Skocz do zawartości

F30 jaki pakiet warto wybrac


orze3ek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zastanawiam sie nad f30 320d głównie martwi mnie pytanie czy warto zainwestowac w xdrive nigdzie nie znalazlem opinii o f30 jak sobie radzi zima czesto jezdze w góry dlatego moje pytanie do tej pory jezdziłem suvem . Zdecydowałem sie na polski pakiet ,automatyczne skrzynie ,pakiet business , Kierownica sportowa skórzana ,Czujniki parkowania z tyłu i z przodu ,Zestaw głośnikowy HiFi , Servotronic czy cos warto dodac lub zrezygnowac z czego prosze o rady doświadczonych forumowiczów pozdrawiam gorąco .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

- kierownicę sportową skórzaną zamień na kierownicę M

- automatyczną skrzynię na sportową automatyczną (ma manetki)

- dodaj sportowe fotele - standardowe są średnie

- regulator prędkości z funkcją hamowania - tak się nazywa tempomat w BMW i nie ma go w standardzie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- kierownicę sportową skórzaną zamień na kierownicę M

- automatyczną skrzynię na sportową automatyczną (ma manetki)

- dodaj sportowe fotele - standardowe są średnie

- regulator prędkości z funkcją hamowania - tak się nazywa tempomat w BMW i nie ma go w standardzie ...

większość osób nie używa manetek , poza próbami zaraz po zakupie , jakoś tak wygoda automatu przeważa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki pakiet... no oczywiście M-pakiet :twisted:

 

A serio... na pewno sportowe fotele, skrzynia AT (sportowa lub zwykła, przy sportowej można się pobawić łopatkami), kierownica sportowa lub M, czujniki parkowania, Bluetooth, zwykłe audio gra ok, imho nie warto dopłacać do Hi-Fi a tym bardziej do HK, ksenony, czujnik wycieraczek, pakiet załadunkowy (czyli składane oparcie tylnej kanapy - bez tego kanapa w ogóle się nie składa!), servotronic, jeśli nie ma w standardzie, natomiast odpuściłbym "sportowy układ kierowniczy", tempomat jeśli używasz. To chyba tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weż Pakiet Sport line za 8k ,pakiet sight i polski pakiet ,dołóż kilka stów do kierownicy M,automat sportowy,podgrzewane fotele przednie i będzie w miare fajne F30.no chyba że masz sporo luźnej gotowki to m-pakiet i po zabawie :D .X-drive jak mieszkasz w górach albo sporo w zimie jeżdzisz na narty ewentualnie jak masz cięzki podjazd do domu.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xdrive gdy nie ma sniegu jest kompletnie nie odczuwalny i faktycznie nie ma sensu kupować. Jeśi jednak zamierzasz jeździć zimą (a jestem pewein że tak) to jest to zupełnie inny świat. Zarówno na światłach gdy inni zamulają a Ty startujesz jak z procy, jak i w trasie gdzie niezależnie czy ślisko czy nie, czy są koleiny czy ich nie ma...to wszystkich objeżdżasz:) Tylko pamiętaj że jesli chodzio hamowanie to już nie ma róźnicy i można się trochę wystraszyć gdy przesadzisz z przyspieszaniem a coś nagle się pojawi:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz sie zacznie :mrgreen:

 

 

Ale zeby nie pisać o xdrive to ktoś wyżej wspomniał o czujniku wycieraczek, on chyba jest razem ze zmierzchowym. Ja z pełna świadomością zrezygnowałem. Wycieraczki lubię ustawić sobie sam, a błyskające xenony kilka razy dziennie to tez nic dobrego, no chyba ze nie bierzesz xenonow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat w BMW czujnik deszczu działa perfekcyjnie tak samo automatyczne światła drogowe i uważam że te 1200zł warto zapłacić za te dwie rzeczy ;) A Regulator prędkości z funkcją hamowania(tempomat) oraz deska rozdzielcza o rozszerzonym zakresie też się przyda.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zastanawia mnie ten zestaw grający bo zwykłego nie słyszałem a ten hifi grał fajnie , x drive temat do przemyślenia nadal ,łopatki odpadają zbędny bajer ,tempomat sam nie wiem przez ostanie 6 lat włączyłem może 2 razy ale ten w BMW chyba jest jakoś udoskonalony z zachowaniem odległości i dlatego mnie zastanawia ,czujniki sam nie wiem czy są aż tak nie zbędne czy da się obejść ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli często wyjeżdżasz w góry zimą to xDrive jak najbardziej Ci się przyda.

