Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, czym sie rozni obieg wewnetrzny kiedy na przycisku wlaczamy "A" a kiedy bez "A"? Rozumiem, ze chodzi o to, zeby po ponownym wlaczeniu silnika odrazu byl wlaczony obieg wewnetrzny? Bo wydaje mi sie, ze kiedy mam na "A" to czuc spaliny a jak dam "zwykly" obieg wewn. to nic nie czuc.
Opublikowano
O ile pamiętam, to gdy ustawisz na "A" jeśli komputer wykryje jakieś niebezpieczne substancje to sam włączy obieg zamknięty. Jeśli się mylę, niech mnie ktoś poprawi.
Opublikowano
też wydaje mi się że to działa automatycznie tzn jest obieg otwarty a w sytuacji zanieczyszczeń komputer automatycznie go włącza w obieg zamknięty
BUNIA :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie tak.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Kurde dzieki za info, niespodziewalem sie takiej zaawansowanej technologii.. :)
Opublikowano

czujnik czesto pada, w większosci przypadkow wystarczy go wyjąc, wyczyscic, dociąc nową gąbeczkę i bedzie hulać

 

w najgorszym wypadku mozna kupic na allegro uzywkę ale tez nie wiadomo czy bedzie sprawny, stad lepiej reanimować swój, tymbardziej ze tam technologii nasa nie uświadczysz ;)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Też mam pytanie. Czy gdy czujnik wyłapie jakąś substancję w powietrzu i uruchamia obieg wewnętrzny to zapala Wam się od tego kontrolka? Jechałem przed chwilą za starym Autosanem, który zostawiał za sobą ogromną chmurę spalin, nic nie poczułem, a kontrolka się nie paliła. Jak by ktoś pytał to lampka działa.
Opublikowano

jedna i druga od obiegu pali sie stale, wskazując czy mamy system na automacie (czujniku AUC - lampka od lewej) czy zamykamy na własne życzenie (lampka po prawej)

 

jak dobrze pamietam czujnik jest przy chłodnicy od strony pasazera, stojąc przodem do auta z lewej strony chłodnicy, na jej obudowie, taki prostokąt z pamieci 5x8cm na zatrzasku

przed demontażem radze dobrze popatrzeć aby nic nie uszkodzić, szczególnie ze teraz temp niskie to plastik lubi pękać :norty:

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.