Skocz do zawartości

Jakie lampy do E46 przedlift?


blacksx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Przymierzam się do kupna lamp, oryginalne spisują się bardzo dobrze, jednak chciałbym troszkę odświeżyć wygląd mojego samochodu. Potrzebuję lamp po prostu dobrze spisujących się, koniecznie muszę mieć ringi i koniecznie w kolorze żółtym, niebieskich czy białych nie chcę. Szukałem już trochę i spodobały mi się te: http://allegro.pl/lampy-soczewkowe-bmw-e46-98-01-s-t-ringi-black-fk-i4839393976.html aczkolwiek nie wiem czy będą one dobrym wyborem. Nie chcę żeby kaleczyły wygląd auta.

 

A więc co możecie mi polecić? Czy lampy, które podałem będą okej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, daruj sobie te lampy na prawdę popsujesz całą linie auta. Polecam mój zabieg, wymiana kloszy na oryginalne z ASO Litewskiego plus żarówki halogenowe Philipsy świecące barwą około 4000k plus ringi CCFL(Założyłem białe następne będą żółte) wygląda świetnie chodź po paru miesiącach 3 ringi lekko przygasły ale czego można się spodziewać po chińśkim chłamie za 80 zł jednak będzie to lepsze rozwiązanie niż te lampy DEPO w których Ringów nie widać i szybko się wypalają. Koszt kloszy plus żarówek i ringów co prawda wyniesie Cię tyle, co za te lampy. Klosze 500 + 160 żarówki plus 80 ringi ale efekt cudowny. Jedyny minus że wiele cymbałów myśląc, że mam długie świeci mi długimi po oczach. Mimo, że ustawione wszystko tak jak fabryka nakazała to jednak ringi są na tyle widoczne w nocy, że wiele imbecylów myli je z długimi światłami plus, że mam bardzo mocne żarówki mijania. Na szczęście szybko rezygnują jak im włączę swoje długie. To jednak krew zalewa. Szczególnie jak jeden cymbał z drugim co prawda wyłączy długie ale 5 metrów przed autem znów włączy jak nie zdążę swoich włączyć to dopiero zabawne, śmieje się zawsze z takich durni :) Pozdrawiam!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomylenie ringów (jakichkolwiek) z długimi jest bardzo wysoce nieprawdopodobne, zapewne walisz swoimi 'bardzo mocnymi' mijania w kosmos i oślepiasz - proponuję udać się na stację diagnostyczną w celu ustawienia świateł - niestety sporo się tego na drogach widzi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Bo tak u nas na stacjach ustawiają te światła. Jak zobaczyłem jak mi diagnosta ustawił to się za głowę złapałem i przestałem się dziwić że długimi mrugaja. Najlepiej widać jak świeci lampa podczas mgły. Otwierasz maskę i ustawiasz sam. U diagnosty każde z moich ustawień bylo super, więc twierdzę że, albo im się nie chce albo nie potrafią tego sprzętu obsłużyć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miał przyrząd do ustawiania jakiś elektryczny gdzie światło pada w niego i coś tam mu pokazuje plus siłę świateł bodajże lumele. Reakcja w stylu "coś tam Pan za żarówki włożył ile "W" to ciągnie ledwo mieściły się w granicach norm są na prawdę mocne jak na halogenowe. Popatrzył na tabliczkę znamionową na jaką wysokość powinny zostać ustawione światła i na taką ustawił było ewidentnie niżej niż przedtem, gdzie musiałem jeździć na "2" w ustawieniach aby nie walić po oczach. Teraz widać, że kąt padania światła krótkich gdy jedzie ktoś z przeciwka jest ewidentnie poniżej linii szyby więc raczej nie możliwe, że ewidentnie walę im po oczach. Lecz może jednak sam ustawię sobie takie światła może faktycznie coś źle ustawione. W jakiej odległości stanąć od ściany i na co dokładnie patrzeć, może jakieś porady ? Pozdrawiam! :) Edytowane przez marcin5001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://zapisz.net/view.php?filename=549865a93c83e.jpg

http://zapisz.net/view.php?filename=549865d34c1f4.jpg

http://zapisz.net/view.php?filename=549865fac282b.jpg

http://zapisz.net/view.php?filename=5498660773696.jpg

http://zapisz.net/view.php?filename=54986622034f4.jpg

http://zapisz.net/view.php?filename=54986639095c0.jpg

http://zapisz.net/view.php?filename=549866607e785.jpg

http://zapisz.net/view.php?filename=54986670021a6.jpg - Wstawiam linki, nie wiem jak zrobić aby było widać zdjęcia. Przepraszam ale w dzień mi trochę parowały i słabo widać. Zdjęcia oczywiście nie odzwierciedlają tego jak to wygląda w rzeczywistości. Przepraszam również za paskudny znaczek, miałem teraz parę wydatków ważniejszych więc tylko go spolerowałem jako tako bo wyglądał tragicznie. Na dniach również zostanie zmieniony :oops: :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dajesz prawym na zdjęcie i pokaż info o obrazku, otwiera się okno, kopiujesz adres i wklejasz między nawiasy po kliknięciu w przycisk img przy pisaniu posta.

