Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej. Mozecie polecić jakiś konkretny serwis w Wwie? Do drobnych rzeczy typu wymiana oleju, wymiana kół (aso urwało mi szpilkę). Najchetniej lewa strona Wisły, Mokotów.

 

Dzieki

17201351_1531754336834932_3241894237246117208_n.jpg?oh=52637f578bbb6c04fb758f53a709581c&oe=5928CFCF
Opublikowano
Odezwij sie i nie wybrzydzaj:) to jest niewielki serwis ale jest. Ost wymienialem u niego klocki. Btw mozesz kupic tam oryginalne czesci, ja wczesniej kupilem olej do 8a. Legionowo, mautoczesci
BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!
Opublikowano

Ja polecam Wiltronic ale to po prawej stronie.

I jest to serwis a nie garażyk z kanałem :)

Pełny serwis i elektroniką a nawet chipem.

Opublikowano
Ja niestety wiltronic bym odradzał (przynajmniej jeśli chodzi o diagnostykę komputerową). Odczytują błędy ale nie wiedzą co jest ich przyczyną (no chyba że w komunikacie błędu jest to napisane!). Jeżeli w aucie jest LPG to oczywiście wszystko wina gazu i gazowników, a silnik jest zawsze cacy. Za jego namową pojechałem do swojego gazownika (bo oczywiście stwierdził że to wina LPG), który jakimś urządzeniem z kablem odczytał więcej błędów z auta niż mechanik z wiltronic DISem. Gazownik przyczynę znalazł w kilkanaście minut - uwalony moduł access system.
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Vcentrum otworzyło nowy oddział na Powsińskiej gdzie specjalizują się w BMW. Robiłem u nich parę rzeczy i jestem zadowolony. Mają oryginalne komputery od producentów więc powinni dać radę z większością spraw.
  • 1 rok później...
Opublikowano
Ja niestety wiltronic bym odradzał (przynajmniej jeśli chodzi o diagnostykę komputerową). Odczytują błędy ale nie wiedzą co jest ich przyczyną (no chyba że w komunikacie błędu jest to napisane!). Jeżeli w aucie jest LPG to oczywiście wszystko wina gazu i gazowników, a silnik jest zawsze cacy. Za jego namową pojechałem do swojego gazownika (bo oczywiście stwierdził że to wina LPG), który jakimś urządzeniem z kablem odczytał więcej błędów z auta niż mechanik z wiltronic DISem. Gazownik przyczynę znalazł w kilkanaście minut - uwalony moduł access system.

 

Ciężko się odnosić do sytuacji sprzed 2 lat ale to co powtarzam wszystkim klientom z autami z instalacją gazową to to, że z zasady w ogóle nie serwisujemy aut z instalacją gazową a nie, że "silnik zawsze cacy tylko wina gazu i gazowników". Jeżeli "jakieś urządzenie z kablem" odczytuje więcej błędów niż DIS czy ISTA to już jest podejrzane :D ale bardziej zastanawia fakt, że z posta wynika, że był Pan u mnie z usterką dotyczącą pracy silnika a gazownik stwierdził uszkodzenie "access system" (podejrzewam, że chodzi o CAS) który to moduł z pracą silnika ma tyle wspólnego, że albo umożliwi odpalenie silnika albo nie i tyle... Najważniejsze, że ma Pan już zrobione i wszystko działa :) Pozdrawiam

 

PS A swoją drogą skoro był Pan niezadowolony to czemu w lutym 2015, już po napisaniu tego posta był Pan u nas na wymianę uszczelniacza półosi...?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.