Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Coś mi ostatnio zaczęło bujać moją niunią, więc nie myśląc zbyt długo pojechałem na test amorów.

A tu zonk: dwa tylne po 80% tłumienia :wink:

przedni prawy 78% :wink:

przedni lewy 43% :cry2:

A w styczniu oba przednie miały po 78 :cool2:

Po telefonie do serwisu mało nie dostałem zawału

Koszt amora wynosi 1630 zł/sztuka :cry2:

Zamienników brak,

używki to chyba zły pomysł

Ale natknęłem się na adares warsztatu który regeneruje amortyzatory

Moje pytanie brzmi:

Jak to jest z tymi regenerowanymi amortyzatorami, czy po regeneracji to będzie wszystko ok.

Czy się nagle nie okaże że taka regeneracja nie jest nic warta

A może znacie dobry warsztat co regeneruje? Fajnie jak by był w okolicy do 150 km od Zielonej Góry

Opublikowano
w gorzowie robi pare osob.warunek: amortyzator musi byc olejowy.zwyklych gazowek nie da rady.

 

Kurcze tylko ja mam chyba olejowo gazowe, tzn ze nie da rady?

Opublikowano

Najlepiej podjedz do kogos kto regeneruje amortyzatory.

On zobaczy i powie Ci czy da rade je zregenerowac czy nie.

Moj brat kiedys regenerowal w Alfie amorki. Po dwoch latach sprzedal autko (okolo50 tys.) i amorki dzialaly bardzo dobrze.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Matko... aż mnie ciarki przeleciały, bo polowałem na 525ix, teraz wcale się nie martwię, że nie upolowałem, bo do mojego 525i zapłaciłem za amortyzatory na przód nowe SACHS coś koło 600 z groszami.
Kai
Opublikowano
No własnie choody - skąd taka cena za zwyłe Gazówki - nie pytałeś w zwykłymn sklepie ile - tak jak pisze Kaii cena powinna kształotwac sie w granicach 300 PLN za sztukę Sachsa - mozę ty masz EDC czy jak???
http://img221.imageshack.us/img221/9561/bmw9bq.jpg
Opublikowano

chyba jednak kolega choody ma rację...

też gdzieś słyszałem że przy czteronapędówce ceny amorów są kosmiczne... i chyba nie tylko ich. a zamienników brak :doh:

to chyba wychodzi drożej niż do M-ki :shock:

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano
katar14 takie sa ceny do iX :) sprawdz sobie w etk ten amortyzator jest inaczej zbudowany...a ze iX-ow jest malutko to nikt zamiennikow nie robi...
Opublikowano

wlasnie dlatego pozbylem sie iX-a. :dance:

 

BTW: auto bardzo fajne i fajnie sie prowadzi, ale ceny czesci (innych od standardowych, jak np hamulce i zawiecha) to szok.

dla przykladu: za tarcze przod placilem 1000pln, za tyl 500. za same tarcze.

 

widzisz po amorach.

dlatego uwazam ze warto poszukac regeneracji, kuuupa kasy Ci zostanie w kieszeni.

Rafi DJYendruh


sharky: srebrne E24 635 CSiA

Citroen XM oraz GMC Savana

GG # 142068

[email protected]

Opublikowano
chyba jednak kolega choody ma rację...

też gdzieś słyszałem że przy czteronapędówce ceny amorów są kosmiczne... i chyba nie tylko ich. a zamienników brak :doh:

to chyba wychodzi drożej niż do M-ki :shock:

Bo tu nie ma wkładów tylko są całe Macpersony (niestety)

Zobaczymy co poradzi pan od regeneracji

Opublikowano
co to znaczy cale McPhersony? Ze amor posiada dolne mocowanie i na stałe kielich pod sprężyne? Jesli tak to to nie jest zadne cudo. Wiekszosc japonczykow tak ma i cena jest wyzsza moze o 20% - 30% w porownaniu z amorami z eutopejskich odpowiednikow klasowych. A i tak wyzsza cena pewnie bierze sie z ogolnie drozszych czesci do japsów. tu działa podobny mechanizm + unikatowosc samej czesci. Wątpie by sama konstrukcja byla az tak skopmlikowana. przeciez nie ma nawet zmiennego cisnienia jak w niektorych nivo

pozdrawiam

t.

Opublikowano

typson to jest zwykly amor ale z racji "wyjatkowosci" iX jest taka cena...a co tu maja ceny do japoncow?w wiekszosci sa tansze niz do BMW...

 

podalem koledze od iX'a pewne zrodelko i zobaczymy co poradzi...

Opublikowano
kolega od iX'a napisal, ze amor jest integralny z McPh. czyli tak jak w japoncach w przeciwienstwie do wielu aut europejskich. Pozwoliłem sobie zauwazyc, ze ten typ konstrukcji nie wplywa znacząco na cene amora i ze cena tych do iX'a bierze sie tylko z jego "wyjątkowości"

pozdrawiam

t.

Opublikowano
kolega od iX'a napisal, ze amor jest integralny z McPh. czyli tak jak w japoncach w przeciwienstwie do wielu aut europejskich. Pozwoliłem sobie zauwazyc, ze ten typ konstrukcji nie wplywa znacząco na cene amora i ze cena tych do iX'a bierze sie tylko z jego "wyjątkowości"

Ja nie twierdzę że jego budowa wpływa na jego cenę, chodziło mi tylko że to ją odróżnia od zwykłych E34. A cena wynika z braku zamienników.

Opublikowano

choody, a tak z ciekawości..

masz 525iX czy 540iX?

chyba nie było 540 X'sów :think:

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano
choody, a tak z ciekawości..

masz 525iX czy 540iX?

chyba nie było 540 X'sów :think:

525ix, 540ix nie było a szkoda :)

Opublikowano

525ix, 540ix nie było a szkoda :)

 

pewnie fajnie by to jeździło, ale pomyśl o tych cenach amorów do takiej besti :duh: :mad2:

mi od razu przechodzi ochota :mrgreen:

 

pozdro!

- to ja przepraszam! ...i znikł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.