Skocz do zawartości

Sprężyny obniżające Eibach Pro-Kit opinie


approx

Rekomendowane odpowiedzi

Ja wlasnie chce za rok wpakować b8 + moje ac schnitzer sprezyny. Drążek od M3 nie polecam (za drogi vs zalety). Tylny M3 tak, przod nie, chyba że od e93 m3 28mm.

 

Ja mam taki plan na ten sezon aby dołożyć gumy poliuretanowe (żółte) + rozporka, a za rok B8.

 

Ps.

Pokaze wam zdjęcia jak moj siedzi na ac Schnitzer.

Kolego damianz stabilizator przód 26,5mm jak od e92 M3 to ja miałem w oryginale w 335i e91 a 28mm e93 M3 kupiłem za 150,-zł (to chyba dobra cena) :D

Tylny stabilizator od M3 do auta bez szpery to nie jest dobry pomysł (e92 M3 tył 22,5mm ,, e93 M3 tył 23,6mm) ori w 335i 13mm Mpak 15mm , w ostrych zakrętach może podnosić koło zewnętrzne i tracić przyczepność , moim zdaniem max 15mm :cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 150zl nie widziałem drazka, tylko po 500zl w górę. Najfajniejsze rozwiazanie to drazki od eibach. Mysle jednak ze chyba zostawie standard a zrobie poli zolte..... zobaczymy.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 150zl nie widziałem drazka, tylko po 500zl w górę. Najfajniejsze rozwiazanie to drazki od eibach. Mysle jednak ze chyba zostawie standard a zrobie poli zolte..... zobaczymy.

http://allegro.pl/bmw-e90-e92-e93-m3-drazek-stabilizator-przod-i4881459083.html

http://allegro.pl/bmw-m3-e93-stabilizator-przedni-i4909973960.html

Jest za 150,-zł tyły nawet po 100,-zł a zestaw eibach 1200,-zł widziałem najtaniej :idea: Ja swoj odbieralem osobiscie pod krakowem i jest OK :cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje :D

 

Ja dziś szukałem to M-pakiet po 600zł :duh:

 

Będzię duża poprawa z M3 ? Czyli tył zostawić standard + powerflex ?

 

P.s tak to prawda z Eibach, ale jak widziałem cenę 600zł za przód M3 używany to 1500zł za dwa nowe to okazja wręcz. :mrgreen:

 

Edit:

A może taki z X5, 29mm :idea:

 

http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/dxQAAOSwiCRUgCkm/$_57.JPG

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przerabiałem tematu z X5 ale z M3 lub 335i będziesz miał wystarczający , lepiej założyć rozpórkę na kielichy też usztywni , z tyłem nie przesadzaj max 15mm i jak chcesz to flex :cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierze srednice z tylu i przodu. Na stonie powerflex-a jest od 11mm do 15mm na tyl. Mam nadzieje ze mam 15mm. Powerflex ma dwa rodzaje gum, black series (na tor) i te niebieskie (utwardzajace). Chce dac black series na przod i tyl zwykle. Tak wql tyl nie wystepuje black series. Zapytam sie specjalistow bmw czy drazek od x5 wejdzie, jak cos to dam znać.

 

Rozporka tez będzie jak trafię na fajną. Teraz chce shortshifter i tą zawieche ogarnąć po świętach.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro rano zmierzę i od razu kupię stabilizator.

 

AC Schnitzer

http://images66.fotosik.pl/295/3e9decde6b3e74d0gen.jpg

http://images69.fotosik.pl/295/fb4f9af6a28e10adgen.jpg

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przód mam 26,5mm lecz po numerze części na forum e90post jest on wymieniony jako "upgrade" i widziałem, że montują go do 335i. :idea: Jak dla mnie to jest standard, a nie "upgrade", ale ok :cool2:

 

Co daje nam takie gumy:

http://www.powerflex.co.uk/black-series/product-details/Front+Anti+Roll+Bar+Mounting+Bush+26.5mm/8948.html

 

Tył nie wiem i dziś już nie zobaczę bo Święta, więć trzymajcie się i wszystkiego najjjjjjj :wink:

 

Przód raczej zostawię taki jaki jest + rozpórka Ac Schnitzer bo wygląda solidnie i jest w dobrej cenie + ten powerflex

 

Tył zmierzę i jak jest 15mm to OK, jak mniej to kupię większy :wink:

 

