Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No , klapki to mus !

 

Nikt napewno tego nie czyścił , nie wiem jak można tak olać ten temat .

 

Zawieszenie na razie obniżam , spisuje to w tym roku na 17" a w przyszłym na 18" ;)

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

  • 5 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Po wszystkich perturbacjach życiowych i całej reszcie sytuacji zaczynamy KAMPANIE "LIPCOWĄ"

 

Co mam na myśli? A no do lipca mamy zamiar zbudować silnik , i całą otoczkę performance.

 

Zaczynamy od silnika . Plan wiadomo, okolice 250 koni i 480-500 nm. Dla mnie idealna moc jak na dejli e87 .

 

Chce doprowadzić go do 100% sprawności , wszystkie filtry, uszczelki pokrywy zaworów .

 

Co trzeba zrobić, żeby osiągnąć taką moc?

 

Chce zrobić tak :

1. Turbo GT2056v (525d 177km)

2. IC duży FMIC

3. Wydech (mam Downpipe ale będzie trzeba go przerobić )

4. Program (wiadomo, TC Performance )

5. Wtryski 535d (żeby było czym podlać )

 

Czy jest szansa tych 250 koni? Wydaje mi się ,że tak . Jeżeli nie wyjdzie, to załadujemy gtb2260 .

 

 

Macie jakieś pomysły ciekawe? Co zrobić żeby osiagnać zamierzony cel? Ma być mocno, w trakcie budowy silnika będzie robiony samochód z zewnątrz. Ciągle szukam zderzaka mpakiet e82 na front, lakieruejmy wszystko , około czerwca będzie wypolerowana cała buda.

 

W między czasie samochód chciałbym oddać do Musk Customs na ogarnięcie w 100% zawieszenia , wycięcie tylnych nadkoli , spasowanie samochodu na 18" BBS albo 19" (to jeszcze zobaczymy .. )

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

  • 1 rok później...
Opublikowano (edytowane)

Mam kilka pytań.

 

1. Jaki i ile płynu chłodniczego potrzebuję do całkowitej wymiany płyny chłodzącego ?

2. Znacie kogoś, kto jest w stanie utwardzić amortyzatory i je zregenerować? Jeden wkład w gwincie mi wylał i nie wiem, czy zamawiać kolejny zestaw, czy regenerować.

Edytowane przez freakishear

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano

widze ze jestes mistrzem opowiesci.....

a roboty zero..... ale coz :) owocnego pisania :)

Opublikowano
Nie każdy 'sra' kasą,żeby wszystko na raz naprawić/ przerobić lub zbudować. Mam masę gratów , na 7 grudnia jestem umówiony na wymianę wtryskiwaczy , turbo zamontuję w ciągu tygodnia, termostaty już przyszły z czescidobmw.pl , masa uszczelek itp.

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano

Pierwsze paczki są już na miejscu .

 

Wielkie podziękowania dla czescidobmw.pl za szybkie i fachowe podejście! Aktualnie kompletuje kolejne zamówienie od nich.

 

A ,żeby nie być gołosłownym :

 

1.Zregenerowane Turbo GT1752v. Uszczelka pod spływem wymieniona już, śruby od króćca spływowego wymienione (ori były straszne , a ja lubię takie detale)

6MHj7fdq.JPG

 

 

2. 4 Wtryskiwacze 0445110 216 po regeneracji , sprawdzone na stole BOSCH. Jeden wtryskiwacz miał już spore odchyłki, samochód ma ponad 350 tysięcy, nie chciałem oszczędzać i wymieniać po sztuce.

fNyJx0KM.JPG

 

3. Paczka od czescidobmw.pl

Lista części :

1 07119904517 ŚRUBA Z PODKŁADKĄ 1

2 07119905041 PIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY 2

3 07119905528 ŚRUBA Z PODKŁADKĄ 3

4 11122247705 ZAŚLEPKA 3

5 11422246091 USZCZELKA 1

6 11427795048 O-RING 1

7 11532248435 O-RING 1

8 11627789015 NAKRĘTKA 8

9 11627795266 USZCZELKA 1

10 171.480/ELR USZCZELKA KOLEKTORA WYD. BMW 2

11 TE 1 70 MAH TERMOSTAT EGR 11717787870 1

12 TI 234 88/BET TERMOSTAT GŁÓWNY 11517805811 1

 

adDGvlFu.JPG

 

 

Oprócz tego , mam jeszcze w domu sterownik świec żarowych, 4 nowe świece żarowe BMW , nowy pasek osprzętu , nowy pasek pompy wspomagania, nowy napinacz paska osprzętu, nowa rolka prowadząca paska osprzętu .

