Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, właśnie kupiłem BMW 320i e30, pierwsza rejestracja 1988 r. Gdy puszczam sprzęgło (np. przy ruszaniu albo przy zmianie biegu na 2 i 3) z okolic mostu słychać stuk. Nie dzieje się to za każdym razem, ale się dzieje. Czy macie jakieś pomysły, od czego to? Mi przychodzi do głowy tylko przegub łączący wał z mostem. Czy jest duży problem z jego wymianą i ile to kosztuje? Jeśli nie przegub, to co jeszcze może być przyczyną stuków? Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam.
Opublikowano
Może być to jeszcze sprawka wybitej tulei gumowo-metalowej, przez którą przekładnia jest podwieszona do nadwozia.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Panowie, jestem w szoku, ledwie napisałem posta a już 3 odpowiedzi. Dzięki serdeczne i pozdrowienia!!!
Opublikowano
Mogą być luzy w wyżej wymienionych przez kolegów miejscach lub jeszcze luz na którymś przegubie półosi. Luz międzyzębny na przekładni raczej nie, gdyż wiązałoby się to także z hałasem w czasie jazdy (dyfer wyłby).
Opublikowano
Czy jazda z czymś takim moze naszkódzić ? :) Mam podobne objawy. przyspieszając na 1 biegu wcisne sprzegło i czasem stuknie.
Opublikowano
Dzięki za porady. Mam jeszcze jedno pytanko: czy wymiana krzyżaka jest łatwa do zrobienia samemu? Mam do dyspozycji kanał i kogoś, kto się trochę zna, więc chciałbym się tego sam podjąć ale nie wiem, czy jest sens. Aha, i czy od razu wymieniać też, oprócz krzyżaka, łożysko elastyczne? Czy krzyżak powinien chodzić płynnie czy też powinien "zaskakiwać" w środkowych pozycjach?
Opublikowano

Witam mialem podobne objawy.tzn przy przyspieszaniu bylo slychac stuki w moscie .do tej pory nie wiem co to bylo

po miesiacu stuki same ustaly i nie powrocily juz.a bylo to 3 lata temu

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam przymierzam sie do wymiany półosi. Mam pytanie czy to jest skomplikowane? nie mam kanału będe robił na źiemi :) czy koło musi być w powietrzu? na 99% tak ale wole sie upewnić:) Raczej nei powinno być komplikacji ? czy są jakieś tajniki co może zaskoczyć ?
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.