Skocz do zawartości

320i-instalacja gazowa do oceny


bartek5218

Rekomendowane odpowiedzi

Witam otóż pewien użytkownik podpowiedział mi abym spytał sie na forum co trzeba zmienić w mojej instalacji gazowej jeśli w ogole coś trzeba?

Bo mam problem z mocą samochodu, auto fabrycznie ma 170KM na gazie ma tylko 144, a na benzynce 154, czym to jest spowodowane nie mam pojecia, wyniki z hamowni: zdjecie nr 1benzyna, nr 2 gaz.

http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/galeria/4807921/1#zdj3

http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/galeria/4807921/2#zdj4

A tutaj moja instalacja:

-AC STAG 300-6 Isa 2
-zbiornik tor 630/220 55
-wielozawór tom 220/01
-trójnik wodny 20x15x20 alu
-zawór TAK MAx 

Czy cos w tej instalacji jest do poprawki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M54 bardzo rzadko trzymają serię, 154KM to nie jest zły wynik.

 

Wtryskiwacze HANA masz najsłabsze jakie są. Na jakim ciśnieniu gazu pracują? Może wtryskiwacze zapętlają i brakuje paliwa...

 

Poza tym instalację pod ten silnik trzeba umieć wystroić. Rzadko kto potrafi to zrobić dobrze, a większość gazowników nawet nie tyka korekcji po obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo mam problem z mocą samochodu, auto fabrycznie ma 170KM na gazie ma tylko 144, a na benzynce 154, czym to jest spowodowane nie mam pojecia,

 

Zrób porzadek z benzyną odzyskaj moc fabryczną.Te silniki gdy są "zdrowe" ładnie trzymaja moc.

Wtedy będzie też moc na gazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz

przy remoncie silnika.

Czemu był robiony remont i co było robione ? może tu będzie klucz to twojego problemu ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Remont był robiony bo samochód bral olej, nie chodził na wszystkich garach. Przyczyną były uszkodzone pierścienie na tłokach, oczywisćie przy wymianie była splanowana głowica,wymienione uszczelki,filtry. Vanosy nie były regenerowane i tu może być problem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie napalaj sie że moc bedzia taka sama na benzynie jak na gazie bo tak nie jest 5-10 procent mniej na gazie będzie

Mała ilośc rumaków może być spowodowana prozaiczna usterką słabą pompa paliwa zobacz jakie ciśnienie ci daje

A na gazie to tez może byc zła regulacja problem może być wielowątkowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ty powiesz? Ja mam na gazie 2 konie więcej :)

 

Zdecydowanie trzeba zacząć od vanosów, bo one bardzo często umierają w M54. Poza tym ważne jest, żeby wymienić łańcuchy rozrządów, bo zapewne są mega porozciągane. Tylko nie pakować zamienników, bo rozciągają się dosłownie po 5000km :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.