Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam, musze prawdopodobnie wymienić taśme kierownicy (kiera sport M) pyt. czy jak kupie zwijak to wśrodku są juz te wszystkie przewody ,zwijak uzywany bo nie znalazłem nowego na bmw store, natomiast znalazłem same przewody pod poduszke czy wystarczy jak kupie je same? Edytowane przez rafixxxs
Opublikowano
Witam, musze prawdopodobnie wymienić taśme kierownicy (kiera sport M) pyt. czy jak kupie zwijak to wśrodku są juz te wszystkie przewody ,zwijak uzywany bo nie znalazłem nowego na bmw store, natomiast znalazłem same przewody pod poduszke czy wystarczy jak kupie je same?

 

Same przewody łączą tylko zwijak z poduszką. Może najpierw zdejmij poduszkę, porozpinaj wtyczki i obmierz omomierzem wartości rezystancji. Może tylko coś nie kontaktuje i wystarczy podoginać piny ?

Opublikowano
a jak to nie pomoże to co mam kupić ? którą część? bo juz mnie wkurza ta kontrolka.. dzieki za odp.

 

Ew. musisz kupić tą część która odpowiada za zwiększoną oporność. Skąd jesteś ?

Opublikowano
a co może dawać większą oporność? (wyszków)

 

Typowałbym kabelki. Jak chcesz to wpadnij do Sulejówka - zmieniałem kierownicę na podgrzewaną, więc jakby co mam i kabelki i zwijak na podmiankę.

Opublikowano

Błąd poduszki nie gaśnie nawet na chwilę po skasowaniu błędu??

 

Ja jak miałem uszkodzoną taśmę to po skasowaniu błędu zapalała się dopiero po wykonaniu ostrych ruchów kierownicą (w pełnym zakresie). Na początku nawet potrafiłem jeździć kilka dni bez błędu. W ostatnich dniach żywota nie dało rady nawet z podwórka wyjechać bez błędu. Taśmę kupiłem przez allegro. Jeden plus miałem blisko do sprzedającego, więc od razu zamontowali mi ją na miejscu. jak na razie spokój do dzisiaj :cool2:

 

Poszukiwałem tej części w Aso, ale nie mogłem znaleźć. Raczej nie jest dostępna. Zostaje tylko rynek wtórny

Opublikowano
po skasowaniu mam spokój na pare dni i wraca z powrotem ,no to chyba musze poszukac na allegro jakiejś tasmy niestety bedzie to używka niewiadomo w jakim stanie
Opublikowano

powiedzcie proszę czy jest różnica w taśmie dla kiery z multifukncją i bez? tak samo przed fl i po fl?

mam podobny problem, po skasowaniu błędu jeżdżę z 2 tyg i powraca.

Opublikowano
niewiem czy jest róznica ale patrzyłem po aukcjach to jest opisane ..zwijak z multifunkcją i bez, po lifcie lub bez...na kompie wyskakuje mi błąd za duża rezystancja pod.kierowcy
Opublikowano
Mi się wydaje że nie ma różnicy czy to przed liftem czy po lifcie czy z multi czy bez. Myślę że wszystkie są na jedno kopyto, ale nie jestem pewien na 100%
Opublikowano
kupiłem uzywany zwijak tylko niewiem czy sam sie za to brać czy nie bo itak trzeba bedzie skasować błąd poduszki ,w necie nie znalazłem opisu wymiany
Opublikowano
Kiedyś był filmik jak zdemontować zawijak. Musisz głębiej poszukać na necie. Jak bym znalazł filmik to podrzucę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.