 

Niedługo , ciąg dalszy :)

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To się zobaczy czy się je regeneruje jak kolega zapakuje wtryski do auta i odpali.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No ja jestem za używkami jak nie stać na nowe lub szkoda kasy, bo ceny to przegięcie. Sam też nie regenerowałem i to w silniku M47N, gdzie ludzie piszą, że jakoś to wychodzi. Zrezygnowałem po tym, gdy znajomy miesiąc wcześniej regenerował wtryski do Forda, Zapłacił ponad 2000zł za regeneracje i pochodziły tydzień. Po tygodniu oddał na reklamacje i się zaczęły problemy. Koleś nie uznał reklamacji twierdząc że to wina brudnego układu paliwowego, który zapchał wtryski. Po dwóch tygodniach przepychanek, kolega odzyskał poprawione wtryski, ale i tak nie chodziło to jak wcześniej. Sprzedał auto i kupił benzynę:)
Opublikowano

Nie rozumiem, po co te uszczypliwości ..

 

#1.Termostaty wymienione, wszystko wróciło do normy jeżeli chodzi o dogrzewanie się silnika / wnętrza, po wymianie termostatów spalanie spadło o ok 1,5 litra na 100km.

 

#2.Turbo wymienione, tutaj niestety jest ciągle problem. Zmiana z Mitsubishi na Garreta GT1752v , turbina po odpaleniu pracuje ładnie, po krótkiej jeździe działa w porządku, po pewnym czasie (silnik osiąga odpowiednią temperaturę) turbina zaczyna świszczeć, moc spada odczuwalnie. Czy to wina softu? Program był robiony jeszcze na Mitsu.

 

#3.Wymienione wtryskiwacze . Jest w końcu idealnie! Nie zdawałem sobie sprawy, że uszkodzony wtryskiwacz może tak psuć pracę silnika. To jest przepaść.

 

Kontynuujemy naprawy(plany):

1.Wymiana koła dwumasowego+sprzęgła . Szukam serwisu w Warszawie/okolicach który podejmie się wymiany .

2.Wymiana pasków osprzętu + rolki , paski były w stanie dobrym, ale podczas wymiany termostatów płyn spłynął mi na pasek i zaczął piszczeć, co nie jest do przyjęcia w BMW.

3.Wymiana tylnych tulei pływających Lemforder (czy lepiej coś innego ? )

4.Zaślepienie EGR+ wywalenie chłodnicy EGR.

5.Wymiana łączników stabilizatora przód.

6.Montaż zegarów Boost + Temperatura wody . Nie ma siły , samochód za kupę kasy , a nie ma takiej podstawy :/

 

Na wymianę wszystkiego daję sobie czas do połowy stycznia . Szukam serwisu który podjąłby się tych napraw.

 

Pozdrawiam, Mateusz

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano

Kontynuacja napraw:

 

 

Kolejna paczka od czescidobmw.pl (kolejna już w przygotowaniu ; ) )

 

#1. Pasek osprzętu oraz pompy wspomagania. Wybrałem markę Contitech. Powód bardzo prosty, moje doświadczenie z produktami tej marki jest bardzo dobre i nigdy nie miałem z nimi problemów.

 

2wO4RdU8.JPG

 

 

#2. Napinacz INA oraz rolka Ruville(a w środku rolka marki INA :) ). Podobnie jak z paskami. Produkty tej firmy znajdują się w wielu pudełkach bardziej znanych marek (choćby SKF, Ruville)

 

TKcdUZvk.JPG

 

 

#3. Tuleje pływające LEMFÖRDER (strona lewa oraz prawa ) Ori prawa tuleja mocno wybita, dlatego też nie ma co czekać i od razu wymiana obydwu tulei.

 

V0bBXIxj.JPG

 

Oprócz tych kilku części, kupiłem zaślepkę EGR , wyrzucam całkowicie chłodnicę EGR.

 

#4. Zalepiony EGR.

 

Fk0iIDdn.JPG

dsMHnVOB.JPG

 

 

Co do dalszych planów. Auta w poniedziałek ląduje w TC Performance. Oni będą dalej walczyć z programem i całym układem doładowania. Jeżeli nie uda się wystroić auta na tej turbosprężarce , to zapewne będziemy szukać seryjnego turbo Mitsubishi od e87 120d m47 i zrobimy z niego hybrydę. Wtedy , na potrzeby lepszej wydajności zostanie wymieniony IC na dużo wydajniejszy . Aktualnie już na czasie mi mocno nie zależy, ważne aby mechanicznie był doprowadzony do ideału.

 

Peace,

Mateusz

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano (edytowane)

Ciąg dalszy napraw.

 

Auto było dziś na hamowni u chłopaków z TC Performance . Bardzo profi podejście do sprawy . Był ciągły problem z doładowaniem , wcześniej był program robiony na turbo Mitsubishi , teraz jest GT1752v. Wynik jaki został osiągnięty to 198,3km i 442,2 nm . Na razie mi to wystarczy . Niestety , w pewnym momencie zaczęło się robić ciepło w dolocie, dlatego jak najszybciej musi nastąpić montaż większego ic .