Pakiet? Najlepiej Sportowy M jak nie to przynajmniej tą kierownice trzeba mieć i fotele.

Co do nagłośnienia to bierz Hi-Fi, podstawa jest słaba a za H&K nie warto dopłacać (nie ma prawie różnicy).

Tempomat ten podstawowy wystarczy, i tak ma wygodną regulację na kierownicy.

Czujniki warto mieć... zawsze to coś zacznie pikać jak się człowiek zagapi czy zamyśli. Wiesz różnie to bywa na co dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie myśl tylko bierz te dwie opcje, będziesz zadowolony!!! Ja bym do tego wziął jeszcze xenony adaptacyjne, w połączeniu z asystentem świateł drogowych są super...będziesz miał automatycznie włączające się światła drogowe (moim zdanie w serii F to działa ok), światła autostradowe, doświetlane zakręty itp...

 

aha fotele sportowe tez bym wziął tak jak już koloredzy Ci doradzali - komfort podróżowania to podstawa!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujniki parkowania to podstawa ,bardziej myśle nad Asystentem świateł drogowych i czujnikiem deszczu.

Czujniki deszczu z tego co pamiętam to mają jeszcze automatycznie włączane światła dzienne wiec wg mnie warto wziąć i zapomnieć o konieczności włączania i wyłaczania świateł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czasu mam coraz mniej dlatego prosze was o rade czy warto sie zdecydowac na uzywane auto z lepszym wyposażeniem z ASO czy lepiej wybrac nowe.Zastanawia mnie tez fakt dlaczego roczne auto z przebiegiem 20 tys traci w ciagu roku okolo 100 tys?Pozdrawiam i prosze o rade
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo ten samochód jest z programu premium selection, a tzn. że ma za sobą jakąś przygodę typu przerysowanie itp...oczywiście wszystko jest sprawdzone i udokumentowane,a dealer daje gwarancje na ten samochód. Zazwyczaj są to lekkie uszkodzenia, czasami nawet nie opłaca się ich naprawiać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo ten samochód jest z programu premium selection, a tzn. że ma za sobą jakąś przygodę typu przerysowanie itp...oczywiście wszystko jest sprawdzone i udokumentowane,a dealer daje gwarancje na ten samochód. Zazwyczaj są to lekkie uszkodzenia, czasami nawet nie opłaca się ich naprawiać.

 

w życiu większej bzdury nie słyszałem.

Premium Selection to program sprzedaży aut BMW przez dealerów BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czasu mam coraz mniej dlatego prosze was o rade czy warto sie zdecydowac na uzywane auto z lepszym wyposażeniem z ASO czy lepiej wybrac nowe.Zastanawia mnie tez fakt dlaczego roczne auto z przebiegiem 20 tys traci w ciagu roku okolo 100 tys?Pozdrawiam i prosze o rade

 