P.s przód może też kupię :mrgreen:

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Mam prokity na seryjnych amorach. Jest nie zle lecz czas na bilstein b8. I w zwiaku z tym mam pytanie . Kupowac amorki b8 trzeba do tego odboje czy tez baranki jak kto woli chodzi mi o Przod .Macie moze jakies sprawdzone sklepy gdzie moza kupic caly zestaw ? Laczniki satbilizatora zostaja seryjne czy tez trzeba zamienic na krotkie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

przymierzam sie do wymiany sprężyn w e91 i mam pytanie wymieniając sprężyn przód i tył jest konieczność wymontowania całego amortyzatora z przodu?

czy później trzeba robić od nowa geometrie obu osi?

e91 LCI'10 135 KW Touring, Panorama, CIC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przymierzam sie do wymiany sprężyn w e91 i mam pytanie wymieniając sprężyn przód i tył jest konieczność wymontowania całego amortyzatora z przodu?

czy później trzeba robić od nowa geometrie obu osi?

 

TAK na oba pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pro- kit i chce zalozyc pod to bilstein b8. Przy okazji wleca nowe lozyska amortyzatorow i teraz pytanie czy pod ten zestaw musze kupic lozyska przystosowane pod sportowe zawieszenie czy wystarcza zwykle. Patrzac na zwykle pisze ze nie sa przystosowane pod sportowy zawias...? Jest jakas roznica czy to tylko marketing bo te mocniejsze oczywiscie kosztuja dwa razy wiecej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki byłby sens robienia dla każdego zawieszenia innch łożysk. Każdy model, każde zawieszenie gdyby miało inne łożyska to by była z tego jedna wielka masakra a na dodatek większy koszt produkcji części i samochodu (tak sobie gdybam) Więc zgaduję, że na 99% łożyska są te same
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam.

Sprawa polega na tym, że chciałbym obniżyć trochę swoje E90 325d. Chciałem zakupić Eibach pro kit dedykowane do tej wersji silnikowej i z oficjalnej strony wynika że to zestaw o numerze E10-20-014-04-22 pasujący do wersji 325d i 330d. Problem polega na tym że wedle podanej specyfikacji obniżenie samochodu to 20mm przód i uwaga 0mm tył! Informacja dosyć kuriozalna z uwagi na to że to zestaw sprężyn OBNIŻAJĄCYCH. Skontaktowałem się w tej sprawie ze działem obsługi klienta Eibach i na początku otrzymałem sprzeczne informacje. Polski katalog opisywał obniżenie na podanym poziomie tj. 20mm przód 0mm tył natomiast formatka aktualnego katalogu niemieckiego pokazywała 30mm przód 25mm tył. Gość z Eibach zgłosił się w moim imieniu do Niemiec w celu zweryfikowania tych sprzecznych informacji i uzyskałem ostateczną odpowiedź. Niestety potwierdziło się że obniżenia z tyłu nie ma. 20mm przód i 0 mm tył. Inaczej natomiast jest z mniejszymi silnikami gdzie na przykład dla dwuliterówek mamy te 30mm przód i 25 tył.

I tu moje pytania.

1. Czy ktoś z was forumowiczów posiada przed-liftowe E90 325d lub 330d i założył ten zestaw sprężyn? Jakie wyniki są w rzeczywistości? Czy rzeczywiście nic w dół nie poszło? U mnie auto stoi na felgach styling 313 19" i dedykowanej oponie 255/30. Odległość od ziemi do krawędzi rantu nadkola w najwyższym punkcie (w środku) to 66,7cm. Pomiędzy powierzchnią opony a rantem nadkola jest około 4cm z hakiem. Przestrzeń dość duża i brzydko wyglądająca. Spokojnie mogło by tam iść te 20mm w dół.

2. Czy e90 z 3 litrowymi dieslami które są na pewno cięższe od dwuliterówek stoją fabrycznie tak samo wysoko? Może 3 litry fabrycznie są nieco niższe? Przez co Eibach rozmyślnie oferuje sprężyny które nic nie obniżają bo takim wypadku obniżenie skutkowało by być może niebezpieczeństwem uszkodzenia amorków? (Taką hipotezę wysnuł gość z biura obsługi klienta Eibach)

3. Czy są jakieś godne polecenia zestawy obniżających sprężyn innych dobrych firm, które są dedykowane i faktycznie obniżają e90 w tych wersjach silnikowych?

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.