Skocz do zawartości

BMW e60 550i WBANB51030CN20135 Bytom


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam zamiar ogladac ta sztuke. Co o niej myslicie?

Zna ktos ta firme co zakladany byl gaz?

 

nr vin: WBANB51030CN20135

 

http://www.otomoto.pl/bmw-550-b-bogata-opcja-pelny-m-pakiet-370km-C35776681.html

Data for vehicle identification number: WBANB51030CN20135

Model description: 550i

Market: Europa

Type: NB51

E-Code: E60

Chassis: Limousine

Steering: links

Doors: 4

Engine: N62B48O1 - 4,80l (270kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: automatisch

Body Color: Carbonschwarz Metallic (416)

Upholstery: Leder Nasca Schwarz (U6SW)

Production date: 19.09.2005

Assembled in: Dingolfing

 

 

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S473A

Armlehne vorne Armrest front

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S540A

Geschwindigkeitsregelung Cruise control

S548A

Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S563A

Lichtpaket Light package

S785A

Blinkleuchten weiss White direction indicator lights

S851A

Sprachversion deutsch Language version German

 

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S205A

Automatikgetriebe Automatic transmission

S217A

Aktivlenkung Active steering

S2NPA

BMW LM Rad M Doppelspeiche 135 BMW alloy wheel, M double spoke 135

S300A

Zentralverr. m. Diebstahlsicherg. Emergency spare wheel

S302A

Alarmanlage Alarm system

S320A

Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering

P337A

M Sportpaket M Sports package

S354A

Frontscheibe grün Grünkeil Green windscreen, green shade band

S415A

Sonnenschutzrollo hinten Sun-blind, rear

S416A

Sonnenschutzrollo hinten/seitlich Roller sun vizor, rear lateral

S423A

Fussmatten Velours Floor mats, velours

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S430A

Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip

S431A

Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S438A

Edelholzausführung Fine wood trim

S441A

Raucherpaket Smoker package

S453A

Klimatisierte Sitze vorne Climatised fornt seats

S455A

Aktivsitz für Fahrer/Beifahrer Active seat for driver and passenger

S456A

Komfortsitz mit Memory Comfort seat with memory

S502A

Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system

S508A

Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A

Xenon-Licht Xenon Light

S524A

Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights

S606A

Navigationssystem Business Navigation system Business

S676A

HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system

S698A

Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD

S704A

M Sportfahrwerk M Sports suspension

S710A

M Lederlenkrad M leather steering wheel

S715A

M Aerodynamikpaket M Aerodynamics package

S760A

Hochglanz Shadow-Line High gloss shadow line

S775A

Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite

L801A

Länderausführung Deutschland National Version Germany

S863A

Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A

Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S8SAA

Freischaltung Navigation länderspez. Navigation access request,country-spec.

S8SPA

Steuerung COP Control unit COP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zdjęcia średnio zachęcające - słabej jakości i poza pochwaleniem się wydechem dużo nie widać.

Brakuje mu alu M z fabrycznego pakietu, chyba, że na letnich są.

I ciekawe co było w nim robione - za telefon i pytać. Nie jest bezwypadkowy, może w tył dostał i dlatego wydech trzeba było przekładać ;)

Nie wspominając o przebiegu, ale chyba już jak cokowliek widze z zakresu 180 - 199 tyś to mnie spazmy biorą.

 

Wyposażenie niezłe i silnik też niczego sobie, ale takie spalanie to chyba z dziadkiem za kierownicą. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@madseason

przebieg Ciebie razi? Przecież to 550i a nie 530d. Wcale nie powiedziane że musi być od razu kręcony. Oczywiście nie wierzyłbym bym na słowo i sprawdzał historię w ASO (do kiedy i w jakich przebiegach był serwisowany).

Ponownie co do spalania to nie wiem co Ciebie razi? Myślisz że każdy kto ma V8 to musi pokazywać to na wszystkich światłach przy ruszaniu? Spalanie średnie nie wygląda na zaniżane (tak jak mówię - dużo zależy od stylu jazdy kierowcy).

 

 

@szukEER

Ciekawe ile czasu auto było użytkowane przez ostatniego właściciela i kiedy wymieniał wydech plus zderzak mkowy z tyłu (czy ma zdjęcia z wymiany etc).