http://zapisz.net/images2/20141222/54986670021a6.jpg?__no=1

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajarzyłem "kont" hehe. Przepraszam, nie wiem skąd wziął się ten byk! Zauważyłem, że po skończonej szkolę coraz łatwiej o błędy z którymi wcześniej nie miałem żadnych problemów. Trzeba zacząć czytać jakieś książki z powrotem ^^

EDIT: zielo, wypowiadałeś się na forum na temat renowacji wnętrza. Czym dobrze i szybko usunąć gumę z plastików ? Pomału zaczynam odpadać po paru godzinach a nadal opornie schodzi łącznie z palcem i czasem paznokciem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno nie śledziłem tematu. Ja na szarym wnętrzu usuwałem w sposób opisany przeze mnie na forum (gorąca woda i gąbka) i zostawiłem powierzchnię gołą, do dziś jest super. Wiem natomiast, że w międzyczasie ludzie poszli w stronę PlastiDipa, czyli usuwasz czym chcesz, bo i tak potem malujesz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 5 rano mi zeszło a jeszcze z 2 godziny roboty zostało. Z wielu plastików guma schodziła gładko trochę potrzeć gąbką i palcem ją ściągać ale z tunelu środkowego to istny koszmar. Nie używam PlastiDipa ale Bolla do zderzaków i powiem, efekt rewelacja! Papierem ściernym podobno powierzchnia potem jest szorstka... powinni wymyślić środek, gdzie spryskamy plastiki i guma sama schodzi! Ale, żeby nie zaśmiecać. Blacksx jak podoba CI się efekt w dzień i w nocy ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez jesli lakierujesz to wskazane jest, zeby powierzchnia byla lekko szorstka ale bez rys. Lakierujac idealnie gladka powierzchnie uzyskasz efekt odchodzenia lakieru platami.

Co do bolla to dobry wybor. Nigdy nie rozumialem co ma na celu plasti dip. Amerykanie sie tym jaraja jakby na nowo odkryli ameryke a przewaga tego nad zwyklym lakierem jest chyba tylko w cenie, ktora jest z nieba.

 

Ergo, jak zastosujesz lakier rzedu paru tysiecy to bedziesz mial na tyle szorstko zeby lakier chwycil, a na tyle gladko, zeby nie bylo pod nim widac rys.

Mi caly tunel srodkowy zajal okolo pol godziny - godzine. Jakbym mial sie palowac cala noc, to bym odpuscil temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za radę jeżeli faktycznie będzie tak jak mówisz to zabiorę się do roboty jeszcze raz. Z każdego plastiku ładnie schodzi guma ale z środkowego tunelu i tego pod klimatronikiem to istna masakra... Mam w domu papier gradacji 2500 mógłbym go zastosować czy za nie bardzo ?

EDIT: Z tumelu środkowego wymyśliłem dość łatwą metodę ale też czasochłonna (marker plastikowy, zakreślacz) jest na tyle twardy i na tyle miękki by nie rysować powierzchni plastiku a guma w miarę schodzi i tak się męczyłem gdy po 2 godzinach miałem dość :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bedzie dobrze ;).

http://jak.pielegnowacauto.pl/newsy/regeneracja-reflektorow-w-audi-a3/

 

Tu co prawda o lampach, ale kazda powierzchnie sie mniej wiecej tak samo traktuje.

Z ta roznica, ze ty nie masz potrzeby uzywania past polerskich bo nakladasz nowa powloke :). Nie musisz tez wykanczac na blysk, byle tylko glebokich rys nie bylo, bo ich lakier nie zaleje.

Pozdrawiam, zycze zdrowych i wesolych!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu mój stary temat:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=131264

 

Na szarych i beżowych plastikach aż żal stosować lakiery. Guma schodzi łatwo i zostaje twarda powierzchnia, na której nie ma się co rysować. U mnie po czterech latach jest dokładnie tak, jak po zabiegu. Na czarnych niestety nie jest lekko. W temacie opisane różne patenty, w użyciem rozpuszczalnika włącznie (i ten sposób właśnie bym wybrał, chcąc i tak po zabiegu pomalować całość lakierem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.