Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam prosbe musze wymienic ta czesc w swoim samochodzie, ale nie stety nie wiem jaka jest nazwa techniczna. Jest to czesc zawieszenia kola z tylu po stronie kierowcy w bmw e39 525 tds kombi. kilku mechanikow niestety nie wie jaka jest nazwa techniczna i dla tego mam problem z zamowieniem.

Jesli mozecie to dajcie znac gdzie moge dostac ta czesc, najlepiej uzywana, bo nowa kosztuje ponad 300 usd

Z gory dziekuje.

 

oto link:

 

http://img486.imageshack.us/my.php?image=stabilizator8tr.png

Opublikowano

Ja tez tak myslalem, ale patrzylem w sklepach internetowych i pod nazwa

wahacz byly calkiem inne czesci.

Opublikowano

Widzę, że korzystałeś z pomocy prawdziwych fachowców :norty:

 

Znajdź lepiej jakiegoś nowego mechanika.

W e39 występuje już zawieszenie wielowachaczowe, czyli masz kilka różnych wachaczy, nie tak jak przy klasycznym zawieszeniu jak np. przy e34 czy e30 gdzie masz jeden wachacz.

 

Takie zawieszenie ma wyższy komfort ale też wyższe koszty napraw i wyższą awaryjność.

Pozdrawiam.

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano

ja wiem, ze w tym modelu jest zawieszenie skladajace sie z roznych wahaczy, ale przeciez jak bym zamawial to jak mam opisac ta czesc np. glowny wahacz tylnego zawieszenia lewego kola (?)

Na jednej z anglojezycznych stron z kad pochodzi to zdjecie ta czesc nazywa sie "SUSPENSION WISHBONE".

Ciezko jest to przetlumaczyc na jezyk polski

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Najłatwiej chyba wydrukować sobie zdjęcie i z tym udać się do sklepu :norty:

 

Poza tym wystarczy numer części, jeżeli kupujesz w ASO, zresztą większość sklepów motoryzacyjnych ma teraz katalog części na kompie.

 

Nazwa angielska ciekawa :norty: mi w realoem wyskoczyła

"LEFT SWING PART " :norty:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

Opublikowano

Suspension wishbone - to nic innego jak wachacz zawieszeni a w sklepach internetowych przewaznie mają wachacze na przod(szybciej sie zuzywa)natomiast wachacze na tył przewaznie sa rozbieralne-tzn wymieniasz same tuleje,wiec koszt czesci duzo spadnie(nawet bardzo duzo)wystarczy tylko wyprasować stare tuleje i wprasowac nowe.powodzenia

 

p.s.a propo tych mechaników to bez kitu radze zmienic

Opublikowano
czyli jednak dobrze myslalem jak do tej pory, moze powinienes pomyslec o zmianie warsztatu ? :) :duh:
Opublikowano

Dzieki bardzo za pomoc.

Ci mechanicy nie sa tacy zli, poprostu nie potrafili mi konkretnie powiedziec jak sie ta czesc fachowo nazywa. Mieszkam w Irlandii, i nasi polscy mechanicy przewyzszaja o niebo irlandzkich mechanikow.

Irlandzcy mechanicy wogole nie znaja sie na niczym, jak sie im da samochod to jest jeszcze gorzej (brak edukacji i praktyki).

Latem jade do Polski i bede robil gruntowny remont samochodu,

a co do tej czesci to musze ja wymienic bo jest uszkodzona, starta, w miejscu tulej. Wszystko jest wina czlowieka, ktory zmienial mi opony na zimowe i zle dokrecil sruby (nauczka na przyszlosc bo moglem sam dociagnac) tuz przed wyjazdem do Irlandii. Na autobanie przy ok 140 km/h kolo mi odpadlo i boska opatrznosc uchronila mnie od tragedii.

 

Pozdrowienia

Opublikowano

Oj ja bym wrocil do tego warsztatu co Ci kola zmieniali i powyrywalbym im lby. Zaplacili by za remont auta i moj stracony czas, jednorazowa utrate wartosci pojazdu (poprzez uszkodzenie) oraz straty moralne.

 

Miales niezla przygode.

 

Pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.