Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Dzis jak na nowy rok przystalo cos musialo szlak trafic. Wsiadlem do auta by najnormalniej pojechac do centrum i nagle wyskakuje kominikat: " charging fault" po chwili czuc zapach jakby spalonej gumy. Zgasilem auto otwieram maske i widac lekkie dymy z okolic pasków. Zapalilem auto wylaczylem cala elektryke i wszystko jest ok. Paski sie krecą. Przejechalem troche i prawie wszystko jest ok za wyjatkiem tego iz gdy wlacze nadmuch (nie wazne czy na minimum czy maximum) zatrzymuje sie pierwszy pasek od gory patrzac od prawej strony. W momencie nacisniecia OFF na panelu klimatyzacji automatycznie pasek zaczyna sie krecic i wsystko wraca do normy. Podczas jazdy wlaczajac ogrzewanie w momencie brak wspomagania i kontrolka " charging fault" Postałem troche na parkingu z wlaczonym silnikiem i wylaczonym ogrzewaniem i czuc jak auto sie trzesie i nie pracuje poprawie, ale ladowanie jest. Jakies sugestie? za kazda pomoc z gory dziekuje
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może masz łożysko zwarte i hamuje pasek albo jakaś rolkach jest wytargana.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Dziekuje wszystkim za pomoc. Jutro jade zostawic auto do mechanika. Czy bezproblemowo moge do niego dojechac na wylaczonej klimie (ok.7-8km) czy lepiej bedzie auto na lawete? I czy orientuje sie ktos jak wyglada taka sprawa cenowo? Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cena około 800-900pln.Jechać nie radzę bo możesz nie mieć chłodzenia i zagotujesz silnik. :nienie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.