Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Czyli ogólnie , to jego koniec , biorąc pod uwagę moje doświadczenie z dpf w grupie psa. Czyli to może i lepiej , będę się musiał zmobilizować do założenia downpipe.

 

Cypisek, ty masz dp, rm? Warto to kupić ??

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano
tak mam taki wlasnie dp od rm.... czy warto... jak smrod ci nie przeszkadza to warto. ale wsadzasz u wulkanizatora bombe do zakladania opon... od tyłu robisz strzał.... wiekszość sadzy i popiołu wypadnie... robisz tak ze 2-3 razy..... pozniej srodek do mycia kominków + myjka cisnieniowa.... mycie przod tył przod tył.... płukanie..... koniecznie trzeba wysuszyc.... (np opalarką) skladasz i dpf jak nowy. jesli planujesz mody ponad 220KM mocy to niestety ale trzeba go wyjąc bo wtryski go zapchaja...
Opublikowano

Tak , mam plany na ponad 220, gt2056, duży ic , wtryski.

 

Ale czy dp od rm pasuje dobrze ? Jak go zamontuje , to muszę coś komputerowo wyłączać od razu , czy mogę tak jeździć przez jakiś czas ?

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano
jak inne turbo chcesz to ten downpipe juz nie bedzie pasowal.. trzeba na nowo to zbudowac... okresl co kiedy chcesz robic i wtedy kombinuj ze zmianami te turbo i ja bede zakladal.. ale ono ma inne mocowanie z wydechem niz seryjne.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

 

Czas na małą aktualizację :

 

Zamówiony został pełen gwint ISC n1 street.

 

Niestety przyjdzie na niego poczekać trochę bo płynie z USA..

 

Dalej mam problem z dpf i kręcącym się silnikiem do 3 tys (po wyżej tej wartości silnik nie ma siły, nie ciągnie itp... inpa pokazuje jakieś błędy po ich wykasowaniu wszystko wraca do normy na max 5 km później znów sypie błędami i blokadami).

 

Przy okazji gwintu wymieniam wszystkie gumy w wahaczach na ori bmw, stabilizatory na te z wersji 335i, zaklepuje nadkola.

 

Muszę się zdecydować na Downpipe , i IC , żeby pojechać na program. I przeturlać się do przyszłego sezonu. tylko czy ktoś montował ostatnio ten dp od rm motors? Czy jest p&p ?

 

Szukam zderzaka przedniego od e82 mpakiet, byle jaki kolor, ważne,żeby w jak najlepszym stanie , może ktoś coś wie?

 

Zamówione dystanse ,żeby to ładnie na razie spasować , na przyszły rok i tak zmiana rolki na coś większego , zapewne 18 od 3sdm albo Oz superleggera albo coś, co wpadnie innego do głowy :P

 

Ogólnie Od teraz robię wszystko , aby samochód załapał się do Raceism.com , co wiąże się z dużymi kosztami ale taki był plan od początku tego samochodu, żeby był bardzo mocno dopracowany i dopieszczony. Lepiej niż z fabryki :))

 

 

PS. Czy ktoś ma książkę w pdf Sam naprawiam bmw 1? Albo wie jak zdemotnować lampy przód?

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano

No liczę na jakieś 15 tys.

 

Całe szczęście to nie są pieniądze które trzeba wydać od razu :)) A sukcesywnie.

 

Dużo zrobię sam, jedynie co to lakierowanie / obklejanie (bo jest plan na biały lakier i czarny dach, to może oddam go do oklejenia ).

 

PS. To ktoś wie, jak z tymi lampami? Bo nie chce mi się szczerze całego przodu rozkładać, jeżeli nie ma takiej potrzeby.

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jka gwint sciagasz usa to mogels cambery i rozporki usztywniajacae pod podloge wziasc maja tam teg mnustwo i tanio,no i najwaznjesze kola :cool2:

Tutaj chlopaki z nad wielekiej wody zalatwiaja Best preformance z odpowiednija marza :norty:

Takze Cypis 20 tys to na dobre kola zeby pokazc siew odpowiedniej gazecie czy portalu :norty:

Opublikowano

Spokojnie, to moje pierwsze auto i pierwsze modyfikacje w tym stylu :) Tak naprawdę , w stylu stance itp wcale jakoś mega drogo to nie wychodzi, wystarczy fajna baza (mamy, niespotykana, nikt jeszcze aż tak nisko i w tym stylu tego sensownie nie zrobił) , ori graty , i czystość modyfikacji.

 

Więc koła za 20 tysięcy to gruba przesada :)) Spokojnie można kupić 3sdm za 4,5 tysiąca i też będę fajnie . Może i kiedyś , jak kupię drugi samochód do 'zabawy' to i wpadną takie koła za tyle pieniędzy.

 

Krzysiek, Masz jakieś namiary / strony na ludzi którzy takie graty ściągają? Bo nigdy nic nie wiadomo, a może akurat bym wziął kilka fruktów.

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano
Opublikowano
od diabla stęsowych jedynek.... tu masz jedna z bardziej popularnych...

http://www.stanceworks.com/2012/11/heinous-crime-to-the-enthusiast-tony-lins-e87-1-series-5-door-hatchback/

Kurcze , dla mnie te wystające koła za cholerę nie pasują do 1er :duh: , w/g mnie jedynka w takim setupie traci cały urok :oops:

Ale to tylko moje odczucia :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

Fakt, mega wystające koła to zło, i rzadko kiedy dobrze wyglądają.

