Skocz do zawartości

Arek F22 m235i


AREK1056

Rekomendowane odpowiedzi

arek ja tez ma idenyczny- ale celuje max na 390 KM 530Nm

9 nie chce katowac skrzyni automatycznej ZF w naszych modelach ma max moment na 500NM )jeszcze sportowy filtr zakladam K&N

Zobaczymy co pokaże hamownia po wymianie IC potem zrobie korekte programu :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 625
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Arek rusza nowa produkcja siników zamiast m235i 320(326)KM będzie m240i i 340KM i większy moment o jakieś 40 NM. najlepsze to iż przyspieszenie 0-100km/h skróci się 0 0.2 sek czyli 4.5 sek - ciekawe czy oprócz silników coś jeszcze zrobią

 

http://www.2addicts.com/forums/showthread.php?t=1262859

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arek rusza nowa produkcja siników zamiast m235i 320(326)KM będzie m240i i 340KM i większy moment o jakieś 40 NM. najlepsze to iż przyspieszenie 0-100km/h skróci się 0 0.2 sek czyli 4.5 sek - ciekawe czy oprócz silników coś jeszcze zrobią

 

http://www.2addicts.com/forums/showthread.php?t=1262859

Ciekawe zagranie moim zdaniem za mała różnica mocy między 240i a M2 ,wogóle M2 ma za mało koni powinno być co najmniej 400 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

M2 może spokojnie mieć 500KM to ten sam silnik co M3/4tylko bez dodatkowych wodotrysków jak np. intercooler. Gdyby M2 miał 400KM to po co kupować M4 jesli M2 było by szybsze tak samo jest z M3/4 nie dali 500KM bo ty M5 poszło z dymem ( osiągi )

Ciekawi mnie jaka będzie cena m240i .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M2 może spokojnie mieć 500KM to ten sam silnik co M3/4tylko bez dodatkowych wodotrysków jak np. intercooler.

 

Byłbym ostrożny z tym "spokojnie". Najpierw takie M2 trzeba zrobić na te 500 KM, podać listę kluczowych zmian (turbo do 500 chyba nie ma zapasu?) a później powiedzieć, że to takie spokojnie :)

E60 535i 2009 M Sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone

F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline ++ by DYNOSOFT - his - gone

M3 E92 2012 Competition - gone

F10 535i M-sport LCI / Carbon Shwarz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M2 może spokojnie mieć 500KM to ten sam silnik co M3/4tylko bez dodatkowych wodotrysków jak np. intercooler. Gdyby M2 miał 400KM to po co kupować M4 jesli M2 było by szybsze tak samo jest z M3/4 nie dali 500KM bo ty M5 poszło z dymem ( osiągi )

Ciekawi mnie jaka będzie cena m240i .....

 

Gdybym M2 miało 400hp to nadal M4 bedzie lepszym wyborem - jakość materiałów w środku, mnogość opcji, czy chociażby możliwość zmiany koloru tapicerki... ;)

BMW zrobiło M2 trochę na odwal się. tak aby na szybko zapełnić lukę - co nie zmienia faktu że może być wspaniałym autem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie w M135i mam K&N, dostałem w gratisie do felg z MM-Performance.

 

A co do M4 i wyboru tapicerek - M2 to auto skuteczne, M4 stało się półśrodkiem pomiędzy oryginalnym M3 a M6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zmienił sie chociaż dźwięk dolotu troche na tym filtrze k&n?U siebie chce wymienić filtr i nie wiem czy brać zwykły czy k&n.Niby miałem w e92 taki i ani lepiej ani gorzej i nie wiem czy warto przepłacać.

Nie zauważyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://youtu.be/wP5z2cJ5aqk

W tym porownaniu m2 objechało m4 na torze :mrgreen:

Krzysiek to było do przewidzenia M2 to obecnie najlepsze seryjne auto na tor z Gamy BMW

 

Czy najlepsze to nie wiem, szybsze od m4 na krótkim torze, jeśli chodzi o długie tory typu Pętla Północna to watpię ze m2 objedzie m4, głownie przez to ze na każdej dłuższej prostej m4 bedzie powiększało swoją przewagę. Ciekawy jestem jakby wypadło m4 competition na torze Vs stock m4 Vs m2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
https://youtu.be/wP5z2cJ5aqk

W tym porownaniu m2 objechało m4 na torze :mrgreen:

 

Co to za tor, jakiś badziew Millow Spring :mrgreen:

Na Ringu już M2 dostaje 6s od M4 :wink:

Co nie zmienia faktu, że obie wersje świetnie się prezentują i jeżdzą!

A M4,M3 i M2 wciąga nosem zabawka Porsche - Cayman gt4 :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
https://youtu.be/wP5z2cJ5aqk

W tym porownaniu m2 objechało m4 na torze :mrgreen:

Krzysiek to było do przewidzenia M2 to obecnie najlepsze seryjne auto na tor z Gamy BMW

 

Czy najlepsze to nie wiem, szybsze od m4 na krótkim torze, jeśli chodzi o długie tory typu Pętla Północna to watpię ze m2 objedzie m4, głownie przez to ze na każdej dłuższej prostej m4 bedzie powiększało swoją przewagę. Ciekawy jestem jakby wypadło m4 competition na torze Vs stock m4 Vs m2.

 

M2 - 7.58

M4 - 7.52(7.50) różnie podają

M4 comp nie wiem, ale m4 gts 7.28 :twisted:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://youtu.be/wP5z2cJ5aqk

W tym porownaniu m2 objechało m4 na torze :mrgreen:

 

Co to za tor, jakiś badziew Millow Spring :mrgreen:

Na Ringu już M2 dostaje 6s od M4 :wink:

Co nie zmienia faktu, że obie wersje świetnie się prezentują i jeżdzą!

A M4,M3 i M2 wciąga nosem zabawka Porsche - Cayman gt4 :mrgreen:

 

Ładna mi zabawka, ceny zaczynaja sie na poziomie M4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Bardziej chodziło mi o to, że Cayman przez wielu był/jest traktowany, jako Porsche drugiego sortu, a tu taka niespodzianka :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja wiem, że to GTS, ale aż miło popatrzeć :twisted:

Tylko ta cena z kosmosu :shock:

 

M2 raczej wiadome,że bedzie sie lepiej prowadzić i dawać wiecej frajdy od m4 bo jest mniejsze i lżejsze.Tu nie chodzi o osiagi na prostej (bo tu wiadomo co szybsze) a o jazde w zakretach i latanie bokiem :mrgreen:

 

Jest mniejsze, ale z lżejsze tylko o 2kg 1495(M2)/1497(M4)

Z tym lataniem bokami to zwykle krótkie auta są jednak trudniejsze w opanowaniu względem dłuższych.

Reasumując, nie zgadzam się :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.