Wykres:

8m0wYx07.JPG

Moje brzydkie i obdrapane BMW :D tak,żyje i jeździ XD

8aiBtrFT.JPG

Spokojnie , nerki były na szybko malowane, i tak muszę w cholerę wywalić ten zderzak, bo jest tak brzydki i sfatygowany przez to niskie zawieszenie, że szok.

 

Plan na najbliższe dni:

 

1.Wymiana pasków , rolek itp ( zdjęcia części w poprzednim poście )

2.Wyrzucenie EGR + chłodnicy EGR .

3.Wymiana tylnich tulei pływających .

 

Małymi kroczkami doprowadzam moje auto do stanu idealnego jeżeli chodzi o mechanikę .

 

Ciagle walczę z największa bolączka , czyli świszczącym turbo . Przy delikatnym przyspieszaniu jest dobrze i cicho , a jak tylko mocniej ja przycisne to zaczyna swiszczec . Może to być wina zmiennej geometrii ??

Edytowane przez freakishear

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano
Tak, bardzo po woli, ale do przodu. Będzie tylko lepiej. Muszę wybrać jakiś IC , bo z poprzednim FMIC to byłaby mega rzeźba, może ten FMIC dedykowany do 135i?

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano
mozesz wrzucic cos podobnego jak u mnie wkladasz icka z 335 przerabiasz koncówki i masz P&P
Opublikowano

Jak robisz rolke,paski i napinacz to dobrze by bylo zrobic pompe wody tez od contitecha.

Ma lepsza wydajnosc niz oryginal.

Sam mam taka u siebie a kosztuje tylko 199pln.

Jej numer to WPS3017.

Rolki INA i te rumunskie paski sa OK bo tez takie mam.

MADE IN PRL
Opublikowano

Ok , pomyśle nad ta pompa , koszt żaden , a może warto wymienić , szczególnie przy takim przebiegu .

 

Rozmawiałem na temat ic z 335 , jest większy ale podobno wydajność , wcale tak drastycznie nie wzrośnie .

 

Czy znacie firmie która może coś poradzić na świszczące turbo ? Podejrzewam , ze winowajca jest zmienna geometria , bo jak spokojnie przyspieszam to nie ma problemu , a jak mocno wciskam gaz , to zaczyna swiszczec :/ to tez musze poprawić , zaraz po sprzęgle .

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano

1752 to mała dmuchawka tak że wynik nie jest zły :D , ja mam w 118d przerobione na 1852 i wydmuchało 228KM , strasznie mała geometria w tej turbinie :(

Teraz czekam na wynik 123d , pewnie widziałeś stoi w TC :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

Ta czarna e82 to twoja ? Stała , stała , właśnie zastanawiałem się co tam za motor jest :)

 

No nie powiem , wynik mi się podoba , chociaż coś jeszcze pomyśle , żeby przekroczyć barierę 200 km :D

 

Aktualnie chce w końcu pojeździć , bo tyle czasu co to się nastało, to szkoda gadać . Kończę powoli mechanikę, i będę mógł zabrać się za doprowadzenie reszty do ładu , ale to opisze po ostatnich mechanicznych naprawach :)

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano
Ta czarna e82 to twoja ? Stała , stała , właśnie zastanawiałem się co tam za motor jest :)

 

No nie powiem , wynik mi się podoba , chociaż coś jeszcze pomyśle , żeby przekroczyć barierę 200 km :D

 

Aktualnie chce w końcu pojeździć , bo tyle czasu co to się nastało, to szkoda gadać . Kończę powoli mechanikę, i będę mógł zabrać się za doprowadzenie reszty do ładu , ale to opisze po ostatnich mechanicznych naprawach :)

 

123d wczoraj wieczorem było 290KM :) , 200 na spoko tylko że hybyda ja mam zrobioną 1852 ale z 1749 , u ciebie same koło kompresji i będzie 200+ , chyba że mitsu jest większy ?

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

Mitsu podobno jest słabe do wykręcenia jakiś większych km/nm. Bo na początku zrobiliśmy 188 km i 404 nm, ale dałem zielone światło do kręcenia fulla co da się :D

 

Wyszło jak wyszło, za ciepło już było, większy IC i może wskoczy te kilka koni więcej , ostatecznie wpadnie hybryda , ale to już jak skończę to co najważniejsze .

 

No, no, 290 koni to jest sporo mocy jak na takie auto, Ty masz tam hybrydy włożone, tak?

 

Przede mną robili e92 330d z turbosprężarkami z 335d po hybrydzie u Peruna i wyszło 408 koni i ponad 800 nm , to już kawał mocy :D

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.