Pełna lista pstryczków do siedzeń - to jest to co chciałbym mieć u siebie..

 

Podał nazwę fimry a nie instalacji gazowej. Zbrosławice raczej wróżą bezproblemową jazdę i porządny montaż.

 

Niby wyposażenie podane ale dlaczego brak VINu? tu bym już główkował.. Zdobądź vin - to taka rada na początek.

 

Wiesz jaki to silnik to podpytaj o bolączki. (chyba że się nie interesowałeś tym jeszcze.. jeśli tak to bardzo źle...)

Jak tam rurka? czy wymieniana? jak uszczelniacze / czy bierze olej (zdrowe N62/N62TU nie powinno brać oleju w ogóle [choć uszczelniacze siadają przy 200-200tkm przebiegu, a jest już blisko]).

Oczywiście na miejscu test uszczelniaczy jest łatwy do wykonania.. Ewentualnie możesz poprosić aby wykonał go właściciel i wysłał filmik (oczywiście nieprzerwany/niepocięty).

No i standard - jak skrzynia się zachowuje (gdy zimna i gdy się rozgrzeje)..

Ze zdjęć tego nie wywróżysz i musisz sam ruszyć się i obejrzeć autko.

 

Jak dla mnie cena jak za 05' nie wygląda na niską, więc może się okazać że warto się bliżej przyjrzeć temu egzemplarzowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Np. po to że jak startuje do Ciebie japoniec czy inne autko, to możesz sobie raz warknąć a on zaraz wyciska 7me poty. Oczywiście jeśli masz odpowiedni zapas mocy to po warknięciu jedziesz sobie swoim tempem i śmiejesz się od ucha do ucha widząc napalonego wariata w drugim aucie który ciśnie jak może (a może przeważnie niewiele)..

Niektórzy po prostu potrzebują mieć spokój duszy że jak im będzie kiedyś potrzeba mocy czy momentu to będą sobie ją/go mogli wykorzystać i nie oznacza wcale tego że jak mają dużo 'kuni' to muszą to pokazywać non stop każdemu. W życiu jest przeważnie odwrotnie - jeśli ktoś jest siebie i własnej wartości bardziej pewny tym mniej się napina i indyczy.

 

Właśnie zachowaniem piaskownicy będzie ciągłe 'warczenie' silnikiem.. Co prawda dźwięk po wejściu na obroty w V8 jest dla ucha miły, ale ulica to nie tor i chyba nie każdy jeszcze to zrozumiał. Dodatkowo E60 to nie auto na tor, więc jak ktoś ma aspiracje niezłej zabawy na torze to kupując 550i zrobił dużą pomyłkę. Bądźmy poważni..

 

 

tak niskim spalaniem?

powiedz mi tylko czy to sarkazm czy nie, bo jakoś nie mogę Ciebie wyczuć.. Czy podane w aukcji spalanie jest wg Ciebie zawyżone czy zaniżone??

 

 

@Marcin0602

miałeś kiedyś N62? Czy to tylko gadki wiejskiego filozofa (który w ..był i .. widział) typu - "Panie taki duży silnik to nigdy nie zejdzie poniżej 30tu"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jeśli już o spalaniu to moje 750i paliło max 16L/100 w mieście kielce a w drugim wierszu BC 13L/100 średnio, jazda bez wariactw bo taką foczką zwyczajnie nie wypada. Myślę że w porównaniu do osiągów spalanie :cool2:

http://www.editer.pl/fotka/e68c74556a6767692f8d6708d54a5c89_1.jpg

Żeby nie było że w d.. byłem i g.. widziałem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@320si

Ładna foczka.. Ja właśnie jestem na etapie czekania na model odpowiednio wyposażony i na sprzedaż w rozsądnej odległości i nienagannym stanie (oczywiście czarne 7er)..

 

moje słowa co do "bycia i widzenia" tyczyły się poniższego cytatu, które raczej jasno wskazują że kolega ma blade pojęcie o spalaniu tej jednostki..

