już tak.

...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
w egs vin zmieniłem bez problemu, w moim przypadku dodatkowe zasilanie nie potrzebne bo trwało to naprawdę moment,

to ciesz się ja kiedyś pomagałem komuś co też tak myślał, egs padł podczas flashu i był problem, ista p , winkfpt w trybie comfort nie dawał rady dopiero tryb expert pozwolił odbudować soft już na prostowniku , minimum 13V , sprawdź to samo na DME a zobaczysz czy wytrzyma na samym aku .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

Na moim sterowniku od poduszek powietrznych pojawił się bardzo pocieszający kod błędu jaki jest "240 Internal ECU error". Posiadam sterownik mrs3 6900727 który ze względu na swoją rzadkość jest dość kosztowny w porównaniu do nowszych mrs4 który posiada mój sąsiad rozbierający auta. Czy można zakodować w moim samochodzi ten nowszy w miejsce starego?


Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam

Na moim sterowniku od poduszek powietrznych pojawił się bardzo pocieszający kod błędu jaki jest "240 Internal ECU error". Posiadam sterownik mrs3 6900727 który ze względu na swoją rzadkość jest dość kosztowny w porównaniu do nowszych mrs4 który posiada mój sąsiad rozbierający auta. Czy można zakodować w moim samochodzi ten nowszy w miejsce starego?


Pozdrawiam!

Tam twój można naprawić bez żadnych problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie warto, internal 240 error nic wspólnego do flashowania nie ma

 

Czyli bez odpowiedniego sprzętu i wiedzy tego nie zrobię. Widziałem twój poradnik jak sobie z tym poradzić, tylko nie opłaca mi się kupować takiego sprzętu jak ty posiadasz żeby naprawić jeden sterownik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet nie warto, internal 240 error nic wspólnego do flashowania nie ma

 

Czyli bez odpowiedniego sprzętu i wiedzy tego nie zrobię. Widziałem twój poradnik jak sobie z tym poradzić, tylko nie opłaca mi się kupować takiego sprzętu jak ty posiadasz żeby naprawić jeden sterownik.

 

Wyślij mi sterownik to Ci wgram wsad, jak ktoś się takowym podzieli.

...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Pytanie do tych co się znają chce zrobić aktualizacje silnika skrzyni po przez WinKFP tylko po sczytaniu inpa numerów (silnik: 7811898|skrzynia: 7557063)

nie mam tych numerów w winKFP czy mam coś złe zainstalowane czy jak siedzę i czytam po forach od tygodnia uczę się i staram sie to ogarnąć i sam wszystkiego nauczyć.

nie kumam tez skąd mam wiedzieć jaki mam sterownik DDExx albo GKExx bo zgaduje ze to jest od silnika i skrzyni i skąd wiecie jaka jest najnowsza aktualizacja?

Sp-daten mam e60/e61 - v.60.1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do tych co się znają chce zrobić aktualizacje silnika skrzyni po przez WinKFP tylko po sczytaniu inpa numerów (silnik: 7811898|skrzynia: 7557063)

nie mam tych numerów w winKFP czy mam coś złe zainstalowane czy jak siedzę i czytam po forach od tygodnia uczę się i staram sie to ogarnąć i sam wszystkiego nauczyć.

nie kumam tez skąd mam wiedzieć jaki mam sterownik DDExx albo GKExx bo zgaduje ze to jest od silnika i skrzyni i skąd wiecie jaka jest najnowsza aktualizacja?

Sp-daten mam e60/e61 - v.60.1

 

Jakie masz DDE to sprawdzić można w inpie np. Możesz nie posiadać tych numerów bo masz za nowe spdaten.

Zrób plan programowania ISTAP i weź tamte numery jakie zaproponuje. Te na pewno Ci wejdą.

...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.