Skocz do zawartości

e36 328 coupe warto naprawiać?


Escobar328

Rekomendowane odpowiedzi

http://zapodaj.net/7f560d8b1adb2.jpg.html witam

Wszystki Forumowiczow.

Zwracam sie z prosba o wasza ocene w sprawie odbudowy mojeg e36 coupe 328 . Mianowicie czy warto odbudowac to auto

po malym dzwonie chodzi mi o wasze opnie silnik dziala....

Dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to jest kupa złomu bo to po naprawie już nigdy w życiu nie będzie jeździć prosto zobacz gdzie są drzwi kierowcy o podłużnicach nie wspomnę, cały samochód trzeba naciągać a i tak idealnie nigdy nie wyjdzie wg mnie gra nie warta swieczki. Powyciągać rzeczy i do żyda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do zrobienia.

Nowe blotniki maska zderzak atrapa,

Oczywiscie na ramie trzeba to zrobic.

No i cwiara od strony kierowcy do wspawania nowa

Nie wspomne o wzmocnieniach, chlodnicy i wszystkim co uszkodzone....

 

Jak jest dobrze wyposazona i silnik zdrowy... to moze warto..

Na twoim miejscu przyprowadzilbym z niemca 2.0 za naprawde glupia kase.. bo za 500-700 euro tam kupisz jakis m52b20 96-98 rok

Poprzekładał wszystko i śmigał dalej

E38 728i 1999r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba przewalic silnik ze skrzynia i dyfer.

U mnie kosztowalo by to cos okolo tysiaka w naprawde dobrym warsztacie.

Kolega robi fuchy po robocie wiec mozna bylo by ponegocjowac co do ceny.

Kolorem chyba jezdzic niebedziesz? a z reszta tych 2.0 jest pelno na niemcu wiem bo miesiac temu bylem.

Wiec jakis odpowiedni kolor tez znajdziejsz.

Reszte mozesz sprzedać na części a pozostałości na złom.

E38 728i 1999r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

No za 1000 euronów to znalezienie 2,0 w przyzwoitym stanie nie powinno być problemem. Gorzej by było z 2,5 i 2,8 bo tego i u nich też mało.

A czterocylindrowce stoją baaardzo taniutko, tylko z 1,6 czy 1,8 nic za bardzo nie zrobisz..

Tylko jest tego taki minus, że musisz ponieść jeszcze wszystkie koszty rejestracyjne, akcyzy itd. i będziesz miał wszędzie w papierach 2,0 no chyba że będzie Ci się chciało podjąć zabawę w zmianę specyfikacji auta, ale to nie wiem jaka procedura jest.

Bo nawet patrząc na zdjęcie to nie podjął bym się tego "naorawiać" :mrgreen: (tak napisałeś) szkoda kasy.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda 6 cylindrowki sa w cenie coraz bardziej i jie wiem czy nie bede mial problemow z pierwszym touringiem bo nie przerejstrowany a swap juz zrobiony z tds na 6 cylindrowca na ale chyba nie ma rzeczy nie mozliwych dziekuje za podjecie tematu....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.