Skocz do zawartości

BMW E90 320d WBAVC31070PS21712


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Chciałbym się wybrać obejrzeć ten egzemplarz proszę o ocenę:

 

http://otomoto.pl/bmw-320-zarejestrowany-super-C34910038.html

 

Właściciel samochodem jeździł przez 4 lata po sprowadzeniu w 2010 z Włoch jeden właściciel i wstawił go do komisu bo kupił nowszy model.

Z tego co ustaliłem przez telefon to jeden bok malowany i podobno bez szpachli... Oczywiście przebieg umowny (ale i tak go zweryfikuje w poniedziałek dzwoniąc do BMW w Toruniu, chłopaki są bardzo pomocni :D )

 

Zdekodowany VIN:

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBAVC31070PS21712

Kod typu VC31

Typ 320D OL (EUR)

Typoszereg E E90 ()

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M47/T2

Pojemność skokowa 2.00

Moc 120

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor SCHWARZ 2 (668)

Tapicerka STOFF FLUID/ANTHRAZIT (ALAT)

Data prod. 2005-05-11

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S2BFA LM RAEDER DOPPELSPEICHE 154 Obr. BMW, st. le. podw. spr. 154

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S4ADA INTERIEURL. ALU. LAENGSSCHLIFF FEIN Listwy wewn. alum., szlif. wzdłuż. dr.

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Podłokietnik przedni, przesuwany

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

P7RPA ADVANTAGE PAKET Pakiet Advantage

S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Wersja językowa, włoski

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S884A ITALIENISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa w jęz. włoskim

S8SBA LAENDERSPEZ. TELEMATIKFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do komisu gościu wstawił... Pytanie jak bardzo bite... Na razie jak znajdę jakieś całe BMW to anglik. Jaki jest koszt przerobienia e90 i czy można to w ogóle bezpiecznie zrobić ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chciałbyś e90 320d na prawdę nie bite i z przebiegiem nie przekraczającym 200 tyś nawet z początku produkcji to nie wiem czy ci 40 tyś nie będzie mało praktycznie taka konfiguracja jak bez kolizyjny , przebieg nie większy niż 200 tyś , w aucie średnio 8 letnim konkretnie modelu e90 jest nie do kupienia , jeżeli się znajdzie taki to cena będzie taka jak powinna być czyli nawet koło 50 tyś. Wystarczy sie zastanowić bardzo głęboko nad tym czemu na zachodzie te auta mogą mieć takie ceny a dla nas to jest nie do przełknięcia (na pewno nie dlatego że mało zarabiamy to i mało auta kosztują) xD.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek1982Sce ja na zarobki nie narzekam, ale za 50 tyś 9 letnich aut jest sporo fajniejszych jak bmw e90... Przebieg może być nawet i 300000 km bo aktualnie moje volvo ma 335000 km i silnik ma parametry jak z fabryki (sprężanie, zero brania oleju, moc spalanie itd.) więc przebiegu się nie boje. Ale chce BMW e90 nie bite z każdej strony, mogą być jakieś elementy naprawianie malowane itd.. ale nie może być po grubszym dzwonku. Ostatnio się przejechałem mazdą 3 i to naprawdę fajne auto ale silniki za słabe...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaa, każdy narzeka, że BMW drogie, ale chce go mieć, tylko że za śmieszne pieniądze :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

edek.by wydaje mi się że cena 35 tyś jest adekwatna do bmw e90 2,0d bez navi 2006 rok z przebiegiem powyżej 200000 km...

 

Fajny artykuł: http://www.spalacz.pl/dlaczego-audi-a-nie-bmw :)

A poważnie jak nie znajde nic sensownego z e90 to kupie audi a4 tfsi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem, może i jest adekwatna, jak sam po to auto pojedziesz i sprowadzisz z DE, a nie kupujesz za 30k od handlarza świeżo sprowadzony samochód (nie mówię o tym z ogłoszenia).

 

Jak dla mnie TFSI to nie silnik, ale kto co lubi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeżeli chciałbyś e90 320d na prawdę nie bite i z przebiegiem nie przekraczającym 200 tyś nawet z początku produkcji to nie wiem czy ci 40 tyś nie będzie mało praktycznie taka konfiguracja jak bez kolizyjny , przebieg nie większy niż 200 tyś , w aucie średnio 8 letnim konkretnie modelu e90 jest nie do kupienia , jeżeli się znajdzie taki to cena będzie taka jak powinna być czyli nawet koło 50 tyś. Wystarczy sie zastanowić bardzo głęboko nad tym czemu na zachodzie te auta mogą mieć takie ceny a dla nas to jest nie do przełknięcia (na pewno nie dlatego że mało zarabiamy to i mało auta kosztują) xD.

