Skocz do zawartości

e46 320d wycie z tyłu


slavers

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od dzisiaj stało się coś nie pokojącego.. jadąc i dodając gazu cisza...ale jak się puści gaz tzn zrobi się...doda szybko gazu i puści i z tyłu zawyje...

 

jeżdziłem wieloma autami...swoje dwa miałem... i nigdy nie wiedziałem co to Wycie... w bmw co róż to nowa melodia... i pół biedy... jak by to co wyje da się szybko zlokalizować. ->pompa itp ale nie...jak coś zawyje..to albo tysiące od razu trzeba na mechaników co by każdą rzecz sprawdzili 10 po drodze wymienili i doszli ładu za równowartośc auta :norty:

 

jak coś zacznie wyć to juz ładuje się nie dojdzie...no chyba,że ma się siana jak lodu.. to można sobie po kolei strzelać i wymieniać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy to ma jakieś znaczenie... ale dzień wcześniej odkręcałem tylne koła... i przykręcałem je tak,że piasta się nie ruszała tzn ręczny zaciągniety...tył uniesiony i dokręcałem... może o to?

 

wiesz puzonn.. jeśli wyło by to na postoju.. to pól biedy....ale jeśli wyje podczas jazdy a podczas postoju nie... tzn na luzie...moge dodawać gazu i nic nie wyje...

 

 

a co gorsze... jadę gra się muza...dośc głośno... i nagle jak by jakieś wycie ale mówie zdaje mi....zgasiłem radio a tu :shock: z tyłu... z prawej strony gdzieś.. raz sie nasilało raz nie... wróciłem...koc... i z tyłu pod auto leżąc na ziemi..silnik chodzi i słucham i lipa nic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koła to sie dokręca na ziemi, po co sobie ręczny (ktory w bmw nie nalezy do udanych) "męczyć" ale czy to ma jakis związek.... mało prawdopodobne

 

jesli na postoju nic nie slychac to do sprawdzenia całe przeniesienie napedu, łącznik, podpory, krzyżak, dyfer, półosie, łożyska, tuleje, skrzynia i pewnie jeszcze mozna dopisać drugie tyle ;)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps puzonn spytam.. pamiętasz jak kiedyś mówiłem o tym,że coś strzeliło i podczas dodawania gazu słychać buczenie? tzn na 4,5,6 biegu? i dodam będąc pod autem słychać brzęczenie wydechu... i jedna osoba co robi bmw osłuchała mi to... i powiedziała..że silnik strasznie głosno pracuje po zdjęciu tej metalowej osłony na dole w okolicy puszki katalizatora...dodam mam jeszcze ori i mówi ze według niej ... kat się posypał.. i to co w nim lata wpada w wibracje i brzęczy układ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koła to sie dokręca na ziemi, po co sobie ręczny (ktory w bmw nie nalezy do udanych) "męczyć" ale czy to ma jakis związek.... mało prawdopodobne

 

jesli na postoju nic nie slychac to do sprawdzenia całe przeniesienie napedu, łącznik, podpory, krzyżak, dyfer, półosie, łożyska, tuleje, skrzynia i pewnie jeszcze mozna dopisać drugie tyle ;)

 

No prawdopodobne o tyle, że akurat w tym momencie strzeliła mu tarcza kotwiczna i któraś ze szczęk sobie robi różne jaja typu ocieranie się o piastę, wnętrze tarczobębna itp...

 

Ale nie ma co dramatyzować, może po prostu dyfer się kończy, co ma często miejsce w wyeksploatowanych BMW.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps puzonn spytam.. pamiętasz jak kiedyś mówiłem o tym,że coś strzeliło i podczas dodawania gazu słychać buczenie? tzn na 4,5,6 biegu? i dodam będąc pod autem słychać brzęczenie wydechu... i jedna osoba co robi bmw osłuchała mi to... i powiedziała..że silnik strasznie głosno pracuje po zdjęciu tej metalowej osłony na dole w okolicy puszki katalizatora...dodam mam jeszcze ori i mówi ze według niej ... kat się posypał.. i to co w nim lata wpada w wibracje i brzęczy układ
chyba kazdy to pamieta hehe ;)

 

kilka miesiecy temu twierdziłes ze masz 220tys przelotu, przy tym przebiegu bmw wyglada i jezdzi jak nowe, co innego kręcone, wtedy to moze byc i 350+ a wtedy kat, dyfef i inne elementy mogą pomału sie odzywać.... olej w dyferencjale zmieniałes ?

 

w mojej, jak i wielu innych dieslach eu4 widziałem fabryczny łącznik elastyczny wydechu przy przelotach ponad 250+ i nic złego tam sie nie dzieje, a kto wie czy te które ja widziałem nie są krecone hehe

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mam pytanie można sprawdzić czy jest olej w dyfrze i jaki kolor ma tzn od strony tłumnika tutaj na samym tyle widzę w dyfrze na klucz imbus śrubę jedną... czy ją mozna odkręcić? nie spowoduje to potem wycieków?

Tak odkręć tą śrubę na dole, dyfer jest tak skonstruowany że nic nie wyleci. Użyj google czasem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.