"Pewnie podał spalanie najniższe jakie udało mu się uzyskać. Pamięta jakie to numerki bo dawno nie widział takiego spalania"

 

 

Jak widać nawet spalanie miejskie i to w trochę cięższym potworku nie musi oznaczać tragedii..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wiem bng co miałeś na myśli :wink: moja nie miała tylko zestawu multimedialnego dla tylnego rzędu siedzeń a tak to była tłusta jak Ja sam :mrgreen:

http://www.editer.pl/fotka/3ad94b7077c93b67c28f6c0d29a7c4e8_1.jpg

http://www.editer.pl/fotka/118c63872b1c133ebdc7be9195e1078d_1.jpg

http://www.editer.pl/fotka/dea280fe5c2bf5adbe2cb52c33a2b998_1.jpg

http://www.editer.pl/fotka/1d3b727f4a4f7159bb77993d53d2dee4_1.jpg

http://www.editer.pl/fotka/9c18708ae718a48afb8eef9fde2b2060_1.jpg

http://www.editer.pl/fotka/2c3026acb2ca64fdc5a17cbcc4679782_1.jpg

Sorki szukEER już się nie wcinam w Twój temat :silenced: ale pod awatarem napisałeś że szukasz e39 540i, też takową mam :8)

http://www.editer.pl/fotka/92d43f0898e905b78da2ea13679c8a35_1.jpg

http://www.editer.pl/fotka/fec9b1992896d111508db0d3a1ac0996_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

@bng

Przebieg mnie razi bo 90% samochodów na otomoto ma poniżej 200k, z czego pewnie 80% robione pod sprzedaż, dużo szukałem i dużo widziałem. Nie mówie, że ściema ale sprawdzić tak jak piszesz warto. Nawet nie po to żeby lepiej się poczuć, ale być świadomym co się ma.

 

Co do spalania, u mnie w 3.0 potrafi w jeździe miejskiej około 17 się kręcić, takiej dającej frajdę, bez kręcenia do czerwonego, ale jak zamulę po dziadkowemu też potrafię i 9 w trasie na wyświetlaczu pokazać. A fizyki nie oszukasz. Większy silnik pali więcej. Mi sprzedający moją obecną mówił, że będzie palić mniej niż moja poprzednia 520i. Myślałem, że padne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bng, nie wiem kim jesteś i mnie to nie obchodzi. Możesz nawet jeździć Caterpillarem i nic mi do tego. :lol: Patrząc przez pryzmat wydechu, który jest zamontowany to twoja wiejska filozofia o bujaniu się jak rezus po mieście i bycie szarą myszką wśród tłumu właśnie zostaje spalona. :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi o jakieś szaleństwa, ale o dosyć sprawne poruszanie się w ruchu miejskim. Trzeba jeszcze pamiętać, że mówimy o aucie z lpg. Nie miałem jeszcze samochodu o mocy 370KM, ale grubo ponad 200KM tak i nie mogłem się pochwalić średnim spalaniem poniżej 15-16 l. Jak wy to robicie :D widocznie ja nie mam takiego szczęscia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@madseason

brat ma 530iA w e39 03'.. Jak bywam w Polsce to się nią sporo poruszam. Powiem szczerze że patrząc przynajmniej po ekonomizerze to V8 w e60 przy podobnej jeździe nie pali więcej (co prawda średniego spalania wtedy nie liczę bo wiem że ile wleję tyle mi spali)..

To że 80 czy 90% ma pokręcone liczniki to niestety smutna prawda. Dlatego ja zawsze polecam szukać auta z pełną historią serwisową ASO (płacisz więcej - masz pewność). Z drugiej strony nie widząc auta i nie mając o nim zielonego pojęcia - nie warto go przekreślać..

 

@Marcin0602

Caterpillarem bym chętnie pojeździł.. Niestety nie miałem jeszcze możliwości ;( Moja wypowiedź skierowana do Ciebie tyczyła się jednej prostej sprawy. Jeśli czymś się nie poruszałeś to po co komentujesz chociażby spalanie.. I o to chodzi z wiejskim filozofem czy miejskim szamanem - nie wie, ale oczywiście się wypowie bo się zna najlepiej..

Ja sekcję "moje BMW" wypełniłem sumiennie, więc żeby wiedzieć czym się poruszam - wystarczy chcieć przeczytać, ale oczywiście lepiej mędrkować..