 

Weź no, nie przesadzaj już. :) Jakie 40 tys. zł??? Ja rozumiem, że do tego działu wrzucana jest w większości padlina za grosze, ale z kolei nie wpadajmy w skrajności. 320d z 2005 roku za 40 tys. zł i to taki golas totalny jak ten z ogłoszenia??? Daj spokój. W Niemczech poniżej 8 tys. Euro to masz już tonę takich aut normalnie w ogłoszeniach i to roczniki 2006/2007. Żeby w Polsce auto sprzedać trzeba mieć jeszcze taniej. W życiu bym nie sprowadził takiego samochodu z założeniem, że sprzedam go za 40 tys. złotych bo na 100% bym utopił kasę i koniec. Prawie 2 lata temu poliftową w skórach z nawigacją sprzedałem za 45 tys. złotych tutaj komuś z forum, a auto miało 140 tys. km, bezwypadkowe i bardzo dobrym stanie. Oczywiście 30 tys. złotych to za mało, ale 40 to z kolei znacznie za dużo. A już z tymi 50 tys. złotych to dowaliłeś na maksa. :duh: Jakiś żart normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

edek.by wydaje mi się że cena 35 tyś jest adekwatna do bmw e90 2,0d bez navi 2006 rok z przebiegiem powyżej 200000 km...

 

Fajny artykuł: http://www.spalacz.pl/dlaczego-audi-a-nie-bmw :)

A poważnie jak nie znajde nic sensownego z e90 to kupie audi a4 tfsi...

a4 b8 2.0 tfsi nie kupisz za 40 tysiecy, 60 to minimum, i bierz pod uwage ze od polowy 2011 nie ma problemu z lykaniem oleju w 2.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

edek.by a ty nie zajmujesz się przypadkiem sprowadzaniem takich aut ? Jeżeli tak to na priva zapodaj koszt takiej operacji :D Interesuje mnie 320d 163 ps 2006 rok nie bite przebieg do 250000 km jest jak najbardziej do zaakceptowania przeze mnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blade, nie zajmuję się ani sprowadzaniem, ani sprzedażą aut. Gdybym to robił, umieszczałbym ogłoszenia na forum ;)

 

W sprawie sprowadzenia odezwij się do Marka 320SI http://www.bmw-klub.pl/forum/memberlist.php?mode=viewprofile&u=30555. Konkretny i uczciwy człowiek, dokładnie Ci powie, czego możesz się spodziewać w określonym budżecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
edek.by wydaje mi się że cena 35 tyś jest adekwatna do bmw e90 2,0d bez navi 2006 rok z przebiegiem powyżej 200000 km...

 

Fajny artykuł: http://www.spalacz.pl/dlaczego-audi-a-nie-bmw :)

A poważnie jak nie znajde nic sensownego z e90 to kupie audi a4 tfsi...

 

Ten artykuł pisał kompletny laik nie mający pojęcia o samochodach. Jedynie pod kątem miejsca w środku faktycznie E90 ustępuje A4. Reszta to bzdury, a już to jego uwielbienie skrzyni DSG jest żenujące. I te wywody na temat napędu na tył i powody jego braku akceptacji. Śmiech na sali. :duh: No ale pisać sobie można wszystko przecież. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak miejsca?

Przeciez samochod, to nie sala taneczna.

Pilot samolotu komunikacyjnego musi spedzic 6 godzin wmurowany w ciasnym kopkpicie i nic... Moze wygodne siadelko sklania do drzemki, ale nie bojcie sie, leci zawsze trzeci pilot, on nie spi i zawsze jest trzezwy. (auto).

Sorry za OT...

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chciałbyś e90 320d na prawdę nie bite i z przebiegiem nie przekraczającym 200 tyś nawet z początku produkcji to nie wiem czy ci 40 tyś nie będzie mało praktycznie taka konfiguracja jak bez kolizyjny , przebieg nie większy niż 200 tyś , w aucie średnio 8 letnim konkretnie modelu e90 jest nie do kupienia , jeżeli się znajdzie taki to cena będzie taka jak powinna być czyli nawet koło 50 tyś. Wystarczy sie zastanowić bardzo głęboko nad tym czemu na zachodzie te auta mogą mieć takie ceny a dla nas to jest nie do przełknięcia (na pewno nie dlatego że mało zarabiamy to i mało auta kosztują) xD.

Panowie, nie twórzcie mitów o cenach e90/91.... Jestem pewien, że jest możliwe znalezienie e90-91 za tę cenę - sam jestem tego przykładem: e91, 2006r, pierwsza rejestracja w DE przez dealera BMW w 03.2006r, kupiony w PL w salonie BMW w 06.2007z przebiegiem 4200km, który to salon BMW sprowadził auto właśnie od tego dealera w DE. Cały czas w Polsce miał jednego właściciela, ja jestem drugim w PL. Cena 33tys zł, przebieg 170tys km, 320d, 163KM, navi, audio business, półskóra, ksenony, itp., książka serwisowa, bez przygód blacharskich. Stan bardzo dobry wg BMW, jak i zaufanego mechanika i ja mam też taką opinię po przejechaniu ok 30k km w 8miesiący, w tym 28kkm po chiptuningu u Rogala na 190KM. Auto kupiłem z ogloszenia na tablica.pl. Jednak przyznaję, że to było szóste BMW, jakie oglądałem w ciągu trzech dni.

-------------------

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.