 

Ja mam trochę inną wizję , i u mnie może być maksymalnie tak : http://i.imgur.com/hemZw7Y.jpg

 

Z podobnym naciągiem itp, to jednak ciągle tylko 1er, do codziennej jazdy, więc jakiś mega walców założyć nie mogę...

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano

Panowie. Szybka akcja. Świecą się kontrolki DSC, ABS i Ostrzeżenie.

 

Kod błędu :

 

0x49f2 Botschaft (wheel_speed , 0xCE)

 

 

Ktoś coś wie na ten temat? Potrzebuję szybkiej odpowiedzi ...

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano

Kupię Downpipe do m47n2 , pod seryjne turbo.. Ktoś coś? Może komuś zalega albo ma używkę i chce sprzedać? Musi być P&P .

 

Podbramkowa sytuacja mnie zmusza do szybkich modyfikacji/ naprawy wszystkich bolączek (czyli kontrolek abs, dpf i przekaźnika świec żarowych)

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Czas na małe odświeżenie tematu.

 

Wykonany kompletny przegląd, zostało do wymiany kilka części , jak filtr odmy, przekaźnik świec żarowych , ale na to przyjdzie czas w przyszłym tygodniu.

 

Zamontowałem w zeszłą sobotę kompletne zawieszenie gwintowane ISC - pełna profeska, geometria jeszcze nie zrobiona, wysokości jako tako ogarnięte, zamówione dystanse na tył Eibacha , co by można koła trochę wypchnąć. W tą sobotę będziemy jeszcze kręcić gwintem w dół, żeby to ładnie siedziało.

 

Wczoraj zamontowany Downpipe od RM motors- zabawy co nie miara ze średnicami na lini wydech - dp.. Ale udało się , jeszcze będzie trzeba to trochę usprawnić, i będzie bardzo dobrze.

 

 

Potrzebuję waszej pomocy. Widać ,że rzadko poprzedni właściciel zaglądał pod osłony pod podwoziem, i wszystkie śrubki, spinki mam skorodowane, chcę to doporwadzić do 100 % serii i ideału. Macie pomysł jak to zrobić, co wymienić? Gdzie mogę takie spinki kupić/ zamówić, i wszystkie wymienić.

 

Zdjęcia wrzucę jakoś koło soboty/ niedzieli, bo teraz mam mnóstwo zajęć, z przygotowaniami do Japfestu 2015..

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Opublikowano (edytowane)

Założone zawieszenie ISC N1 Street

 

http://images77.fotosik.pl/8/fb1c6c7d74450a9emed.jpg

http://images78.fotosik.pl/8/3355f701dbe172dcmed.jpg

 

Jest na razie jako tako obniżone, niedługo jadę na geometrię, ale przed tym muszę założyć dystanse na koła , bo na ten sezon rolka zostaje.

 

Zdjęcia lepsze zrobi się niedługo :)

 

Muszę uporać się teraz z problemami silnika, zamontować IC , może wtryski wymienić na 535d i ruszyć na program.

 

Ciągle szukam pomocy z problemami ABS...

Edytowane przez freakishear

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

No więc i mały update!

 

Byłem na grupowym kodowaniu w W-wie, gdzie spotkałem się z Arturem aka dziqsek , zaktualizowaliśmy wszystko, wgraliśmy jakieś "bajery" no i ... hehe :) Mały dodatek .

 

Oprócz tego, zająłem się sprawami ważnymi z samochodem, trochę przygotowując go już do zimy. Zlokalizowałem problem ABS (wielkie dzięki HyperTech Racing ) i kupiony czujnik ABS tylny prawy.

 

 

 

Wyczyściłem EGR (wyłączony, ale jeszcze nie zaślepiony )

(na zdjęciu widok jaki zastałem po wyciągnięciu EGR z samochodu) :evil: :mad2: :duh:

http://images67.fotosik.pl/1191/598448ea8a37a8e7med.jpg

 

Przymierzyłem IC , będzie z tego niezły custom i sporo roboty, ale dam radę, zdjęcie :

http://images70.fotosik.pl/1189/459738699d67711bmed.jpg

 

 

Wymyłem i wysprzątałem samochód, niedługo kolejne modyfikacje. A oto lista planów do końca roku(mam nadzieję ,że uda się! Trzymać kciuki :oops: ):

1. Obklejenie listew w środku na carbon 4d

2. Obklejenie szyb (przód+tył na ten sam odcień , 25% )

3. Montaż dystansów przód + tył

4. Odmalowanie felg , które przed zimą dostaną komplet nowych opon zimowych i zostaną zestawem zimowym

5. Wymiana termostatu głównego

6. Wymiana płynu hamulcowego

7. Wymiana płynu chłodniczego (jaki polecacie ? ) :?: :?:

8. Wymiana tarcz+klocków przód + czujniki (jakie polecacie klocki , chodzi o to, aby nie pyliły , bo teraz mam fatalne, i strasznie brudzą felgi )

9. Wymiana klocków tył + czujniki

10. Paski + rolki

11. Pióra przód+tył

12. Akumulator

13. Wymiana sterownika świec żarowych (mam , ale nie mam kiedy wymieć :( )

14. Usunięcie klapek w kolektorze .

 

To na razie na tyle , jak widać sporo jest do zrobienia, ale nie wszystko jest mega pilne, ale to taka lista która uzbierała się przez rok odkąd posiadam samochód .

 

Wiem, mojej 1er daleko do ideału, ale małymi kroczkami podążam ku wyznaczonemu celowi , czyli doprowadzeniu auta do 100% ideału, oraz dodatkowo ulepszać wiele rzeczy :)

 

Pozdrawiam, Mateusz :)

Edytowane przez freakishear

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.