Jeżeli szukasz samochodu z popularnym silnikiem i cena a nie możliwość skonfigurowania pod siebie jest priorytetem to warto się rozejrzeć w premium selection (i dokupić długa gwarancję na wszelki wypadek). Natomiast jeżeli szukasz modelu niszowego (np 3 litry, m-pakiet itp) i/lub zależy Ci na indywidualnej konfiguracji to pozostaje zamówienie nowego. Ja przerabiałem ten dylemat i wyszło na to, że rzeczywiście roczne mają spore upusty w stosunku do ceny wyjściowej. Clue jest w tym, że zazwyczaj premium selection mają mnóstwo gadżetów, których bym nie zamówił w nowym, które mocno podbijają cenę wyjściową . Mi wyszło, że zapłacę niewiele więcej za skromnie wyposażoną nową 335ix z mpakietem, niż roczną dajmy na to 328 z masą bajerów. Dla mnie akurat fun z jazdy jest ważniejszy niż inne elementy ale sądząc po statystykach sprzedaży większość woli lepsze wyposażenie niż te parę koni. Sam zdecyduj co preferujesz i będziesz wiedział gdzie szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiało mnie to czy te auta sa w miare pewne 3 w tej cenie mam prawie gołą a wyposażenie tej 5 jednak juz jest fajne a budżet ograniczony. ASO daje 2 letnia gwarancje co ona obejmuje i czy warto dokupic większą,na jakiej to zasadzie działa jest możliwość dokupienia pozniej czy trzeba odrazu ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o zaletach i wadach Premium selection czytaj tu:

viewtopic.php?f=163&t=261394

 

Jezeli sie zecydujesz na nowe auto, to nie pytaj co dokupic do auta na forum , tylko zadzwon do najbliższego dilera i umow sie na jazde kilkoma F3x i sam zdecyduj.

 

Tu na forum, kazdy bedzie zachwala co sam ma w aucie, a nie to , na co go nie bylo stać przy konfiguracji :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Premium Selection to nie Salon Polska,jak sprzedawałem e61(miałem z Premium Selction) to wcale tak różowo nie było,samochód sprowadzany z zagranicy więc tanszy w sprzedaży niż salonowy od pierwszego właściciela ,koniec kropka.Strate na wartości rekompensuje rabat jaki wynegocjujesz przy zakupie nowego,ja np utargowałem cene za nowy samochód z 2014r. prawie równą zakupie używki z Premium Selection z przebiegiem 7 tyś.km z końca 2013r.Różnica była ok 9tys.zł,w dodatku tamten samochód nie miał ogrzewanej kierownicy i przednich siedzeń,antracytowej podsufitki,tempomatu oraz półskóry.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Premium Selection to nie Salon Polska,jak sprzedawałem e61(miałem z Premium Selction) to wcale tak różowo nie było,samochód sprowadzany z zagranicy więc tanszy w sprzedaży niż salonowy od pierwszego właściciela ,koniec kropka.Strate na wartości rekompensuje rabat jaki wynegocjujesz przy zakupie nowego,ja np utargowałem cene za nowy samochód z 2014r. prawie równą zakupie używki z Premium Selection z przebiegiem 7 tyś.km z końca 2013r.Różnica była ok 9tys.zł,w dodatku tamten samochód nie miał ogrzewanej kierownicy i przednich siedzeń,antracytowej podsufitki,tempomatu oraz półskóry.

W sumie jak masz tak sporą sume ok 190 tys zł to może celuj w Premium selection i f10 2013r.,to inna półka niż f30,2x ciszej i 2 x wygodniej.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo ten samochód jest z programu premium selection, a tzn. że ma za sobą jakąś przygodę typu przerysowanie itp...oczywiście wszystko jest sprawdzone i udokumentowane,a dealer daje gwarancje na ten samochód. Zazwyczaj są to lekkie uszkodzenia, czasami nawet nie opłaca się ich naprawiać.

 

w życiu większej bzdury nie słyszałem.

Premium Selection to program sprzedaży aut BMW przez dealerów BMW.

 

a co według Ciebie jest tu bzdurą ekspercie? nie jest tak, że zazwyczaj samochody z PS mają "lekkie uszkodzenia"?

 

chcąc zabłysnąć inteligencją napisałeś coś co jest oczywiste...tu nikt się nie pytał się co to jest program PS. Kolega Orze3ek zastanawiał się dlaczego roczny samochód z małym przebiegiem jest wystawiony do sprzedaży z mega dużym dyskontem do ceny wyjściowej.

 

Ostatnio mój kolega kupił BMW 528ix z PS, samochód prawie roczny (przebieg 11tys km) kupiony za 65% ceny nowego - jeden z powodów: liczne bardzo lekkie uszkodzenia lakieru...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.