Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dla mnie to jest kupa złomu bo to po naprawie już nigdy w życiu nie będzie jeździć prosto zobacz gdzie są drzwi kierowcy o podłużnicach nie wspomnę, cały samochód trzeba naciągać a i tak idealnie nigdy nie wyjdzie wg mnie gra nie warta swieczki. Powyciągać rzeczy i do żyda
Opublikowano
ja bym poszukał igła budy i poprzekładał co porobiłem w aucie reszta na złom,chyba że masz do niej sentyment a to co innego :D
Opublikowano
Siknika foty nie mam musze zrobic kreci chlodnice polamane visco.....poduchy wylecialy ......chcego postawic na nogi w nowym kolorku moj blacharz twierdzi ze 6000zl z malowaniem plus szyba i osprzet silnika
Opublikowano

do zrobienia.

Nowe blotniki maska zderzak atrapa,

Oczywiscie na ramie trzeba to zrobic.

No i cwiara od strony kierowcy do wspawania nowa

Nie wspomne o wzmocnieniach, chlodnicy i wszystkim co uszkodzone....

 

Jak jest dobrze wyposazona i silnik zdrowy... to moze warto..

Na twoim miejscu przyprowadzilbym z niemca 2.0 za naprawde glupia kase.. bo za 500-700 euro tam kupisz jakis m52b20 96-98 rok

Poprzekładał wszystko i śmigał dalej

E38 728i 1999r
Opublikowano
Myslalem juz o tym dokladjie podobnie tyle ze mnie zalezy na swierzym kolorku a nowa buda plus przekladka pewnie wiecej kosztuje ....ile moze kosztowac przekladka na nowej budzie 2.0...?
Opublikowano

Trzeba przewalic silnik ze skrzynia i dyfer.

U mnie kosztowalo by to cos okolo tysiaka w naprawde dobrym warsztacie.

Kolega robi fuchy po robocie wiec mozna bylo by ponegocjowac co do ceny.

Kolorem chyba jezdzic niebedziesz? a z reszta tych 2.0 jest pelno na niemcu wiem bo miesiac temu bylem.

Wiec jakis odpowiedni kolor tez znajdziejsz.

Reszte mozesz sprzedać na części a pozostałości na złom.

E38 728i 1999r
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No za 1000 euronów to znalezienie 2,0 w przyzwoitym stanie nie powinno być problemem. Gorzej by było z 2,5 i 2,8 bo tego i u nich też mało.

A czterocylindrowce stoją baaardzo taniutko, tylko z 1,6 czy 1,8 nic za bardzo nie zrobisz..

Tylko jest tego taki minus, że musisz ponieść jeszcze wszystkie koszty rejestracyjne, akcyzy itd. i będziesz miał wszędzie w papierach 2,0 no chyba że będzie Ci się chciało podjąć zabawę w zmianę specyfikacji auta, ale to nie wiem jaka procedura jest.

Bo nawet patrząc na zdjęcie to nie podjął bym się tego "naorawiać" :mrgreen: (tak napisałeś) szkoda kasy.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
To prawda 6 cylindrowki sa w cenie coraz bardziej i jie wiem czy nie bede mial problemow z pierwszym touringiem bo nie przerejstrowany a swap juz zrobiony z tds na 6 cylindrowca na ale chyba nie ma rzeczy nie mozliwych dziekuje za podjecie tematu....
Opublikowano
Tak czy inaczej z jednej strony koszta i problemy z drugiej igla juz po naprawie nie bedzie .....ale i tak czy tak musi mnie sie udac dokonczenie mojego 2 projektu 328 plus charger.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.