Skocz do zawartości

316i m40 - powyżej 2.5 tys obr dławi się


5juter

Rekomendowane odpowiedzi

jaka moze byc przyczyna ze w czasie jazdy z zimnym sinikiem samochod plynnie jedzie do 2.5 tys obr. a po przekroczeniu dlawi sie i nie mozna osiagnac wiekszych obrotow silnika, po zdjeciu nogi z gazu przez kilka sekund silnik pracuje nierowno i potem zazyna pracowac normalnie a przy rozgrzanym silniku to samo sie dzieje lecz od 3.5 tys obr. gdzie szukac przyczyny

pompa paliwa jest nowa filtr paliwa jest nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witamy w klubie silnika M40 :D ja długo tez zachodziłem w głowe a objawy podobne, jak jest zima do dopuki sie nie rozgrzeje troche to do 2 tys. równo chodzi a potem szarpie , tarpie jak sie te obroty "przeskoczy" jest ok ,zato na gorącym u mnie schody zaczynają się gdzieś od około 4500 a wina leży w ukochanej głowicy silnika M40 a dokładniej samoregulatorów i wycierajacego się wałka wszczególności kiedy poprzedni właściciel zalał taki silnik mineralnym olejem :duh: , więc nie pozostaje nic innego jak dokładne oględziny wałka, osłuchanie samoregulatorów czy nie klepią a potem wymiana elementów najlepiej całego kompletu lub wymiana głowicy , tylko skąd wziąć taką idealną ?? ja narazie jeżdże tak jak jest już pare tysiączków bo dom remontuje a niestety kasa na drzewie nie rośnie :(

pozdrawiam serdecznie i życze powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.