 

@adalbert

wszystko zależy od kierowcy.. :) ..i od miasta. Niestety miasto miastu nierówne i samo stwierdzenie 'pali mi w mieście' jest mało precyzyjne; do tego należało by dodać godziny szczytu lub czas w którym jest luźniej na ulicach..

 

 

 

I do wszystkich na raz.. Co wyście się przyczepili tego miasta. Chłop nie napisał "pali mi w mieście" tylko "spalanie w cyklu mieszanym"; To jest ogromna różnica - szczególnie dla ciężkiej budy z dużą jednostką benzynową..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie osobiście większy i mocniejszy silnik to przede wszystkim bezpieczeństwo. Krótszy czas wyprzedzania czyli pozostawania na pasie przeciwnym oraz większy komfort podczas szybkiego pokonywania trasy (mniejszy hałas przy szybkiej jeździe). Kręcenie do czerwonego spod świateł mnie w ogóle nie interesuje, a wszystkich w Calibrach i Preludach podpuszczających odgłosem wydechu wykonanego z rynny zlewam ciepłym moczem. Zresztą przez pewnie 90% jazdy nie wykorzystuję potencjału 330i ale zawsze pozostaje to 10% w których bardzo się przydaje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedna opinia na temat spalania

 

w ogłoszeniu gość pisze,że pali średnio 14l gazu /100km dla jednych śmieszne dla innych normalne,dlaczego? Bo średnie spalanie zależy nie tylko od stylu jazdy ale od różnicy miedzy trasą a miastem w % np.

 

brat jeżdzi e-39 540i w manualu codziennie w dni robocze po 40km (miedzy miastowa bez korków) pali 12gazu a jak skasuje średnie i pojeżdzi te 40km po mieście to się robi 18-22 :D

 

suKEER- opinie na temat firmy zakładającej gaz dostałeś ,pozostało jechać obejrzeć tylko chłodnym okiem żeby Ciebie tylko nie zauroczył dzwięk v8 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zapomnieliście porównując silniki M54 do silników serii N V8 po co w tych drugich dołożono valvetronic , wyobraźcie sobie że to działa :wink: Nie mam żadnego interesu w tym żeby ujmować czy dokładać spalanie w tej czy innej sztuce, piszę jak jest. Wiadomo że nijak też nie można porównywać miasta Kielce z miastem Warszawa . Tak jak napisał bng, miałeś ten silnik to komentuj jego spalanie, nie miałeś to przeskocz w inny temat :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję. Ja od 93r z drobnymi wyjątkami jezdzę autami benzynowymi w przedziale mocy od 115KM do 280KM i wyłącznie na LPG. Te trochę słabsze silniki, oscylowały przy wartosciach spalania o których jest mowa, a te mocniejsze niestety nie za bardzo chciały współpracować podczas jazdy w mieście, nawet przy taksówkarskim stylu jazdy :D O płynnej jezdzie autostradowej nie wspominam, bo to wiadomo, trochę inna bajka. Ale ja mam zawsze inaczej niż wszyscy :mrgreen: Pamiętam podobne dyskusje w dziale "spalania" tam zawsze było, że i

m większa moc tym mniejsze spalanie. Ale tobie wierzę, że akurat ten model silnika jest wyjątkowy :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witajcie,

 

 

coś wiadomo w sprawie tego auta? sprawdzał go ktoś? pojawił się ponownie

 

http://allegro.pl/bmw-550i-m-pakiet-carbonschwarz-2005-benzyna-lpg-i5736261581.html

 

 

może ktoś sprawdzić Vin? kiedy miał ile km?

 

 

czy to prawda że może ten silnik spalić nawet litr oleju na tysiąc km? ponoć tak w instrukcji pisze... dla mnie to jakaś paranoja... tak twierdzi sprzedający

 

 

dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

W każdym aucie jest tak napisane w instrukcji takie zabezpieczenie dla producenta zeby ludzie nie skladali reklamacji.

Taki silnik zużywa zazwyczaj 1L oleju na ok 5000km zależnie od stylu jazdy nie spotkałem takiego co nie bierze nic nawet po zmianie uszczelniaczy. Taki ktory zuzywa 1L na 1000km kwalifikuje sie do natychmiastowej zmiany uszczelniaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.