Skocz do zawartości

[523i] rosnaca temp na postoju vol 2.


Sosna91

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli wskazówka przeszła poza pion to już miałeś co najmniej 115stopni. Nie słyszałeś wtedy wichury pod maską po ruszeniu z miejsca? Tu jeszcze też nie byłbym w 100% przekonany, że to wisko. Przecież wisko reaguje termicznie a jeśli będziesz miał uszkodzoną pompę wody lub termostat nie otwiera się maksymalnie to chłodnica nie rozgrzeje się na tyle żeby oddziaływać właściwie na wisko.

 

chlodnica cala goraca weze tez zadnej wichury nie syszalem nic. gdy ruszylem iprzejechalem ok 100m wrocila odrazu do pionu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No tak, skoro chłodnica gorąca to wisko do wymiany. Sprawdzałeś może jeszcze co z tym ogrzewaniem na postoju? Bo jeśli będzie to stały objaw to w tej kwestii stawiam jednak na pompkę :wink:

ogrzewanie jest na postoju wczoraj zobaczylem jak z 16' wl na 32' leci letnie dodalem gazu leci gorace. jaka obstawiasz pompke tzn pompe wody ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A 99 stopni to żadna temp, ja na trasie przy 180 złapałem 120 stopni.

 

Nie no proszę Cię, skąd Ty takie rzeczy bierzesz?? I jeszcze powiedz, że te 120'C miałeś przez dłuższy czas?? I uważasz to za normalną rzecz :duh:

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

119 dokładnie, miałem przez chwilę i ani słowem nie powiedziałem że to jest git i normalne. Dlatego wymienilem wisko i termostat. Napisałem, że 99 stopni to żadna temperatura. Wskazówka jest w pionie do 115 więc nawet te 120 przez chwilę to uważam nie jest tragedia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zauważ, że wspomniane 115'C to jest górna granica powiedzmy jeszcze akceptowalnej wartości temperatury, ale jak znam życie to w 95% aut ze sprawnym układem chłodzenia temperatura oscyluje w granicach 93-105'C
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest wina pompy. Dlatego że węże i chłodnica są gorace i włączenie ogrzewania zbilo temperaturę. :mad2:

 

Chcesz powiedzieć, że w momencie gdy silnik ma temperaturę 100stopni włączenie ogrzewania można powiedzieć latem, spowoduje taki spadek temperatury w układzie, że z nawiewu poleci letnie powietrze :?: To co będzie w zimie :?: Na postoju przed czerwonym światłem będzie mu szron wchodził na szybę...? :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W trasie pokazało mi dziś na test 7 temp przeważnie trzymała się 95'C miasto 97'-100'C Wiska jak zwykle nie słychać temp juz 4 dzień w pionie

 

A czy cos tu widzisz nieprawidłowego?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi w okolicach 96-98 juz spina się wisko. Nie wiem czy ono jest na tyle dokładne co czujnik temp a raczej nie i kilka st tolerancji chyba ma ale też nie na tyle by wychodzić na 110 st

to jak ci zepnie przy 96-98' to juz slychac z pod maski wichure ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

test nr 7 pokazuje różnie w róznych autach i wiele razy było o tym na forum.

Jeśli na jego podstawie ktoś zmienia visco lub robi głębsze naprawy to może się oszukać.

 

Znam e39 które w teście 7 nigdy nie przekraczało 87st pomimo , że termostat otwiera w 92.

Chłopak zmieniał wszystko kolejno w układzie chłodzenia a temperatura nadal taka sama.

Oczywiście wszystko działa prawidłowo a termostat się otwiera.

 

 

Może celowo ukryli ten test żeby ludzie sraczki nie dostawali...

 

U mnie temperatura w korku potrafi osiagnąć 104 i to jest tip top.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

test nr 7 pokazuje różnie w róznych autach i wiele razy było o tym na forum.

Jeśli na jego podstawie ktoś zmienia visco lub robi głębsze naprawy to może się oszukać.

 

Znam e39 które w teście 7 nigdy nie przekraczało 87st pomimo , że termostat otwiera w 92.

Chłopak zmieniał wszystko kolejno w układzie chłodzenia a temperatura nadal taka sama.

Oczywiście wszystko działa prawidłowo a termostat się otwiera.

 

 

Może celowo ukryli ten test żeby ludzie sraczki nie dostawali...

 

U mnie temperatura w korku potrafi osiagnąć 104 i to jest tip top.

to dla czego visko sie nie zalacza? gdy sie zagrzeje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Bo albo jeszcze się nie zagrzał dostatecznie albo niska temperatura na zewnątrz jest wystarczająca do schłodzenia silnika.

CZasem cięzko nawet zauważyć , że visco już zadziałało.

 

Znajomy w e39 m54 niedawno do mnie zajechał żebym mu sprawdził visco bo według niego nie działało.

Ale jak on chciał żeby ono w chłodny dzień kręciło się non stop jak wskazówka jest w pionie to mu wytłumaczyłem co i jak.

Dla sprawdzenia u mnie na kanale trzymał silnik na obrotach aż w słynnym teście nr7 pokazało 112 st i wtedy usłyszał visco.

Tylko , że ono w kilka sekund zbiło temperaturę i ucichło.

 

A martwić się na zapas czy w upalne dni temperatura będzie jeszcze wyższa to według mnie bez sensu bo temperatura będzie taka sama .

U mnie jak wspominałem w korkach ten test pokazuje 104 i czy to jest zima czy upalne lato to róznic nie widać.

Układ chłodzenia ma spory zapas możliwości.

 

Nie szukajcie dziury w całym.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo albo jeszcze się nie zagrzał dostatecznie albo niska temperatura na zewnątrz jest wystarczająca do schłodzenia silnika.

CZasem cięzko nawet zauważyć , że visco już zadziałało.

 

Znajomy w e39 m54 niedawno do mnie zajechał żebym mu sprawdził visco bo według niego nie działało.

Ale jak on chciał żeby ono w chłodny dzień kręciło się non stop jak wskazówka jest w pionie to mu wytłumaczyłem co i jak.

Dla sprawdzenia u mnie na kanale trzymał silnik na obrotach aż w słynnym teście nr7 pokazało 112 st i wtedy usłyszał visco.

Tylko , że ono w kilka sekund zbiło temperaturę i ucichło.

 

A martwić się na zapas czy w upalne dni temperatura będzie jeszcze wyższa to według mnie bez sensu bo temperatura będzie taka sama .

U mnie jak wspominałem w korkach ten test pokazuje 104 i czy to jest zima czy upalne lato to róznic nie widać.

Układ chłodzenia ma spory zapas możliwości.

 

Nie szukajcie dziury w całym.

 

Mam auto prawie pol roku jeźdze przeważnie tylko po mieście temp. Przekroczyła na postoju po za pion do pierwszej białej kreski to ile mogło być stopni ze 120-130'C i Wiska nigdy nie uslyszalem od kiedy ja mam a ty piszesz ze przy 112' dopiero usłyszał visko a ja przy 120-130' nie usłyszałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No jak się aż wychyla wskazówka to tak ale ty nie pisałeś o jej wychylaniu tylko o temperaturze w teście 7 około 100st. I już oczekujesz działania visco.

Taka temperatura nic nie znaczy

 

Chyba , że nie doczytałem dokładnie o czym piszesz bo temat sie rozrasta i nawet nie wiadomo już kto o co pytał.

 

Jeśli wskazówka ci się wychyla poza pion to albo visco masz uwalone albo termostat < za mało się otwiera> albo zapowietrzone.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.