Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich na wstępie.

Od 2tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem tego autka kupiłemje i wydaje mi sie, że jest w stanie bardzo dobrym to samo stwierdził fachowiec.

Tylko teraz podczas małych testów prędkości po obwodnicy pojawiły się małe problemy to znaczy przy prędkościach powyżej 120 zaczyna wibrować kierownica a przy 160 już jest tragednia.

od prędkości 50 km/h dochodzi z tyłu do mnie dźwięk jak bym ciągnął coś metalowego po asfalcie a faktycznie nic tam takiego.

No i jeszcze dziwi kmnie kontrolka na komputerze motor oil, która się niedawno zapaliła a poziom oleju jest pomiędzy min/max w połowie.

dodam, że wymeniłem klocki i tarcze z przodu oraz tłumik końcowy.

pozdrawiam

Opublikowano

to ze kier drga to pewnie koncowki sa do wymiany

to ze chuczy to podejrzewam tyfer zaczbij od sprawdzenie oleju czy wogule tam jest jak co to wymien a jak to nie pomoze to trzeba sie przyzwyczaic albo wymienic na inny

a co do kontrolki to wydaje mi sie ze nie jest skasowana inspekcja oleju

Opublikowano

Witam

nie przejmuj sie :cool2:

Kupujemy te samochody ,bo sa wspaniale ,ale potrzebuja serca,tylko my Polacy mozemy je docenic :!:

To co napisales ,jest troche enigmatyuczne.

Wyje albo most ,albo lozysko w skrzyni biegow.

Nie wiem do konca ,co dla Ciebie jest kontrolka oleju,bo jezeli oali sie inspekcja ,to sie nie przejmuj a jezeli masz komputer,to sprawa moze byc powazniejsza,ale niekoniecznie.

Drganie kierownicy moze byc spoowodowane przez kola/wywazenie/

Niekoniecznie sprawa drazkow.

95% beemek ,ktore kupujemy z second hand jest zaniedbane i potrzebuja pomocy.

Glowa do gory :cool2:

pozdrawiam

Opublikowano

Jezeli chodzi o wibracje to beemki tak niektore maja :)

Sa to wybite drazki lub skrzywione felgi - obie sprawy sa do sprawdzenia niewielkim kosztem. Jednak jezeli chodzi o drazki to w BMW nalezy je porzadnie sprawdzic gdyz niekiedy na pierwszy rzut oka nie widac luzow.

Odglosy z tylu to tak na moje oko bedzie uszkodzony dyfer (lub brak oleju ale wowczas i tak juz jest uszkodzony) ale moze to byc rowniez lozysko w tylnym kole.

Motor oil - to kontrolka poziomu oleju. Najprawdopodobniej uszkodzil sie czujnik lub gdzies nie styka kabelek.

Opublikowano
No to check cotrol sam dzisiaj zgasł. Wibracje z tego co piszecie to najprawdopodobniej felgi, mam oryginalne alu i niewszędzie dobrze potrafią wyważyć szukam w Trójmiescie jakiś dobrych fachowców, a co do odgłosu z tyłu to jak sprawdzić ten olej bo tak jak pisałem jestem totalnym laikiem dopiero się uczę, ale z tego co osłuchało już parę osób to łożysko będzie do wymiany.
Opublikowano

Siema,

 

Ja też miałem problemy z wibracjami powyżej 120 km/h na tej samej obwodnicy :) okazało się, że miałem całkiem paskudny bombel na tylnej, prawej oponie. Wymieniłem opony i po sprawie. Wibracje na kierownicy do 100 km/h wskazują na przednią oś, a powyżej na tylną. Oczywiście to też mogą być końcówki drążków, które też wymieniłem na oryginalne, nowe po 170 zeta, więc całkiem znośnie.

 

Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.