Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Masz rację , ja jeszcze na letnich oponkach jeżdżę ( jakoś nie było motywacji podjechać na wymianę, może dlatego że letnie felgi bardziej mi się podobają :D ) , wczoraj przy lekkim mroziku jeszcze na dwójce dobrze mieliło , a co dopiero przy twojej mocy :)
  • Odpowiedzi 625
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nie wiem czego to czas, bo nie pamiętam kto to ostatni mierzył, ja motoru tym nie mierzyłem jako tako chyba że to działa bez zasilania :P
  • Członkowie klubu
Opublikowano

400 hp RWD i opony 205. Masz Arek fantazje. Albo opanowanie:)

Btw. myślę, że jednak automat robi robotę, w manualu byłoby ciężko.

Opublikowano
400 hp RWD i opony 205. Masz Arek fantazje. Albo opanowanie:)

Btw. myślę, że jednak automat robi robotę, w manualu byłoby ciężko.

Raczej przemyślany wybór niż fantazja, mam to samo u siebie - im szersze opony tym łatwiej RWD się zakopuje w śniegu.

A co w manualu ciężkiego?

  • Członkowie klubu
Opublikowano
400 hp RWD i opony 205. Masz Arek fantazje. Albo opanowanie:)

Btw. myślę, że jednak automat robi robotę, w manualu byłoby ciężko.

Raczej przemyślany wybór niż fantazja, mam to samo u siebie - im szersze opony tym łatwiej RWD się zakopuje w śniegu.

A co w manualu ciężkiego?

No dobra, a ile masz tego śniegu w ciagu roku? Głownie jeździmy po mokrym, ewentualnie suchym zmrożonym. A tam szersza opona powinna spisywać sie lepiej. Chyba ze chłopaki na kuligi jeździcie to rozumiem.

Jazda w manualu wymaga duzo większej uwagi, zgrania sprzęgła z gazem, uważnej redukcji mając do dyspozycji duża moc i wąskie opony szczególnie w ziemie, gdy przyczepność jest często ograniczona. Oczywisice sa to sprawy do ogarnięcia ale mając ZF jest poprostu łatwiej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
400 hp RWD i opony 205. Masz Arek fantazje. Albo opanowanie:)

Btw. myślę, że jednak automat robi robotę, w manualu byłoby ciężko.

Raczej przemyślany wybór niż fantazja, mam to samo u siebie - im szersze opony tym łatwiej RWD się zakopuje w śniegu.

A co w manualu ciężkiego?

W sumie to bez znaczenia czy rwd czy fwd czy nawet awd, taka prawidłowość.

Dlatego choćby chłopaki w wrc Szwecji latają prawie na ujemnych wartościach ogumienia :mrgreen:

Niemniej jednak przy 400ps i jeszcze na zimowej specyfikacji to muszą być doznania na 205 przy klasycznej w ostatnich latach polskiej zimie :wink:

Producent może założył 205, ale mimo wszystko dołożyliście do pieca ponad 100ps ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
to błląd RL :) czasem się zdarza jak np: pod wiaduktem przejeżdżasz i albo gubi zasięg, albo nagle przyspiesza 0-300 w 1s ;)

100-250 10.x to chyba ferrari 488 robi :)

Ustawiłem RL na pomiar 100-250 wyszło mi 20.8 ale nie było powtarzalne różnice są ok 1.5 sekundy do 22.3 jak to się ma do innych aut

Opublikowano

20.8 to jak ~M3 E92 DKG.

25.8 robiło 370konne 335i

25.1 lexus isf

18.3 M5 E60

21.2 najlepszy pomiar dla M5 E39 (ale srednio robi po 25s)

 

to tak kilka aut z brzegu tylko te pomiary są w ok 15-20stC ;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Świetne auto, a przede wszystkim ma to czego brakuje w moim to znaczy dźwięk 6 cylindrów :)

Powiedz mi jak wrażenia po dłuższym użytkowaniu? Może auto ma jakieś denerwujące drobiazgi?

Opublikowano
Świetne auto, a przede wszystkim ma to czego brakuje w moim to znaczy dźwięk 6 cylindrów :)

Powiedz mi jak wrażenia po dłuższym użytkowaniu? Może auto ma jakieś denerwujące drobiazgi?

Dziękuje autko pierwsza klasa z drobiazgów to jest za mocny na taką pogodę :mrgreen:

A tak poważnie to nie narzekam dzwięk,osiągi ,wygląd,nawet nie pali przesadnie dużo ok 13 litrów średnio

ale są też wady szybko lecą klocki 25 tyś tylne opony 20 tyś :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ale to normalne przy tych osiągach :cool2:

Opublikowano
Arek, opony Ci zeszły po 20tys bo nie wykorzystujesz potencjału auta, mi by na tyle nie starczyły :P
Opublikowano
Chyba nam się Arek ustatkował :lol: :lol: :lol:
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
I blok silnika chyba tez ten sam;)

Dokładnie najbardziej czego mi brakuje to brak szpery ostatnio trenuje drift i trudno utrzymac auto w stałym drifcie

bez dyfra, elektroniczny to nie to samo

Co do wyglądu największa różnica jest z tyłem u mnie tylko 245 a w M2 poszerzone nadkola mieszczą 265 a to już jest kawał lacia :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.