Skocz do zawartości

bartek5218

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320i

Osiągnięcia bartek5218

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Remont był robiony bo samochód bral olej, nie chodził na wszystkich garach. Przyczyną były uszkodzone pierścienie na tłokach, oczywisćie przy wymianie była splanowana głowica,wymienione uszczelki,filtry. Vanosy nie były regenerowane i tu może być problem.
  2. Mój reduktor to KME red 1 silver, wtryski hana czarne
  3. Była robiona konkretna regulacji przy remoncie silnika.
  4. Witam otóż pewien użytkownik podpowiedział mi abym spytał sie na forum co trzeba zmienić w mojej instalacji gazowej jeśli w ogole coś trzeba? Bo mam problem z mocą samochodu, auto fabrycznie ma 170KM na gazie ma tylko 144, a na benzynce 154, czym to jest spowodowane nie mam pojecia, wyniki z hamowni: zdjecie nr 1benzyna, nr 2 gaz. http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/galeria/4807921/1#zdj3 http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/galeria/4807921/2#zdj4 A tutaj moja instalacja: -AC STAG 300-6 Isa 2 -zbiornik tor 630/220 55 -wielozawór tom 220/01 -trójnik wodny 20x15x20 alu -zawór TAK MAx Czy cos w tej instalacji jest do poprawki?
  5. Poprostu tragedia, gaz do przerobienia ok, kompersja na cylindrach jest dobra, przed remontem silnika co prawda rózniła sie na 2 cylindrach ale spowodowane bylo to walniętymi pierścieniami, dobrze mówisz najprawdopodobniej problem jest z vanosem bo ostatnio przy podłączeniu komputera był błąd własnie z vanosem jednak nie pamietam co to dokładnie było:(. Odnosnie gazu wlasnie konsultowałem sie z kilkoma osobami którzy jeździli do tego warsztatu zakładać gaz no i wszystko im bardzo dobrze śmiga ,gaz był dobrze założony. Teraz będę starał sie ponaprawiać te wszystkie błędy
  6. Ponadto bylem na hamowni, bo czułem ze samochód nie chce jechać i oto wyniki: Zdjęcie nr 1 benzyna, nr 2 gaz. :( http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/galeria/4807921/1#zdj3 http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/galeria/4807921/2#zdj4 Na hamowni mówiono mi ze to juz 14 letni samochód no i poprostu tak to bywa w starszych samochodach, ale ja poprostu nie chcę w to wierzyć i chcę samochodzik zrobic tak zeby było jak na "papierku"170KM, ale nie wiem czy sie uda bo nikt nie ma pojecia dlaczego jest taki spadek mocy, momentu również.
  7. Kupiłem za 17.5, to bylo dokladnie rok temu.
  8. Na luzie tak samo gasł, a gdy przelączyłem na ben nie bylo wcale kłopotu.
  9. Wiesz ja nie jestem za bardzo ogarniety w tych sprawach, nie wiem jaki mam kolektor, gazownik który poprawiał mówił że nie powinno sie zdjac kolektor, wiem ze poprawiał wtryski bo mówil że były źle zamontowane (za daleko? od czego to nie wiem- prosze mnie poprawic ) A problemem było nierówna praca silnika, no nie dało sie jechac tym z kazdym spadkiem obrotów samochód gasł, przy skręcie kierownicą gasł, trzeba bylo caly czas utrzymywac wyższe obroty. Własnie wydaje mi się ze z samochodem bylo wszystko ok na benzynce cichutko i równo, lepiej tez jechał dopiero po założeniu gazu wszystko sie zepsuło,za co sam niestety jestem odpowiedzialny:/
  10. No niestety trafilem do pewnej firmy w Siedlcach, gaz był zakładany bez zdejmowania kolektora i do tego wtryski były źle założone. Dostalem gwarancje od nich na ta instalacje jednak po kilku wizytach i "strojeniach" straciłem cierpliwość i wybrałem sie do innego warsztatu w którym wszystko poprawili . Ale niestety mechanik powiedział ze przez to zakładanie gazu mogla byc ta awaria silnika.
  11. Zapomnialem dodać że wiem ze jest to auto 14 letnie i takie rzeczy jak problemy z zawieszeniem to normalna rzecz tak samo jak w kazdym innym samochodzie na naszych drogach:). Chyba coś zle zrozumialeś, cieszy mnie to ze jestem w posiadaniu takiego samochodu:) a nie o martwienie sie opieniadze zwiazane z eksploatacja auta. Aha jeszcze mam do ciebie pytanie po czym wnioskujesz że nie utrzymuje auta w dobrym stanie ?
  12. Problem w tym ze pochłąnał już połowę wartości samochodu i nie mam pojęcia czy jeszcze tyle nie pochłonie.Cieszy bardzo! tylko żeby wszystko było sprawne jak na samym początku a teraz to tylko ciągłe problemy:( na hamowni bylem to na gazie ma 143KM a na benzynce 153KM.
  13. bartek5218

    Bmw e46 coupe 2.2-pech?

    Witam jestem posiadaczem e46 coupe, kiedy ja kupowalem bylem poprostu szczęsliwy, niestety po jakims czasie samochód zamienił się w skarbonkę. Zaczęło sie od złego założenia gazu (mój błąd-niepotrzebnie zakładałem gaz) po licznych poprawkach i wydatkach było wszystko dobrze, po jakimś czasie samochód zaczął brać olej co skończyło sie na generalnym remoncie silnika((głowica,wszystkie uszczelki,filtry,pierścienie) oczywiście kolejny koszt, nastepnie doszły problemy z zawieszeniem począwszy od poduszek stabilizatora skończywszy na amortyzatorach, od niedawna coś zaczęło stukać, okazało sie ze maglownica jest do regeneracji badz wymiany, dodatkowo gdy byłem u mechanika podłączył komputer wyskoczył błąd z vanosem i grzałką sondy lambda. Dodatkowo samochód ładnie " ciągnał" ,teraz niestety ponizej 3000 obrotów nie chce wcale jechać(nie mam startu z większości samochodami). Z tego wszystkiego sam nie wiem co robić(sprzedać-jeśli tak to za pomóżcie mi wycenić,ile mógłbym za nią dostać?) Poniżej zdjęcia samochodziku. Rok 2001, przebieg 215000-zapewne cofany http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/galeria/4796152/5#zdj7
  14. Ok, bede bardzo wdzięczny :)
  15. Z katalizatorem wydaje mi sie ze jest wszystko ok,bo bylem na badaniu emisji spalin i badania wyszly jakby to był nowiutki samochód. Z przepływomierzem tez chyba nie jest zle skoro zaden bład nie wyskączył( chyba ze zdycha i bład sie nie pojawi), zostaje do sprawdzenia pompa i filtr. Zapomnialem dodac ze na hamowni powiedziano mi ze jest to juz starszy samochod (2001r) i to jest normalne w co nie chce mi sie wierzyc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.